Hop til indhold
Guest Panko

Er det sikkert at slikke fisse på GP? :)

Recommended Posts

Guest Cjan
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Ja, det kan du bide dig selv i bagdelen på.

Prøv søgefunktionen under Nora og Agetha.

Hvad findes under Nora og Agetha? Jeg bliver måske slettet men NoBs er ikke mig, det må I aldrig tro. Jeg holder af hans meget maskuline og selvsikre indlæg, men jeg kender ikke NoBs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cjan skrev, for 20 minutter siden:

Hvad findes under Nora og Agetha? Jeg bliver måske slettet men NoBs er ikke mig, det må I aldrig tro. Jeg holder af hans meget maskuline og selvsikre indlæg, men jeg kender ikke NoBs. 

Jeg bliver måske også slettet, men jeg kender NoBs meget godt. Jeg holder også meget af ham men helt ærligt: han er ikke halvdelen så maskulin som hans selvsikre indlæg indikerer. Det er der ikke ret mange som er. Nu når vi snakker slikke fisse ....;)

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Jeg bliver måske også slettet, men jeg kender NoBs meget godt. Jeg holder også meget af ham men helt ærligt: han er ikke halvdelen så maskulin som hans selvsikre indlæg indikerer. Det er der ikke ret mange som er. Nu når vi snakker slikke fisse ....;)

Jeg har tjent stort i branchen uden at blive slikket. Det er yderst privat det samme gælder kys, jeg bliver mere ophidset af mænd med magt i deres ord. Selvsikkerhed., selvværd og stor charme har den vådeste effekt hos mig. Og jeg finder NoBs ord attraktiv ligesom med få andre herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

1. Ja, det kan du bide dig selv i bagdelen på.

2. Prøv søgefunktionen under Nora og Agetha.

1. Eddermame nogle år siden jeg havde en smidighed bare i nærheden af det.

2. Ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cjan skrev, 1 time siden:

Jeg begynder at forstå min forvirring - det sidste kan vi da lave om på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Onslow skrev, for 18 timer siden:

Og @tvr, hvi du ikke bryder dig om thai, så se lige den video!

Indrømmet. Hun ser sød ud. Det er egentlig ikke fordi jeg ikke bryder mig om Thai. Jeg finder dem bare ikke særligt smukke eller sexede. Du fandt så en undtagelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 5 timer siden:

Indrømmet. Hun ser sød ud. Det er egentlig ikke fordi jeg ikke bryder mig om Thai. Jeg finder dem bare ikke særligt smukke eller sexede. Du fandt så en undtagelse ;)

Undtagelse??
Det må være dig som arbejder i kælderen i arkivet for forskning om hollandsk indflytelse på dansk kvægbrug? Der nede møde man jo ikke ret mange asiatiske kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Undtagelse??
Det må være dig som arbejder i kælderen i arkivet for forskning om hollandsk indflytelse på dansk kvægbrug? Der nede møde man jo ikke ret mange asiatiske kvinder.

Hahahaha. Næh, det er ikke mig. Men det er bare meget meget få asiatiske kvinder jeg finder attraktive..... sådan er det. europæere, latinaer, afrikanere: så absolut. Derefter er der langt mellem snapsene. Og det glæder mig når folk er uenige :)

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 6 timer siden:

Du kan da ikke beskyldes for at tage unde for fuld. ;) 

I min optik er hun noget af det smukkeste, mest velskabte og attråværdige, jeg nogensinde har set!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Hahahaha. Næh, det er ikke mig. Men det er bare meget meget få asiatiske kvinder jeg finder attraktive..... sådan er det. europæere, latinaer, afrikanere: så absolut. Derefter er der langt mellem snapsene. Og det glæder mig når folk er uenige :)

Jeg er faktisk enig....og jeg kan endda trumfe dig med at skære endnu en af dine racer fra. Men af frygt for repressalier tør jeg ikke nævne hvilken :ph34r: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Onslow skrev, for 2 timer siden:

I min optik er hun noget af det smukkeste, mest velskabte og attråværdige, jeg nogensinde har set!

Ja, hun ser da bestemt ud til at vøre en sød pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan ikke se at han har nævnt svenskere??

Du må være vanvittig. Den svenska tjej er grunden til alt godt i livet....den svenska kille, derimod....ai...det er jul...jeg skal nok opføre mig ordentligt. I morgen er hele huset invaderet af indavl fra Arvika. (Ihhhh. Jeg kan bare ikke lade være :()

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...