Gammel rotte 1366 Skrevet 20. Februar, 2020 skivemd skrev, den 18.2.2020 at 21:52: Jeg har for første gang fortrudt at jeg har skrevet en god anmeldelse... Det er blevet hammer svært at få et møde med den dejlige pige, nu hvor hun bliver spammet med mails men sådan er det jo med guldfeber Spøg til side, jeg har haft 4 besøg og hver gang bliver det bedre og bedre. Hun er smuk, sød og med den den værste lige noget for mig Kan du sige noget om størrelsen på hendes bryster? Overvejer at forsøge at få en aftale med hende næste gang jeg er i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 368 Skrevet 22. Februar, 2020 Gammel rotte skrev, den 20.2.2020 at 14:48: Kan du sige noget om størrelsen på hendes bryster? Overvejer at forsøge at få en aftale med hende næste gang jeg er i Århus. En fin håndfuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen81 0 Skrevet 23. Februar, 2020 Lyder som en pige man skal besøge Hvor i Aarhus holder hun til? Nord, syd, vest eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg