Hop til indhold
ColaMichael

Hvad laver i når i er på sexferie i thailand

Recommended Posts

Hej venner

nu nærmer min tur sig her til januar hvor jeg skal til bkk samt Cambodia . Jeg har ikke besluttet hvor de sidste dage skal gå til. MEN - hvad laver man i BKK  - når det er formiddag-morgenmaden er spist, massagen er overstået... går i så bare på damejagt eller druk ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ColaMichael skrev, for 13 minutter siden:

Har været der et par gange og set det meste ....

hvis andre har lidt mere spændende er de velkommen til at byde ind.

Hvis du kun har været BKK et par gange har du IKKE set det meste , jeg er kommet der gennem 20år og der er stadig masser at se på endnu!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også lidt undrende over spørgsmålet. 

Bangkok er verdens mest besøgte by, overhalede både Paris og London for adskillige år siden. Det er altså ikke allesammen sexturister!

Hvis du har en reel interesse i at rejse, opleve andre kulturer, møde mennesker fra nær og fjern osv., i Bangkok er der en overdådighed af det hele. Wat phra Kaeo er theravadabuddhismens mest overdådige tempelkompleks, og dets eklektiske arkitektur dækker også andre retninger inden for både buddhisme og hindu. Derudover er der hundredvis af andre ikoniske templer. Chinatown er den største i verden uden for Kina. 

Byen er samtidig billig, det meste er tilgængeligt uden at man taler det lokale sprog, alt er inden for en forholdsvist central infrastruktur med flere options end nogen anden storby i verden (metro, skytrain, busser, taxier, motorcykler, tuktuk, med mere) - så du får nærmest serveret alle de oplevelser du ønsker. 

Mht at bruge tiden på at damejagt og druk, der er ikke noget tidsforbrug med at jage, det kommer til dig. 

Jeg er i BKK hvert år, og har været det gennem en årrække. Jeg taler/forstår lidt (som i meget lidt) thai, min kone er thai, alligevel kan jeg ikke sige at jeg er bare tæt på at "have set det hele".

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mon ikke han håbede på at få et par gode råd om noget som ikke nødvendigvis står i guidebøgerne. Det kan vel være en særlig restaurant, udsigt, butik osv osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det 30 år siden jeg var på ungkarletur til Thailand. Det udviklede sig til sexferie, hvad der egentlig ikke var meningen. Men jeg fik vel i grove træk 1/3 af den vågne tid til at gå med at tænke på piger, 1/3 med at kigge på piger, og 1/3 med at at knalde dem m.m.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...