Hop til indhold
22 cm and thick

Maya Thai massage Odense

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng

Jeg har flere gange besøgt Nam. Hun er en dejlig kvinde med dejligt humør og har alle gange fået både dejlig massage og sex - dig altid med kondom. Overrasker mig hvis hun gør det uden med enkelte kunder.

Er hun tilbage fra ferie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 27.12.2019 at 21:37:

Hvem er der mere end Maya, til at give massage og det sjove ? 

Nu har jeg også "gransket" lidt i sagerne, og kan da i hvertfald fortælle at der er en anden thai som kalder sig Lili - ifølge Maya selv. Hun er buttet med en pænt stor røv af en thai at have, lidt rundhovedet er hun også. Hun har med garanti været på Nyborgvej 22 før hvor jeg besøgte hende en del gange. Og hun laver stadig det sjove ;).

Ved ikke hvor tit hun er der, for idag var hun der ikke da jeg kom. Maya forsøgte at få fat på hende, men forgæves desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårligste massage jeg nogensinde har fået. Som om at hun var på accord og nåede også en times massage på 45 min. Fede slidte kvinder. Skal aldrig derhen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ccmoc skrev, for 8 timer siden:

Dårligste massage jeg nogensinde har fået. Som om at hun var på accord og nåede også en times massage på 45 min. Fede slidte kvinder. Skal aldrig derhen igen. 

Hvad mener du med fede og slidte?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
ccmoc skrev, for 16 timer siden:

Dårligste massage jeg nogensinde har fået. Som om at hun var på accord og nåede også en times massage på 45 min. Fede slidte kvinder. Skal aldrig derhen igen. 

det lyder meget mærkeligt, jeg har selv været der, det er søde og dygtige thai kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShyRookie

Jeg overvejer et besøge hos Maya. Men er interesseret i om der er andre, yngre, piger ved hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...