Hop til indhold
tvr

Skud affyret mod bordel.

Recommended Posts

Gæst

Man ved det godt inderst inde !!.. men en ting er trusler, en anden er konsekvens... :(

Er gangstermetoderne virkelig så afstumpede, at man er villig til at skyde gennem døren, fordi man engang er blevet afvist af en mental stærk telefondame ?

Umiddelbart kan det hænge sammen med, at de eftertragtede kontanter ikke længere er så tilgængelige som tidligere. Tænk bare på tankstationer og supermarkeder, som efterhånden har gaderet sig mod røveri.

Jeg tror desværre at store dele af branchen, ville knække halsen, hvis man indførte elektronisk betaling.

Men hvad er alternativet ?

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ludvig, du er inde på det rigtige tror jeg.

Der er uendligt få steder der er kontanter mere. Selv mit lokale supermarked har en automat der modtager penge, og spytter byttepenge ud. Pengene ligger i en, næsten, bombesikker maskine i kælderen.

Har tit tænkt på det når jeg har afleveret nogle labber, i en varm pigehånd, og hun lige smutter ud.

For fanden da, sidst på dagen, på et velbesøgt sted, er der virkelig skejser tilstede. Nu er de piger vi besøger langt fra dumme. De har nok en lille staffet tur til en bank af og til. Men bare tanken om at en eller anden tomhjerne vil gøre forsøget på at få fat i pengene, gør mig bekymret for den dejlige pige jeg lige har kysset på gensyn.

Det er desværre en reaktion på den hverdag vi har i DK, hvor nogle enten ikke har andre muligheder for indtægt end røveri, eller ( måske oftest) er så egocentrerede at andre mennesker rager dem noget så ..............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men bare tanken om at en eller anden tomhjerne vil gøre forsøget på at få fat i pengene, gør mig bekymret for den dejlige pige jeg lige har kysset på gensyn.

Århuselsker,

Ja, alle involverede må tage alle mulige forbehold i brug. Læser man lidt tilbage i aviserne, har der jo jævnligt været røveri og overfald på diverse bordeller rundt i landet. Men denne gang med anvendelse af skydevåben, er bunden nået.

Et pengeløst bordel ville nok ha' den bedste præventive virkning for pigerne og de involverede hjælpere. Men, så let er det jo ikke ved vi godt.. :)

Forestil dig, hvis regeringen anerkendte og lovliggjorde prostitution, mod at man indførte elektronisk betaling for sine ydelser..??

Så ville svensk pludselig koste 250,- kr og resten i hånden.. ;) På kontoudtoget står der "wellness", så man har en chance for at redde den hjem, med forklaringen om et gavekort til fruen.

De sorte penge hænger ved i branchen og har altid gjort det. Skulle vi en dag befinde os, i et kontantløst samfund, kunne jeg frygte en masseflugt fra miljøet.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betaling via paypal kunne være en mulighed. Men det kræver så at man selv har overført penge til paypal et par dage i forvejen. Men på den måde kan staten ikke checke hvor mange penge man har brugt hvor da der bare står paypal på end konto. Og pigen kan overføre hele beløbet eller en del af det til sin konto når hun ønsker det alt efter hvad hun ønsker at opgive til skat.

Og det er gratis så prisen behøver ikke stige hvis de begynder på det.

Men ja det er under lavmål når sådan noget sker. Men jeg har også hørt rygter om at der er nogle knallertdrenge involveret i stedet på finsensvej. Om det er rigtig eller ej ved jeg dog ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at kombinere et loyalitetsprogram med salg af kuponhæfter?

Køb 3, 6, eller 9 boner af 1000 kr og betal forud for dem. For hver forudbetalt bon optjener gæsten 10 minutters fri sex, som kan afvikles som en fri halv time for hver gang gæsten gæsten har opbrugt 3 boner?

Køber og betaler man forud for 6 boner lægges 15 minutters fri sex oveni, og ved 9 boner lægges 30 minutters fri sex oveni.

Får man først gæster til at købe bonhæfter, kan man også være ret sikre på at de nok skal vælge aktuel klinik indtil hæftet er brugt op.

Det kan både få flere gæster til at vælge egen klinik, fremfor andre klinikker, og omvende klinik zappere fra at zappe rundt, gøre flere til mere trofaste gengangere i eget hus.

Optimalt omsættes en merværdi for kunden i kraft af fri mertid, til en meromsætning for pigerne, der mærkbart overstiger prisen på den rabat bonustid for forudbetaling udgør.

I bedste fald får bordellet løbende større samlede forudbetalinger, som kan bringes ud af huset med det samme, sådan at klinikken løbende ligger inde med så lille en kontantbeholdning som muligt.

Jeg tror også at det kunne udgøre et effektfuldt modtræk mod alle østpigerne og thaiklinikkern, som et alternativ til at sætte egne priser ned, hvad der tydeligvis ikke er vilje til at gøre.

Lykkes et sådant tiltag, betyder det højest mindre ventetid mellem hver gæst end ellers, fordi der potentielt komme en del flere gæster end hidtil, som ikke mindst stadig betaler fuld pris, nu bare forud før de besøger klinikken næste gang.

Men skulle ordningen vinde indpas, er det næppe alle klinikker der med succes ville kunne gøre det.

Jeg vil tro at muligheden for, og dermed konkurrencefordelen af en bonhæfte ordning, i det væsentlige vil være forbeholdt en udvalgt skare af klinikker, for hvem det gælder at kunder i branchen har en sådan helt særlig tillid til, at de vil være villig til at betale beløb forud kontant af en sådan størrelsesorden som jeg her foreslår.

Toppen af disse klinikker kunne måske udgøres af?

Seduction Girls

http://www.seductiongirls.net/

Pussy Galores

http://www.pussygalores.dk/

Cassiopeia Stars

http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp

Sexy Club

http://www.sexyclub.dk/

Dermed ikke sagt at ikke også flere klinikker, kunne og burde være nævnt, men det er bare de fire klinikker som jeg forestiller mig nemmest vil kunne få gæsterne til at benytte en sådan ordning, som jeg her foreslår - personligt ville jeg ikke et øjeblik tøve med at betale en sum forud til disse fire klinikker, måtte jeg vælge at benytte mig af tilbudet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at kombinere et loyalitetsprogram med salg af kuponhæfter?

Køb 3, 6, eller 9 boner af 1000 kr og betal forud for dem. For hver forudbetalt bon optjener gæsten 10 minutters fri sex, som kan afvikles som en fri halv time for hver gang gæsten gæsten har opbrugt 3 boner?

Køber og betaler man forud for 6 boner lægges 15 minutters fri sex oveni, og ved 9 boner lægges 30 minutters fri sex oveni.

Får man først gæster til at købe bonhæfter, kan man også være ret sikre på at de nok skal vælge aktuel klinik indtil hæftet er brugt op.

Det kan både få flere gæster til at vælge egen klinik, fremfor andre klinikker, og omvende klinik zappere fra at zappe rundt, gøre flere til mere trofaste gengangere i eget hus.

Optimalt omsættes en merværdi for kunden i kraft af fri mertid, til en meromsætning for pigerne, der mærkbart overstiger prisen på den rabat bonustid for forudbetaling udgør.

I bedste fald får bordellet løbende større samlede forudbetalinger, som kan bringes ud af huset med det samme, sådan at klinikken løbende ligger inde med så lille en kontantbeholdning som muligt.

Jeg tror også at det kunne udgøre et effektfuldt modtræk mod alle østpigerne og thaiklinikkern, som et alternativ til at sætte egne priser ned, hvad der tydeligvis ikke er vilje til at gøre.

Lykkes et sådant tiltag, betyder det højest mindre ventetid mellem hver gæst end ellers, fordi der potentielt komme en del flere gæster end hidtil, som ikke mindst stadig betaler fuld pris, nu bare forud før de besøger klinikken næste gang.

Men skulle ordningen vinde indpas, er det næppe alle klinikker der med succes ville kunne gøre det.

Jeg vil tro at muligheden for, og dermed konkurrencefordelen af en bonhæfte ordning, i det væsentlige vil være forbeholdt en udvalgt skare af klinikker, for hvem det gælder at kunder i branchen har en sådan helt særlig tillid til, at de vil være villig til at betale beløb forud kontant af en sådan størrelsesorden som jeg her foreslår.

Toppen af disse klinikker kunne måske udgøres af?

Seduction Girls

http://www.seductiongirls.net/

Pussy Galores

http://www.pussygalores.dk/

Cassiopeia Stars

http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp

Sexy Club

http://www.sexyclub.dk/

Dermed ikke sagt at ikke også flere klinikker, kunne og burde være nævnt, men det er bare de fire klinikker som jeg forestiller mig nemmest vil kunne få gæsterne til at benytte en sådan ordning, som jeg her foreslår - personligt ville jeg ikke et øjeblik tøve med at betale en sum forud til disse fire klinikker, måtte jeg vælge at benytte mig af tilbudet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tror faneme det er løgn. Rejse, selv et sådant emne kan du få drejet ind på penge og organisering. Du er, det må man lade dig, helt utroligt dedikeret til din kongstanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvad skal det lige til for?!?

Og de satanner. Lad dog de søde og hårdtarbejdene piger være i fred.

Vi ska fanme have en arena hvor vi kan smide alle de tosser i så de kan skyde hinanden i smadder uden at genere os andre.

En gang imellem savner man en ordentlig amerikansk 12.7'er så de kunne smage deres egen medicin!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har 2 gange inden for den seneste tid prøvet at ringeklokken ikke virkede. Efter et par tryk på knappen og nogle bank på døren, sniger tanken om at pigerne måske var blevet overfaldet. Hold kæft tror aldrig jeg har været så glad for at se en dør blive åbnet før...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...