Gymnasielæreren 3 Skrevet 28. December, 2019 Hej alle Jeg skal være censor i København i Januar og søger i den forbindelse en skøn Sugarbabe, er der nogen der har erfaringer de vi dele med mig? Læreren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 28. December, 2019 Gymnasielæreren skrev, for 19 minutter siden: Hej alle Jeg skal være censor i København i Januar og søger i den forbindelse en skøn Sugarbabe, er der nogen der har erfaringer de vi dele med mig? Læreren Min erfaring er, at det er bedre selv at søge/finde en lækker babe på sugardaters.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 28. December, 2019 Og du er selvfølgelig opmærksom på, at der er ganske mange gymnasiepiger blandt de københavnske sugarbabes. Selv underviser jeg i hvertfald pt 2 piger, der har aktive profiler på SD. Så hvis du vil være sikker på at undgå akavede situationer ved eksamensbordet, så husk at checke din babes uddannelsessituation. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 28. December, 2019 Casten skrev, for 7 timer siden: Og du er selvfølgelig opmærksom på, at der er ganske mange gymnasiepiger blandt de københavnske sugarbabes. Selv underviser jeg i hvertfald pt 2 piger, der har aktive profiler på SD. Så hvis du vil være sikker på at undgå akavede situationer ved eksamensbordet, så husk at checke din babes uddannelsessituation. Har du nogle links? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 29. December, 2019 Arne Jensen skrev, for 17 timer siden: Har du nogle links? Du tror vel ikke for alvor, at jeg vil agere pimp for mine egne elever ? Jeg synes ikke, at piger på 18-19 år hører hjemme på Sugardaters, og før alle råber hykler, kan jeg fortælle, at min personlige minimumsalder er 25. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 29. December, 2019 Casten skrev, for 26 minutter siden: Du tror vel ikke for alvor, at jeg vil agere pimp for mine egne elever ? Jeg synes ikke, at piger på 18-19 år hører hjemme på Sugardaters, og før alle råber hykler, kan jeg fortælle, at min personlige minimumsalder er 25. Med en gymnasielærerlønning kunne du måske godt bruge lidt ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 349 Skrevet 29. December, 2019 Hm.... de er valgbare, de må stemme, de må stifte gæld, de må etablere virksomheder, de må principielt udføre sundhedsfaglige behandlinger på borgere og de kan indtræde i forsvaret af Danmark. Men Sugardaters er off limits. Finder holdningen svagt dobbeltmoralsk - med mindre du således også er enig i, at 18-19 årige heller ikke burde alt det ovenstående 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 349 Skrevet 29. December, 2019 Gymnasielæreren skrev, den 28.12.2019 at 09:21: Hej alle Jeg skal være censor i København i Januar og søger i den forbindelse en skøn Sugarbabe, er der nogen der har erfaringer de vi dele med mig? Læreren Fiefaakhir ville jeg se lidt på, hvis jeg var dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 29. December, 2019 Pogo skrev, for 5 minutter siden: Fiefaakhir ville jeg se lidt på, hvis jeg var dig Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 209 Skrevet 29. December, 2019 Måske hende her: https://sugardaters.dk/show?alias=FieFaakhir 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg