Malle Magic Massage 701 Skrevet 24. December, 2019 Hej Alle Jeg er simpelthen SÅ arrig og skuffet. Havde en aftale idag kl 9.15, med en fyr der skrev igår. Han havde haft en rigtig dejlig oplevelse hos mig for nogle år siden og nu var han på mine kanter igen. Vi aftalte 9.15 idag, 2 timers massage med fransk, Idet kl slår 9.12, skriver han "er blevet forhindret kommer ikke" Hold kæft hvor blev jeg tosset og skuffet, ikke noget med at undskylde, INTET. Og så lige idag, juleaften Jeg forstår simpelhen ikke hvordan man ka gøre den slags.... Synes i det mindste han kunne sige undskyld og tilbyde noget kompensation..... Virkelig øv at starte dagen på denne her måde.... 1 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 24. December, 2019 malle1980 skrev, for 2 minutter siden: Hej Alle Jeg er simpelthen SÅ arrig og skuffet. Havde en aftale idag kl 9.15, med en fyr der skrev igår. Han havde haft en rigtig dejlig oplevelse hos mig for nogle år siden og nu var han på mine kanter igen. Vi aftalte 9.15 idag, 2 timers massage med fransk, Idet kl slår 9.12, skriver han "er blevet forhindret kommer ikke" Hold kæft hvor blev jeg tosset og skuffet, ikke noget med at undskylde, INTET. Og så lige idag, juleaften Jeg forstår simpelhen ikke hvordan man ka gøre den slags.... Synes i det mindste han kunne sige undskyld og tilbyde noget kompensation..... Virkelig øv at starte dagen på denne her måde.... Ja, det kan ske for os alle, men en simpelt UNDSKYLD/BEKLAGELSE er det absolut mindste man kan gøre!! God Jul til dig @malle1980, trods alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 24. December, 2019 Dårlig stil af ham. Håber julemanden springer uden om ham og kommer til dig istedet. Glædelig jul, selvom det ikke lige var den bedste start. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 24. December, 2019 malle1980 skrev, for 7 minutter siden: Hej Alle Jeg er simpelthen SÅ arrig og skuffet. Havde en aftale idag kl 9.15, med en fyr der skrev igår. Han havde haft en rigtig dejlig oplevelse hos mig for nogle år siden og nu var han på mine kanter igen. Vi aftalte 9.15 idag, 2 timers massage med fransk, Idet kl slår 9.12, skriver han "er blevet forhindret kommer ikke" Hold kæft hvor blev jeg tosset og skuffet, ikke noget med at undskylde, INTET. Og så lige idag, juleaften Jeg forstår simpelhen ikke hvordan man ka gøre den slags.... Synes i det mindste han kunne sige undskyld og tilbyde noget kompensation..... Virkelig øv at starte dagen på denne her måde.... Hvor det bare øv... Det mindste man kan er at undskylde.. Men det er alle desværre ikke så gode til.. Du må vende det og få en dejlig dag ud af det alligevel.. Glædelig jul.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LækkerHaps Skrevet 24. December, 2019 malle1980 skrev, for 11 minutter siden: Hej Alle Jeg er simpelthen SÅ arrig og skuffet. Havde en aftale idag kl 9.15, med en fyr der skrev igår. Han havde haft en rigtig dejlig oplevelse hos mig for nogle år siden og nu var han på mine kanter igen. Vi aftalte 9.15 idag, 2 timers massage med fransk, Idet kl slår 9.12, skriver han "er blevet forhindret kommer ikke" Hold kæft hvor blev jeg tosset og skuffet, ikke noget med at undskylde, INTET. Og så lige idag, juleaften Jeg forstår simpelhen ikke hvordan man ka gøre den slags.... Synes i det mindste han kunne sige undskyld og tilbyde noget kompensation..... Virkelig øv at starte dagen på denne her måde.... Jeg kender alt til det du skriver og det mindste han kunne gøre var da at sige undskyld. God jul til dig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 24. December, 2019 Jeg havde sagt nej til 2 andre 5 min før han skulle ha været her, men umuligt at få en anden på med så kort varsel. Synes bare at den adfærd er så uanstændig og så idag af alle dage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 24. December, 2019 (edited) Havde han bare skrevet tidligt imorges og meldt fra, så havde det været i orden, der kan komme ting i vejen, men sgu ikke i orden først at skrive når man skal stå på adressen Redigeret 24. December, 2019 af malle1980 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 24. December, 2019 malle1980 skrev, for 5 minutter siden: Jeg havde sagt nej til 2 andre 5 min før han skulle ha været her, men umuligt at få en anden på med så kort varsel. Synes bare at den adfærd er så uanstændig og så idag af alle dage Ja, det kan jo gå begge veje, nogle gange bliver vi brændt af og andre i så brændt af . So is life Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 24. December, 2019 malle1980 skrev, for 6 minutter siden: Havde han bare skrevet tidligt imorges og meldt fra, så havde det været i orden, der kan komme ting i vejen, men sgu ikke i orden først at skrive når man skal stå på adressen Nej du har helt ret... Ikke så sent.. Er ikk ok... Han har vist det før... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 24. December, 2019 cumonthai skrev, for 3 minutter siden: Ja, det kan jo gå begge veje, nogle gange bliver vi brændt af og andre i så brændt af . So is life Derfor kan man godt undskylde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 24. December, 2019 Forstår dig,havde aftale med gp i fredags ,hun meldte afbud kort før møde,havde kørt langt og så først besked kort tid før.god jul og godt nytår. Og håb om mere pli i 2020. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 24. December, 2019 cumonthai skrev, for 4 minutter siden: Ja, det kan jo gå begge veje, nogle gange bliver vi brændt af og andre i så brændt af . So is life Det ka DU jo mene.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 24. December, 2019 kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden: Nej du har helt ret... Ikke så sent.. Er ikk ok... Han har vist det før... Selvfølgelig har han det. Han har heller ikke kommenteret på noget af det jeg har skrevet til ham. Han er i hvert fald IKKE velkommen en anden gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. December, 2019 (edited) Han aflyser trods alt, men med alt for kort varsel. Jeg kan faktisk godt forstå at der kan være flere forhindringer særligt i dag Redigeret 24. December, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 24. December, 2019 Syntes det er rigtig øv for dig, det er desværre en del af det, findes idioter alle vegne, hvordan tror du det er som selvstændig håndværker, en mands firma og man skal starte hos en ny kunde mandag morgen og der er 3 ugers arbejde og man siger nej til andre, og så aflyser pågældende kunde kl 20.00 om aften dagen før, så står man uden arbejde og håret i post kassen .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 24. December, 2019 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Han aflyser trods alt, men med alt for kort varsel. Jeg kan faktisk godt forstå at der kan være flere forhindringer særligt i dag At aflyse, på det tidspunkt hvor man skal stå på adressen er ikke at aflyse, det er at "brænde af... Og selvfølgelig har han vidst det tidligere, bare ikke anstændig nok til at gøre det på en ordentlig måde. Og bare fordi det er juleaften og ting kan komme i vejen særligt idag, berettiger altså ikke til sådan en opførsel 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. December, 2019 malle1980 skrev, for 56 minutter siden: Havde han bare skrevet tidligt imorges og meldt fra, så havde det været i orden, der kan komme ting i vejen, men sgu ikke i orden først at skrive når man skal stå på adressen Jeg var engang selv fem minutter fra et møde, da jeg blev ringet op og hastekaldt til noget jeg ikke kunne sige nej til. Pågældende GP var også ærgerlig og stærkt undrende da jeg meldte afbud. Derfor forstår man jo godt at nogle ønsker depositum. Men enig i, at det lille ord undskyld burde indgå i beskeden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 24. December, 2019 Bliver man forhindret giver man besked så tidligt som muligt, alt andet en dårlig stil, men kære GPer som det er sagt mange gange før så er det også noget vi mænd oplever, jeg har prøvet at køre 2 timer forgæves på trods af der var en bekræftet aftale på dagen, jeg fik ikke så meget som en forklaring eller undskyldning for den sags skyld. Aftaler der ikke overholdes er noget der forekommer i alle erhverv og som selvstændig er det også noget der kan pisse mig af hver gang der sker. God Jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. December, 2019 Flax skrev, for 5 minutter siden: det er sagt mange gange før så er det også noget vi mænd oplever, Det er derfor depositum ikke dur. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2019 BadGuy skrev, for 55 minutter siden: Syntes det er rigtig øv for dig, det er desværre en del af det, findes idioter alle vegne, hvordan tror du det er som selvstændig håndværker, en mands firma og man skal starte hos en ny kunde mandag morgen og der er 3 ugers arbejde og man siger nej til andre, og så aflyser pågældende kunde kl 20.00 om aften dagen før, så står man uden arbejde og håret i post kassen .. Der vil du kunne få erstatning for den negative kontraktsinteresse såfremt, at der er indgået en gyldig aftale mellem dig og din kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 24. December, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Han aflyser trods alt, men med alt for kort varsel. Jeg kan faktisk godt forstå at der kan være flere forhindringer særligt i dag Hvis “særligt idag” skulle retfærdiggøre aflysningen omend for sent, skulle han nok slet ikke have lavet aftalen. Der er jo trods alt ikke mange dage som idag på året, just saying. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 24. December, 2019 Ivanhoe skrev, for 2 minutter siden: Hvis “særligt idag” skulle retfærdiggøre aflysningen omend for sent, skulle han nok slet ikke have lavet aftalen. Der er jo trods alt ikke mange dage som idag på året, just saying. nej der er jo kun ca 52 tirsdage om året. kan ikke se at denne tirsdag skulle være noget særlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. December, 2019 Ivanhoe skrev, for 8 minutter siden: Hvis “særligt idag” skulle retfærdiggøre aflysningen omend for sent, skulle han nok slet ikke have lavet aftalen. Der er jo trods alt ikke mange dage som idag på året, just saying. Jeg nævner intet om at det er rimeligt med så kort varsel. Jeg forholder mig blot til at han trods alt har meldt afbud, og den 24 december tilbringes for de fleste med familien og deres kære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 24. December, 2019 kvinde 1966 skrev, for 1 time siden: Nej du har helt ret... Ikke så sent.. Er ikk ok... Han har vist det før... Hvordan ved du, at han vidste det før..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 24. December, 2019 cumonthai skrev, for 1 time siden: Ja, det kan jo gå begge veje, nogle gange bliver vi brændt af og andre i så brændt af . So is life Yeps - så er alt jo i orden .......... (ironi kan forekomme) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg