Line c 1305 Skrevet 23. December, 2019 Jeg vil lige ønske alle en glædelog jul og et brand varmt nytår hvis vi ikke når at ses inden 10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 23. December, 2019 I lige måde søde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueslave 48 Skrevet 23. December, 2019 Tak i lige måde , det burde man prøve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 23. December, 2019 Tak for det og i lige måde. Jeg tror jeg vil være julemand ved dig @Line c 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 23. December, 2019 Tak og i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 23. December, 2019 Line c skrev, for 11 minutter siden: Jeg vil lige ønske alle en glædelig jul og et brand varmt nytår hvis vi ikke når at ses inden Glædelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 23. December, 2019 Ja knalde god jul til alle, og må jeres sejl fyldes med vind i det nye år, og må jeres arme være lange nok, hvis jeres mås klør kuns Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 23. December, 2019 Servicesboy skrev, for 23 minutter siden: Ja knalde god jul til alle, og må jeres sejl fyldes med vind i det nye år, og må jeres arme være lange nok, hvis jeres mås klør kuns Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 23. December, 2019 Hej søde line C Tak for din julehilsen og i lige måde både til dig og dem du har kær. Herligt at følge dig her på EG du er en skøn og dejlig pige. Jeg ønsker dig alt godt i det nye år. Stort kram fra Booob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 24. December, 2019 Line c skrev, for 10 timer siden: Jeg vil lige ønske alle en glædelog jul og et brand varmt nytår hvis vi ikke når at ses inden Mange tak Line, håber at du også må få en rigtig god jul, sammen med dine kære, og et godt nytår. De varmeste julehilsner Ps. man skulle havde været julemand . Kvindebeundre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg