Hop til indhold

Recommended Posts

På vej ud af byen til den årlige sammenkomst kom jeg forbi Sydhavnen og fik en uimodståelig lyst. Da jeg var i god tid og Daisyclub (www.daisyclub.dk) ligge belejligt på vejen, fik jeg hurtigt lavet en aftale. Vel ankommet blev jeg mødt af Siko (tror jeg nok at hun hedder - hun er ikke blandt de fotos på deres hjemmeside). Hun er ca 30+ og bærer sin alder godt. Det så absolut godt ud. Efter ethurtigt bad begyndte festligheder. Hendes BJ er grænsende til perfekt, godt med smaskelyde og den klassiske leg i "nummeren" både med finger og tunge. Derefter en "ridetur" indtil jeg ikke kunne holde mig tilbage længere. Så vidt så godt, og det var så den positive del af besøget. Hun ville kun kysse mod ekstra betaling, men da jeg sagde at det var inklusiv jf deres hjemmeside, så ville hun dog og gør det ganske godt. Hun ville heller ikke 2. omgang med mindre hun fik ekstra betaling. Det blev dog til et håndjob. Havde bestilt for 1 time, men var ude efter ca 40 min. 

Den samlede vurdering er, at Daisyclub ikke har tidligere tiders niveau. Siko var sådan set fin, men jeg gider altså ikke diskutere priser og ydelser, når det er lagt fast ved starten af besøget. 

God jul til jer alle 

Hansemand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil anden "omgang" så er det vel på sin plads at bede om ekstra betaling, however du burde jo have fået tiden du har betalt for. Hvis du har fået handjob bagefter, så er det vel også din egen skyld at i har kastet jer ud i det så huirtigt, nu når i havde en hel time til det.

 

Det er ærgeligt at høre beretningerne om Daisyclub er blevet dårligere gang på gang, jeg undrer mig fordi billederne de poster af pigerne virker ellers super gode. Jeg har selv været der 5 gang og wow pigerne har sjældent rundet de 25 og hold da bare fast de gør alting som ingen andre danske piger. Jeg har både kommet i munden på dem og ud over dem, fået telefon nummer, og ja bare super gode piger hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...