Gæst Skrevet 2. Marts, 2013 jeg har selv oplevet det med at ens ide om hvad andre tænker får en til at overveje at ændre på noget.. før jeg gik ind i denne branche gik jeg med et brændende ønske om at få nye bryster. et større vægttab for nogle år siden har fået mine til at begynde at kravle syd på - og blive lidt løse i det. hvilket jeg var rigtig ked af - men samtidig var jeg bange for om det ville ødelægge følelsen af velbehag når der blev rørt ved dem. det ved jeg flere opererede kvinder oplever.. men efter jeg er startet har jeg oplevet at mange af mine gæster elsker de bløde bryster som man kan gribe i og ælte. og dette har gjort jeg er blevet enormt glad for at de er som de er og i dag ser dem som lidt af en specielitet. *lol* jeg havde nok mest mit ønske fordi jeg havde bildt mig selv ind det var nødvendigt for at jeg stadig var smuk. men der har mine gæster haft den positive effekt at de har givet mig selvtillid og troen på at de er lige som de skal være... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2013 hvad er nu det x her gik jeg og trode at du kun var til blondiner Hej Bager. Her tror jeg, du har misforstået mig, eller også hæver du bare lidt på drillekontoen Med mit indlæg mente jeg, at hårfarve ikke var et parameter for mig. Jeg læser f.eks, at nogle er hardcore brunette-fans, andre er til sorthårede o.s.v. men jeg har nu aldrig valgt piger ud fra hårfarven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konditoren 12 Skrevet 3. Marts, 2013 Og så er det nogen der er til det hele, bare det er bryster. Well spoken Gode bryster kan dog ikke afhjælpe dårlig kemi mellem parterne, så hvis man føler, man er sammen med en kold pige, der har verdens dejligste kasser, ja så er det hele jo ligemeget :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 3. Marts, 2013 må jeg spørge hvad bryster har med karamellen at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2013 må jeg spørge hvad bryster har med karamellen at gøre Brystkarameller - kan købes i enhver velassoteret slikforretning Smager af Kongen Aaf Danmark, tilsat lakrids. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 3. Marts, 2013 takker for svaret. det var jeg ikke klar over :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2013 Det er såmænd bare to strenge, der på et tidspunkt er blevet blandet sammen, velsagtens ved uagtsomhed Jeg undrede mig selv over forholdet tidligere på dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Righton 0 Skrevet 3. Marts, 2013 Pikant helt korttrimmet brunette, eller fuldstændig smooth. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messier 1 Skrevet 3. Marts, 2013 Jeg er helt til en glat :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikker 33 Skrevet 4. Marts, 2013 Bare læberne er glatte, er alt andet en spændende variation ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg