lazyboy 5 Skrevet 28. December, 2019 Hej https://annoncelight.dk/showad/283690 Nogle der har været her, og kan fortælle lidt om pigen, og om stedet ? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3435 Skrevet 28. December, 2019 lazyboy skrev, for 27 minutter siden: Hej https://annoncelight.dk/showad/283690 Nogle der har været her, og kan fortælle lidt om pigen, og om stedet ? pft der er skrevet en del om hende under vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lazyboy 5 Skrevet 28. December, 2019 Tak, men ville gerne høre fra nogle som har erfaring med Aarhus, og stedet, pigen mm... men mange tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. December, 2019 lazyboy skrev, for 2 minutter siden: Tak, men ville gerne høre fra nogle som har erfaring med Aarhus, og stedet, pigen mm... men mange tak. Der står hun er i Århus fra mandag. Det er lørdag idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 675 Skrevet 28. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 36 minutter siden: Der står hun er i Århus fra mandag. Det er lørdag idag Det stod der også i sidste weekend . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. December, 2019 dickens skrev, for 7 minutter siden: Det stod der også i sidste weekend . Det mener jeg nu ikke, men hvis du siger det, er det sikkert rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 675 Skrevet 28. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Det mener jeg nu ikke, men hvis du siger det, er det sikkert rigtigt Det er rigtigt. Skrev til hende sidste weekend og modtog bare billeder af flytterod fra nye sted men intet om hvornår hun kunne træffes:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 468 Skrevet 28. December, 2019 (edited) Hvilket nummer skal man egentlig skrive/ringe til, hun har to numre på hendes profiler 52697592 og 50117048. Hvorfor der er to numre ved jeg ikke. Er det ene til en mamasan? Redigeret 28. December, 2019 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. December, 2019 lazyboy skrev, for 18 timer siden: Hej https://annoncelight.dk/showad/283690 Nogle der har været her, og kan fortælle lidt om pigen, og om stedet ? pft Er det ikke silikone bryster ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 29. December, 2019 Den flittige skrev, for 4 timer siden: Er det ikke silikone bryster ? silikone eller saltvand .... men de er 110% sikkert hjulpet .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køkkenchefen28 3 Skrevet 30. December, 2019 Hun er sød og dejlig, sutter god og giver adgang til alle huller, men pas på hun vil meget gerne uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 374 Skrevet 30. December, 2019 Det havde vi slet ikke gættet. Hendes foto signalerer da en lille bly viol - der absolut ikke kunne finde på at sælge ud på alle hylder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 30. December, 2019 Jeg besøgte hende lørdag eftermiddag og er fuldstændig tilfreds. Smadder lækker krop, god indledende massage og herlig sex bagefter. Og lokalet er glimrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 30. December, 2019 Liderbukken skrev, for 1 minut siden: Jeg besøgte hende lørdag eftermiddag og er fuldstændig tilfreds. Smadder lækker krop, god indledende massage og herlig sex bagefter. Og lokalet er glimrende. Hvad del af Århus bor hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 30. December, 2019 Et sted nær Silkeborgvej mellem ydre og indre Ringvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søndagsvikingen 5 Skrevet 30. December, 2019 Rose holder til både på Silkeborgvej og Særing - det er måske derfor hun har to telefonnumre. Jeg har besøgt hende to gange indtil videre - begge gange har det været en stor fornøjelse der til fulde lever op til mine forventninger. Hun er afsindig fræk og sexet, og ikke mindst sjov at være sammen med ... jeg kommer helt sikkert igen ... og igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. December, 2019 Søndagsvikingen skrev, for 5 minutter siden: Særing hva´det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 30. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: hva´det? skæring ved egå ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søndagsvikingen 5 Skrevet 30. December, 2019 thomas 123 skrev, 1 time siden: skæring ved egå ... Tak for at fange tastefejlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. December, 2019 Køkkenchefen28 skrev, for 4 timer siden: Hun er sød og dejlig, sutter god og giver adgang til alle huller, men pas på hun vil meget gerne uden kondom Tak for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 2. Januar, 2020 Har hun åbnet i Aarhus. Hun svarer nemlig ikke på SMS ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 374 Skrevet 2. Januar, 2020 Hun har nok travlt - grunden kan du finde længere oppe i tråden. Hun havde de samme 2 tlf nr i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg