Hop til indhold
Guest keldtolstrup

Super oplevelse med Jacqueline Amour, Mon-Cherie

Recommended Posts

Guest keldtolstrup

Jeg har i længere tid kigget godt og længe på billederne af Jacqueline Amour hos Mon-Cherie http://mon-cherie.dk

(også kendt som Jackie la Perla), og da hun for nyligt fik hendes nye billeder lagt på siden, kunne jeg ikke længere nøjes med blot at sidde og 'lomme-filosofere' til hendes billeder, men måtte arrangere et besøg hos hende.

For dem af jer, der ikke selv har siddet og savlet over billederne allerede, kan jeg fortælle, at Jacqueline har branchens nok allerbedste fitnesstrænede og gude- og kirurgskabte drømmekrop i en størrelse, der er dejlig at smide rundt med (og de kan jeg love for at den blev) En rund og fast røv og en flad mave med toning af muskler og ellers en perfekt tonet krop i en farve, der får almindelig nougat til at virke en smule glansløs. Brysterne har fået en smule hjælp, men føles absolut fantastiske i såvel hånden som i munden, og så er brystvorterne perfekt skabte, små og dejligt strittende (men alt det kan I jo se på billederne så ingen overraskelse der).

Jacqueline har så udover denne fantastiske drømmekrop også en super personlighed, og formår at skabe en afslappet og erotisk stemning fra det øjeblik hun træder ind i rummet. Masser af humor og hvad nogle måske vil kalde en GFE oplevelse (vel og mærke, hvis ens GF samtidig kan tale dirty og agere som en professionel). Fra hun trådte ind i rummet var det med komplimenter fra hendes side om mit udseende og muskler og størrelsen på udstyret afbrudt af små jokes og kys.

Inden jeg nærmest havde fået smidt mine boxershorts var hun gået i gang med at slikke såvel skaft som boller, mens hun fik komplimenteret mig med at de var dejlige og lækkert barberede.

Tro mig det er et syn at se hende lege med udstyret og samtidig nyde hendes krop og røv fra alle vinkler i samtlige spejle. Og damen tænder på kys i nakken. Kys der gik ned af hendes ryg og endte mellem hendes ben. Efter et par minutter der, så ville hun - som hun sagde, have noget af den dejlige pik i stedet. Gummiet blev rullet på med munden og pikken blev suttet godt igennem, inden hun gik i gang med at ride mig - højlydt! - og mens hun selv masserede sig selv dernede.

Hun rider mere end fantastisk og hendes stramme og veltrænede fisse spændte hårdt og dejligt om min pik - så hårdt at der ikke gik mange minutter, før jeg måtte fjerne hende - og ikke med hendes gode vilje. Efter lige at have fået vejret røg hun i missionær og sidelæns stilling, før hun blev smidt om i en doggy. Hun har den lækreste røv og at se hende og sig selv i spejlet, mens man tager hende langsomt bagfra er et syn alle skal unde sig selv. Efter et par minutter fiskede hun en vibrator frem og begyndte at massere sin klitoris, mens hun højtlydt stønnede, så hele huset må have hørt hende.

Det hele endte med at jeg storsvedende og med et næsten lige så højt brøl som hendes stønnen kom hårdt og længe. Men selv herefter var hun ikke færdig og beordrede mig til at fortsætte, mens hun selv kom med hjælp fra sin vibrator.

Jeg har ikke før blevet malket så meget og så hårdt af en professionel, og det med så stor fornøjelse. Bagefter lå vi lidt og hyggesnakkede afbrudt af lidt kys og krammen, før der blev banket på døren. Dette afholdt dog ikke Jacqueline for at lege lidt videre med sig selv og spørge om jeg ikke havde lyst til at smage lidt på hende igen. Anden gang der blev banket på døren, var hun stadig godt og grundig glad og fik med lidt stønnende stemme højt sagt, at der liige vil gå lidt tid. Jeg må dog indrømme, at 2. bank på døren var mit 'clue' til at få tøjet på, og i stedet love damen, at jeg kommer forbi en anden gang.

Og det er absolut ikke sidste gang, at jeg skal nyde den overlækre krop live.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse har set på hende et stykke tid så nu er det vist ved at være tid med et besøg, skla nok anmelde efter.

Nogen der ved om hun træffes andre steder end Mon- Cherie ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Hun har vist gæstevagter på Cassiopeiastars, men er mest regulær på Mon-Cherie.

Så det er bare at få booket en tid og komme afsted...

Ser frem til at læse din anmeldelse en gang torsdag aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget velskrevet og levende fortalt beretning om din oplevelse med Jacqueline Amour, en pige man efterlades indtrykket af i den grad går aktivt engageret til sagen.

Ja det er smukke billeder af skønheden - her fra Cassiopeiastars, hvor hun angives til at være 22 år gammel, alder nævnes ikke på hendes profil hos Mon-Cherie - hvis det er hende som Jackie La Perla:

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=627

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Super beskrivelse af dit møde med skønheden... :)

Hun virker meget fristende.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...