Hop til indhold
Varmemester

Laura.. Endnu en stjerne på den københavnske himmel..

Recommended Posts

Expo skrev, Lige nu:

Fik også sendt den lille smukke - godt afsted på sin sidste dag - med info om fanscare. Kan sku næsten ikke holde styr på skønhederne - tror de fremover skal CRM struktureres (a, b, c)..:D @Varmemester Ja et følsomt pigebarn - der virkelig ønsker at få noget retur..:wub:

Har du OGSÅ været forbi igen din fiskarl????? :-o :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo

 

Varmemester skrev, for 10 minutter siden:

Har du OGSÅ været forbi igen din fiskarl????? :-o :ph34r:

Expo har næsten ikke sovet i nat pga. tanken om at skulle have nipset imellem hænderne igen.. Kroppen, øjnene, service - og igen med rigtig dans.. - det kan hun også.. Og så var det jo aftalt med smuksakken at Expo - absolut blev nød til - at sende hende godt hjem til Mexico. Og aftaler løber Expo ikke fra.. :P:D Drengene er sødere og pænere her - end i Mexico - så det lød til at hun kommer retur..

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Expo og @Varmemester, jeg tror sgu snart at de andre brødre plus GPerne her på EG synes, at vores selvfede Laura&Lucy-klub er lige i overkanten ;-) 

:-) :-) :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden:

@Expo og @Varmemester, jeg tror sgu snart at de andre brødre plus GPerne her på EG synes, at vores selvfede Laura&Lucy-klub er lige i overkanten ;-)

Det er muligt - men der er vel intet galt i at være kvalitetsbevidst..:P Det er ihvertfaldt godt og sjovt..:rolleyes:Venter nu spændt på dagen i morgen - som et yderst loyalt klubmedlem..:rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 minutter siden:

@Expo og @Varmemester, jeg tror sgu snart at de andre brødre plus GPerne her på EG synes, at vores selvfede Laura&Lucy-klub er lige i overkanten ;-) 

:-) :-) :-) 

Venligst

French

Jamen så tager jeg lige @Trinetease og @Anna - fræk og sexetmed.. Så kommer klubben til at hedde... Laura&Lucy&Trine&Anna-klub.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

Vi skal blot være enige..., kender ikke Anna, og kender ikke TT efter ‘makeover’.

Venligst

French

Kan du SÅ KOMME A STED.. ;) Til begge.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Varmemester skrev, for 47 minutter siden:

Jamen så tager jeg lige @Trinetease og @Anna - fræk og sexetmed.. Så kommer klubben til at hedde... Laura&Lucy&Trine&Anna-klub.. ;)

Jeg har et par stykker mere - i den helt rigtige høje-klasse..:D så tænker det bliver for meget med navnene på smuksakkerne..:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
frenchlover1 skrev, for 28 minutter siden:

Husk, vi skal være enige om deres klasse :-) 

Enig - kender ikke T og A men vil da gerne tilbyde dem optagelsesprøve..:P Liza er også i det kvalitetsniveau jeg "behøver" Derfor ses vi i morgen tidlig..:D Glæder mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...