Hop til indhold
S&W500S

S&W500S Besøger Naia Første gang

Recommended Posts

Expo skrev, for 2 timer siden:

De foretrækker også stærke og virile mænd

Tak skal du have. Det var pænt at dig at nævne mig sådan lidt inddirekte. Men tusinde tak for de pæne ord, det værdsætter jeg virkelig :)     

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 2 timer siden:

Jeg er en gammel og gnaven stodder, som ikke forstår mig på nymodens ting. Jeg har utvivlsomt overset noget vedrørende SD, så oplys mig: 

I min verden står SD for Sverigedemokraterna, men jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at det er dem, der har taget din opmærksomhed fra Naias overjordisk dejlige numse. Det ville ærgre @underdog40 dobbelt, er jeg sikker på. 

SD kan også, har jeg erfaret ved at slå det efter, stå for Silenced, altså et våben med lyddæmper, hvilket måske giver mening i relation til dit pseudonym, men næppe i sammenhængen.

Herudover er der intet mindre end 100 andre muligheder for netop den forkortelse, herunder Significantly Different (det er du desværre ikke, men kan sagtens blive det:-), Slow Down, Sexual Dysfunction (!), Sudden Death og, erfarede jeg med glæde, Steely Dan (og min dybeste respekt, hvis det var dem, du refererer til).

Men venligst - og det er min pointe: mindre indforståethed.

OG så please - mindre selvpromovering:  Der er er ingen grund til at lægge sig efter @Varmemester og navnlig @Expos egocentrerede stil.

Det er vitterligt vanskeligt at finde ud af, hvor anmeldeisen af deres egen pik slutter og pigen begynder.

Du har en fin fornemmelse for dejlige damer. Hold fast i den og dig selv.

Cobham

Hehe det er noget mere simpel SD=Sugardaters, Jeg har også en fod indenfor i den verden, når jeg ellers kan få fat på min Sb når men det lykkes nok efter nytår;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede det i den sammenhæng stod for Sugar Daddy, men tak;-).

Som sagt:

Hold fast i dig selv og din fine sans for dejlige damer. Og glem så alt om SD næste gang du besøger Naia, så du når at nyde hendes yndige numse.

Cob.

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo skrev, den 28.12.2019 at 17:05:

Tak for fint skriv S&W:) - Ansigtet - tænker hun er køn? Ærgerligt at det ikke kan ses. Lille næse - eller? Hvordan med fødderne, små, velplejede - eller? Er meget tæt på at pigebarnet skal med ind i januar kalenderen..:D

Hun har et meget klassisk østeuropæisk ansigt med store læber med fyld i. Jeg synes hun er pæn og jeg kan godt lide hendes kæmpe læber.

Jeg vil tro hun bruger en størrrelse 37. Fint velplejede og bløde fusser. Bestemt værd at tage i munden. Rigtig bløde tæer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...