jan j 210 Skrevet 12. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Det er et pænt men bestemt nej tak til at mødes med en, som ikke er mere diskret end du er. ok knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 12. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 22 timer siden: En ny fantasi der ikke vil fjerne sig fra mime tanker, er at være fikseret og så blive pirret/pint med en støvsuger forskellige steder på kroppen. Jeg har stadig en del fantasier som ikke har været mulige at udleve, det har jeg affundet mig med at de forbliver fantasier. Det kunne jeg faktisk godt tænke mig at prøve med dig. Måske et setup til næste gang vi skal “lege” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 12. Juli, 2020 Jeg fik udlevet lidt fantasier på mine seneste besøg. Hos hende hvor jeg gerne ville noget GFE fik jeg lov til at starte med at massere/nusse hende mens hun lå på sengen. Det er selvfølgelig noget jeg har gjort mange gange med min kone og ekskærester, men det virkede ret specielt på mig at gøre det i forbindelse med købesex. På et andet besøg hvor der var lagt op til at jeg måtte være dominerende, fik jeg afprøvet en lille pengeleg hvor jeg efter at have vist hende det aftalte beløb, foldede sedlerne sammen og placerede dem imellem tænderne på hende med besked på at hun havde værsgo og gemme dem væk mens jeg gik i bad. Jeg synes det fik mine lyster til at dominere hende i gang, og jeg følte også at jeg fik brudt lidt med det tabu jeg synes der kan være forbundet med penge. Fik prikket lidt til den der unødvendigt dybe respekt for de kolde kontanter. Jeg håber lidt på at det næste besøg jeg kommer på bliver hos hende der kan dominere mig, hvor vi har snakket lidt om en scat-leg hvor jeg skal slikke hende ren efter toiletbesøg og have hovedet skyllet i kummen som var jeg et stykke brugt toiletpapir, og nok også have vasket munden med sæbe bagefter hvis jeg skal bruges til noget sex. Det fylder en del i mine fantasier lige for tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Juli, 2020 Lauersen skrev, for 7 timer siden: Fik prikket lidt til den der unødvendigt dybe respekt for de kolde kontanter. Jeg håber lidt på at det næste besøg jeg kommer på bliver hos hende der kan dominere mig, hvor vi har snakket lidt om en scat-leg Det fylder en del i mine fantasier lige for tiden. Respekt for at du udlever dine fantasier. Jeg har også leget med penge, men min tålmodighed forsvinder når manden efter legen står og fetter med tegnebogen og spørger efter hvor meget det nu var (der var en klar aftale på forhånd). Det er dårlig stil. Jeg er ikke lorte-forskrækket, slet ikke ved anal sex, men tænder ikke på lort. Har været giver en enkelt gang og var ved at flække af grin. Selvom der er meget forskellige lyster, nyder jeg at læse om andres lyster og oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 181 Skrevet 13. Juli, 2020 Jeg har også udleveret nogle fantasier hvis man kan sige det. Blandt andet: 1. Mit første besøg hos FKK Artemis i Berlin i 2017. Før havde jeg kun læst bl. a. Nilles oplevelser i diverse FKK her i eroguide. At dengang jeg endeligt tog mig selv sammen og rejste til Berlin for at opleve FKK Artemis det var et virkeligt godt oplevelse. Jeg var nået et punkt hvor danske bordeller ikke sagde mig noget mere. Spændingen var næsten helt væk. Og så selv opleve 60-80 nøgne lækre piger(de fleste var lækre, selvfølgeligt var alle pigerne ikke i mit smag) i stiletter i natklub miljø det var hardcore mega nice hehe. Man skal bare opleve det som mand. På min anden dag oplevede jeg bl.a. at spise aftensmad sammen en pige jeg var sammen i den allerførste dag. Nice. 2. Mit første besøg hos FKK Sharks i Darmstadt/Frankfurt i 2019. Det er ren opgradering i forhold til FKK Artemis. Større sted, flere piger, bedre mad, bedre service fra pigerne. At opleve og se 200 unge nøgne piger i stiletter i løbet af en lørdag i et natklub miljø er et oplevelse i sig selv som man aldrig nogensinde vil opleve her i DK. 100 slanke lækre piger som jagte dig for 50 euro/30 min. er et oplevelse i sig selv. Velkommen til mande Paradis. Det er ikke kun natklub miljø, der er også wellness og udendørs arealer når vejret tillader det. Jeg skal tilbage, forhåbentligt sidst på året. Næste år er mere realistisk pga. coronatider. Så må man håbe stederne ikke lukker undervejs... Tak til Nille, jeg har ikke hørt/læst fra ham i flere år. Uden hans inspiration havde jeg aldrig opdaget FKK miljøet i Tyskland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg