hamr 30 Skrevet 25. December, 2019 Den nyeste butik, beliggende imellem Kat og Sunshine - nogle erfaringer mht hvad der tilbydes? Tror ikke der annonceres............ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 25. December, 2019 Yumi thaimassage, mener jeg den hedder. Ejeren er Emmee og så er der somme tider een til. Ved ikke om de er åben i denne tid, men de annoncerer af og til. Massage og fuld pakke for normal thai pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 30 Skrevet 25. December, 2019 Hmmm, ved ikke om Sunshine og Yumi er samme klinik - der står Sunshine på kort - ikke den jeg tænker på. Der er en ny lidt oppe i gyden, lige efter Mr. Hair. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 25. December, 2019 hamr skrev, for 57 minutter siden: Den nyeste butik, beliggende imellem Kat og Sunshine - nogle erfaringer mht hvad der tilbydes? Tror ikke der annonceres............ Tag en for holdet og giv en anmeldelse - er der "kun" grøn massage, kan det jo være ganske udmærket, hvis massagen er i orden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 27. December, 2019 Hvis det er den jeg tænker på er det Sum der har den. Hun arbejdede i den klinik lige bag ved kirken før hun startede selv. Hun giver et fantastisk hj. Men så slutter det også der. Jeg har besøgt hende adskillige gange. Rigtig god massage og en stille og rolig håndtrold uden hast 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg