Senor 246 Skrevet 24. December, 2019 Det er nu sket for anden gang. En thaipige, som jeg besøger for at få massage og et handjob, ser at min pik er del større, end det åbenbart er normalt, og vil have sex. I begge tilfælde uden betaling. Jeg har begge gange sagt nej-tak, det var ikke min idé med at besøge dem. De blev skuffede og den sidste var meget insisterende: Jeg havde vel nærmest svigtet hende Det siger for mig, at det ikke bare er et job. De er mere "i det" end man måske kunne tro. Og efter nærmere eftertanke, så er deres liv ikke til, så let, at have almindelige relationer. Så de vil have deres behov stillet, hvis de ikke har "private" muligheder. Det er da forståeligt nok. Jeg har også konstateret, at i begge situationer, er de meget handlende. De er efter pengene -- selvfølgelig, men det kan også være en smule pågående. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chann Skrevet 25. December, 2019 Senor skrev, for 25 minutter siden: Det er nu sket for anden gang. En thaipige, som jeg besøger for at få massage og et handjob, ser at min pik er del større, end det åbenbart er normalt, og vil have sex. I begge tilfælde uden betaling. Jeg har begge gange sagt nej-tak, det var ikke min idé med at besøge dem. De blev skuffede og den sidste var meget insisterende: Jeg havde vel nærmest svigtet hende Det siger for mig, at det ikke bare er et job. De er mere "i det" end man måske kunne tro. Og efter nærmere eftertanke, så er deres liv ikke til, så let, at have almindelige relationer. Så de vil have deres behov stillet, hvis de ikke har "private" muligheder. Det er da forståeligt nok. Jeg har også konstateret, at i begge situationer, er de meget handlende. De er efter pengene -- selvfølgelig, men det kan også være en smule pågående. hej Senor det er også sket fire-gange gange for mig første gang sagde jeg nej . fordi jeg ikke troede helt på det . men andre gange har jeg sagt ja .de ville gerne prøve en stor pik og derfor har jeg altid kondomer med selv jeg kun kommer for massage den ene gang var det med min kones veninde viste det sig senere (er gift med en pige fra thailand ) veninden har heldigvis ikke sagt noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 25. December, 2019 chann skrev, for 18 minutter siden: de ville gerne prøve en stor pik og derfor har jeg altid kondomer med Jeg oplevede engang en Thai-pige, der også gerne ville have min store pik - og som sagde hun ikke havde fået noget i 6 - 7 år - og vi derfor godt kunne gøre det uden gummi - jeg ved ikke lige om jeg troede på den - men sprang alligevel på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katfisk Skrevet 25. December, 2019 Det er da ellers noget af en gang breaking news I kommer med her drenge....... piger kan også lide sex. Det må jeg sige. Det er jo lige til en Cavling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 25. December, 2019 Det var satans, gratis ? Er ellers belært hjemmefra, at intet er gratis og alt har en pris. Hvad får man med i tilgift, når man har stillet sin “store pik” til rådighed ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 25. December, 2019 MornFed skrev, for 1 time siden: Det var satans, gratis ? Er ellers belært hjemmefra, at intet er gratis og alt har en pris. Hvad får man med i tilgift, når man har stillet sin “store pik” til rådighed ? Et barn og et krav om opholdstilladelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rage 18 Skrevet 25. December, 2019 Det er det første thai pigerne lærer. Du har en stor pik 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 25. December, 2019 Rage skrev, for 2 timer siden: Det er det første thai pigerne lærer. Du har en stor pik Præcis. Min blive altid sammenlignet med deres underarm. De har helt samme gestik for at udtrykke på forskellige klinikker - det må være noget de lærer på den der massageskole de allesammen har gået på. Senere plejer de at spørge, hvor jeg bor. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 25. December, 2019 Bebop skrev, 1 time siden: Senere plejer de at spørge, hvor jeg bor. Yep, og jeg har altid undret mig over hvorfor de spørger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 26. December, 2019 Landsbytossen skrev, den 25.12.2019 at 15:42: Bebop skrev, den 25.12.2019 at 14:17: Senere plejer de at spørge, hvor jeg bor. Yep, og jeg har altid undret mig over hvorfor de spørger Har altid bare opfattet det som smalltalk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 26. December, 2019 Regn altid med at de har en bagtanke, og tro ikke at de gør det for din skyld. Regn altid med at du udgør midlet, til at opnå noget, som er deres formål med at gøre det gratis. I sidste ende kan du ende med nogle dyre forpligtelser, hvis ikke du passer på. Venlig hilsen Rejsenetværk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 26. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden: Regn altid med at de har en bagtanke, og tro ikke at de gør det for din skyld. Regn altid med at du udgør midlet, til at opnå noget, som er deres formål med at gøre det gratis. I sidste ende kan du ende med nogle dyre forpligtelser, hvis ikke du passer på. Venlig hilsen Rejsenetværk Kan vist ikke siges mere tydeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 26. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Regn altid med at de har en bagtanke Ja, smiger, naturligvis. Det er godt for forretningen. For enkelte kan det også være søgen efter en ægtemand, som udover en stor pik også har en stor pung. So what? Det er jo ikke farligt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 26. December, 2019 Bebop skrev, for 8 minutter siden: Ja, smiger, naturligvis. Det er godt for forretningen. For enkelte kan det også være søgen efter en ægtemand, som udover en stor pik også har en stor pung. So what? Det er jo ikke farligt. Jeg har læst om, at thailandske og Philippinske piger er blevet gravide, for at opnå en opholdstilladelse. Fordi de regner med, at det er utænkeligt at en dansk mand vil forlade hende når hun er gravid. Det skulle der være kommet nogle ret ulykkelige skæbner ud af, når manden rent faktisk skred fra hende. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 26. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden: Jeg har læst om, at thailandske og Philippinske piger er blevet gravide, for at opnå en opholdstilladelse. Okay, men det indebærer jo så sex uden ... Men det er i sandhed en trist historie! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madøre 9 Skrevet 26. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 43 minutter siden: Jeg har læst om, at thailandske og Philippinske piger er blevet gravide, for at opnå en opholdstilladelse. Fordi de regner med, at det er utænkeligt at en dansk mand vil forlade hende når hun er gravid. Det skulle der være kommet nogle ret ulykkelige skæbner ud af, når manden rent faktisk skred fra hende. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 908 Skrevet 27. December, 2019 Så få det hvide snit Så er der ikke flere problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. December, 2019 butterfly skrev, for 2 timer siden: Så få det hvide snit Så er der ikke flere problemer Er det ikke lidt drastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chann Skrevet 27. December, 2019 Butch skrev, for 3 timer siden: Er det ikke lidt drastisk det hvide snit betyder jo bare at man er steriliseret hvilket jeg er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. December, 2019 chann skrev, for 38 minutter siden: det hvide snit betyder jo bare at man er steriliseret hvilket jeg er Ikke helt........https://da.wikipedia.org/wiki/Lobotomi 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chann Skrevet 27. December, 2019 Butch skrev, for 1 minut siden: Ikke helt........https://da.wikipedia.org/wiki/Lobotomi nej virkelig det vidste jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 499 Skrevet 27. December, 2019 Helt ærlig, venner, er I ikke en smule paranoide? Er det helt utænkeligt, at TS & co. bare har nogle ualmindelig store og flotte pikke, og at kvinderne simpelthen bare er blevet grebet af liderlighed? Hvordan vil I havde det, hvis I havde et job, hvor I stod og æltede kvindebryster dagen lang? Min erfaring er, at de bondepiger, som arbejder rundt omkring på klinikkerne, har et sundt og ukompliceret forhold til sex. Og selv om de selvfølgelig drømmer om masser af penge og alt muligt andet, behøver det ikke betyde, at der ligger skumle bagtanker bag ved alt, hvad de gør. Nogle gange er liderlighed bare liderlighed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 27. December, 2019 Virgula skrev, 1 time siden: Hvordan vil I havde det, hvis I havde et job, hvor I stod og æltede kvindebryster dagen lang? Jeg ville være i himlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 27. December, 2019 Virgula skrev, 1 time siden: Hvordan vil I havde det, hvis I havde et job, hvor I stod og æltede kvindebryster dagen lang? Jeg tror de fleste vil blive lidt trætte af det - no joke. Alt kan blive trivielt i længden - bare se på sex i langvarige parforhold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. December, 2019 Virgula skrev, for 2 timer siden: Hvordan vil I havde det, hvis I havde et job, hvor I stod og æltede kvindebryster dagen lang? Svært ved at fokusere! Glad diller! Tænke: Fandme bedre end det bager job jeg blev tilbudt! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg