Hop til indhold
Wicker

Bedste europæiske by til fetish/kink?

Recommended Posts

Kære brødre og gudinder

 

Jeg har brug for inspiration - vil på et par ture ud i europa her i løbet af foråret og vil gerne kombinere de kulturelle og gastronomiske oplevelser med nogle erotiske.

Så håber på både links til byer, hjemmesider og ikke mindst specifikke piger.

 

De piger jeg normalt tænder på er i aldersgruppen 25-45, tynde/slanke, naturlige bryster (størrelse og type er ikke så vigtig) og altid glatbarberede :-) Det er også rigtig praktisk hvis de taler engelsk eller tysk (selvom mit tyske er meget basis niveau). Og så er det rigtig vigtigt, at pigerne "er med på den" - så helst et sted hvor jeg kan være rimelig sikker på det ikke er under tvang.

 

På min "must have" liste af oplevelser er:

Golden shower til pigen - og både krop, ansigt og mund

Gensidig golden shower - som ovenstående og bonus hvis det er en del af en trekant med to piger:wub: 

"Numse til pigens mund" - en fantastisk kink - og igen bonus hvis det er en del af en trekant

Muligheden for scat til pigen - ikke sikker på jeg tænder på det i virkeligheden, men vil gerne prøve muligheden af. Og som med golden shower skal det være all in :-o

 

På "nice to have" listen er:

Mulighed for "long time" - måske flere hele dage med samme pige/piger.

Blive introduceret til nye og sjove kinks

 

Mit budget er ok, men vil selvfølgelig gerne et sted hen hvor jeg ikke behøver tænke alt for meget på omkostningerne - og altså få "bang for the buck":D

 

Glæder mig til at få jeres anbefalinger, tips, råd og links!

 

tak/Wicker

 

PS: Og hvis nogen kender danske GP'er der tilbyder de ting vil jeg da også rigtig gerne høre om dem :-)

PPS: Glædelig jul!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @Jernsvinet

Har haft fornøjelsen af Hamborg et par gange, men kunne godt tænke mig at se andre byer rundt i Europa også - men ellers helt enig, modelle-hamburg er et godt værktøj til den by

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 5 timer siden:

Har haft fornøjelsen af Hamborg et par gange, men kunne godt tænke mig at se andre byer rundt i Europa også

Flere byer i østeuropa kunne være et godt bud - men her kan sproget ligesom i Frankrig og Spanien være et problem og at man skal bruge en del mere tid på research for at finde de rigtige tilbud og ikke blive taget ved næsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Flere byer i østeuropa kunne være et godt bud - men her kan sproget ligesom i Frankrig og Spanien være et problem og at man skal bruge en del mere tid på research for at finde de rigtige tilbud og ikke blive taget ved næsen.

Tænkte jeg nok, så derfor har jeg  brug for nogle links og gerne forslag til specifikke piger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...