Hop til indhold

Sygeplejersker i mindre sexede uniformer

Featured Replies

Skrevet

Danske sygeplejersker skal have mindre sexede uniformer

Sexchikane er et stigende problem inden for sygeplejefaget. Derfor er der mere tækkede uniformer på vej.

http://www.information.dk/telegram/453033

Selvfølgelig et både fuldt forståeligt og nødvendigt tiltag, men også en lille smule ærgerligt :oops:

Gid alle mænd kunne holde sig til at kigge i smug i stilhed, såvidt muligt uden at det bliver særligt bemærket, det er nu en gang vores lille fornøjelse.

Læste at stewardesser har lignende udfordringer på jobbet, i grunden skulle dele af det mandlige køn ofte skamme sig, åbenbart.

Men mon ikke hele problemstillingen kun yderligere understreger både købesexbranchens fulde berettigelse, og det helt åbenbare behov for samme.

Jeg tror at mangt en stewardesse eller sygeplejerske vil kunne sende en venlig tanke til branchens skønne kvinder, for mon ikke de ofte har udgjort afledningsventilen for mænd der efter en flyvetur eller en tur på hospitalet er godt oppe at køre, både i det øverste og det nederste hoved.

Eksempelvis kunne man få afløb for ens indre uniforms fetish ved at aflægge disse skønne kvinder et besøg:

Gina Faith

http://www.gina-faith.dk/garderobe.html

UNIFORMER

Sekretær - flere klassiske look

Sygeplejerske - kittel eller kjole

Stuepige - flere klassisk fransk eller lak

Politi

Stewardesse

Nonne

Studine - mange modeller

Cheerleader - mange modeller

Playboy Bunny

Jungle Outfit

Jul

Madelaine

- albums

http://www.made-laine.dk/galleri.html

Plus en del flere skønheder rundt omkring, der tilbyder uniformering.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Hvis man er til flotte piger i uniformer der vil noget, så flyv Singapore Airlilnes. Indti videre er det dog ikke blevet til mere end at glo - for mit vedkommende.

Skrevet

Jeg elsker at være en gammel gris :lol:

Den flotteste stewardesse var en ung pige i et fly på vej til Korea. Der var vist ikke nogen der ikke gloede - selv kvinderne. Om hun havde uniform på? Jeg så hende kun uden for mit indre blik...

Skrevet

Jeg havde glæden af fantastisk betjening af den hotteste franske stewardesse da jeg var i usa sidste år.

Opgraderet til buisness class grundet overbookning, jeg hadder at flyve så den ældre ansatte i lufthavnen syntes at det var synd at jeg skulle mellemlande en ekstra gang i usa.

Også en A380 til fly nørden i mig også, helt vild vanvittig maskine.....lige til at få tårer i øjnene af og mindre nørd rejsning.

Men hun var f...... Lækker. Og pisse charmerende. Opdagede hurtigt at jeg var mindre glad for at blive luftbåren, så hun vimsede om mig hele vejen. Det var sku ligefør man blev forelsket. Hun havde bare den frækkeste accent.....

Skrevet

Også en A380

Uuuh, wow, for en maskine. Har desværre aldrig selv haft fornøjelsen, men jeg kan forestille mig, at det er en noget anden oplevelse end med de velkendte fly for eksempel fra MD-80 serien hos SAS. Og med en passagerekapacitet på fire-fem-seks gange så meget som flyene på de europæiske ruter, må det være en powerfornemmelse at være pilot på en sådan maskine. [bare-det-var-mig-smiley]

Rejse, til trods for, at det mest er sygeplejersker og stewardesser man hører om, når talen falder på sexede uniformer, så er det rent faktisk sekretæren, der oftest er forespørgsler på hos mig. Dog er hverken sygeplejersken eller stewardessen ligefrem sjældne, heller.

Ved alle tre nævnte er det dog ikke nødvendigvis et rollespil, som ønskes, men "blot" uniformen, måske som et led i en uniformfetish, som du selv skriver - men måske kører fantasien så blot inde i hovedet, hvem ved? ;)

/Gina.

Skrevet

så er det rent faktisk sekretæren, der oftest er forespørgsler på hos mig. Dog er hverken sygeplejersken eller stewardessen ligefrem sjældne, heller.

/Gina.

AK JA, og jeg som gik og troede, at EVA-kostumet var det mest populære :lol:

Med venlig hilsen

:geek:

Skrevet

Uuuh, wow, for en maskine. Har desværre aldrig selv haft fornøjelsen, men jeg kan forestille mig, at det er en noget anden oplevelse end med de velkendte fly for eksempel fra MD-80 serien hos SAS. Og med en passagerekapacitet på fire-fem-seks gange så meget som flyene på de europæiske ruter, må det være en powerfornemmelse at være pilot på en sådan maskine. [bare-det-var-mig-smiley]

Rejse, til trods for, at det mest er sygeplejersker og stewardesser man hører om, når talen falder på sexede uniformer, så er det rent faktisk sekretæren, der oftest er forespørgsler på hos mig. Dog er hverken sygeplejersken eller stewardessen ligefrem sjældne, heller.

Ved alle tre nævnte er det dog ikke nødvendigvis et rollespil, som ønskes, men "blot" uniformen, måske som et led i en uniformfetish, som du selv skriver - men måske kører fantasien så blot inde i hovedet, hvem ved? ;)

/Gina.

Wow for en maskine;)

Gina hermed en invitation til en tur under himlen blå, når rapsen lige er sprunget ud, så vil du for alvor kunne nyde naturens skønhed med alt, hvad den har at byde på.

Du vil ikke skulle bekymre dig om irriterende medpassagerer med dårlig opførsel og skrigende unger, for der er kun plads til dig og mig, og champagnen må du vente med, til vi er nede igen, mens vi debriefer, og så kan du bagefter glæde dig over, at du har prøvet at styre en flyvemaskine helt selv.

Og nej, det er ikke en trussel, men et løfte, som du blot behøver at sige ja til. :)

Skrevet

Glæder mig allerede. :) :) :)

Kom maj, du søde milde,

gør rapsen atter gul ;)

Skrevet

/Gina.

Ja det kan ikke forstås hvor enorm den er før man står ved siden af den. Næst vildeste flyve oplevelse nogen sinde :-)

Skrevet

Uha, hvorfor gør du nu sådan noget? :D Det er jo lige til at gøre en stakkels pige horny. :oops:

Oh, well.... :D

/Gina.

Mega frækt for i øvrigt at du kan lide sådan noget. :-) måske skulle man finde en kaptajns hat et sted ;-).

Skrevet

plasker jeg har set hinne savlet fordi charley schen hadve hvid uniform på så du skal bare gører det med hvid uniform :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.