Hop til indhold
marcellino

Magnolie .... en drømmekvinde i Aalborg

Recommended Posts

DanceMonkey skrev, for 10 minutter siden:

Tak for svar, håber at få tid og mulighed for at besøge hende næste gang hun er i Esbjerg :-)

Nu kommer hun så vistnok til det nordlige .... og Aalborg hen i februar. Men ja glæd dig :) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 5.1.2020 at 11:36:

:) forelsket er et stærkt ord ..... 

jeg bliver ikke særlig let forelsket - men mere som her,  får denne dybe erotiske ophidselse 

Dear marcellino, 

How strong or weak the word is ... I Think.. .  you fall in love with the moment because erotic or spiritual eroticism is primarily about feeling. My own focus in the variety of eroticism is on tantra - and this feeling is even more wonderful and stronger than with GFE <3... every time I feel and "fall in love" with the only man I meet at eye level where is mutual Respect and embark on an erotic, not least erotic-spiritual journey and create magical moments :wub:that are only possible if you are ready to "fall in love" for the moment . ..

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 3 timer siden:

Dear marcellino, 

How strong or weak the word is ... I Think.. .  you fall in love with the moment because erotic or spiritual eroticism is primarily about feeling. My own focus in the variety of eroticism is on tantra - and this feeling is even more wonderful and stronger than with GFE <3... every time I feel and "fall in love" with the only man I meet at eye level where is mutual Respect and embark on an erotic, not least erotic-spiritual journey and create magical moments :wub:that are only possible if you are ready to "fall in love" for the moment . ..

(Jeg vælger at svare på dansk --- sorry - så du må ind i translate til tysk eller engelsk)

Når jeg overhovedet nævner det så er fordi der tit sker misforståelser i translate mellem dansk og engelsk. Hvis du i det danske sprog ”føler forelskelse for en person” (som er at ”man føler sig kraftigt tiltrukket - her kan ske noget”– Ja  - så bliver det til ”Fall in love with a person”

Hvis du ”elsker en person” – bliver det til ”Love a person” som er noget helt andet og dybt….. På engelsk begynder man med andre ord, at elske en person i begge situationer. ;)

 

Men Magnolie – Tak for din mening om dette - Du har fuldstændig ret i din beskrivelse af hvad det er jeg tænker om dette.

For det er præcis hvad der sker i det øjeblik hvor man er overfor hinanden og hvis det opstår disse gnister. Det opstår i den forventning man har, og man mærker at man vil det samme og drages mod hinanden, og er lige opsat og forventningsfuld, søgende ligeværdigt efter en form for sammensmeltning.

Følelsen kommer af sig selv når man mærker at man er tiltrukket, hengiven og begærer og beundrer hende og at det er gensidigt – Når så alt det er i spil, så bliver sexuelle, for mig, så meget bedre.

Og ja – følelsen er en forelskelse i øjeblikket. Og bagefter et savn for at opleve det igen – og opleve mere med hende.

Nu nævner du at Tantra vil løfte det til næste level ……:wub: !? .. Det fortæller mig i den grad hvor lidt erfaring og indsigt jeg har i den verden, og jeg bliver samtidig totalt opsat nu.:wub:

Det skal siges at da jeg prøvede ”Tantra” – 1. gang, var det op på en briks, ned med bukserne, gang i lidt musik – en masse klask af olie på hendes hænder, og så gik hun i gang med at rykke i kalorius. I mens hun udførte disse ting, kikkede hun skævt ud af vinduet, og ned på sin tablet skærm når der gik besked ind …. OSV. - Det var intet værd og da hun havde rykket og slasket i 20 min. rejste jeg mig fra briksen og gik. ;)

 

Men Magnolie – Lige det du beskriver, fortæller at jeg har noget fantastisk i vente i Aalborg sidst i februar  <3 også med vores sidste møde før Jul i min erindring.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...