Hop til indhold
Snadremanden

Så meget for den “bollofon”! Truende adfærd fra telefonpasser!

Recommended Posts

Kære Snadremand 

Personligt synes jeg selv, det er dårlig stil at spørge om pris via en sms, især når prisen står højt og flot i annoncen. Mange af disse kvinder får jo sikkert et utal af meddelelser fra mænd, der bare vil “ chatte” og er nysgerrige på personen bagved, og mange andre trættende spørgsmål. Så kan godt forstå, hvis de nogle gange bliver lidt stramme i betrækket.

I dit tilfælde var det ikke som sådan dig, der startede med at bære dig forkert ad. Det var vedkommende som svarede der var useriøs og grov efter min mening. Her var det, at du skulle have sagt undskyld forstyrrelsen og farvel og tak. Der er et helt land fuld af andre dejlige glædespiger. 

Jeg er som andre overbevist om, at den der svarede tilbage til dig var en MAND. Ikke at det i min optik gør noget, hvis ellers han svarer pænt og ordentligt tilbage. 

Du ønskes en glædelig jul og med mod på at prøve igen. Der er rigtig mange gode anmeldelser fra andre på mange dejlige kvinder herinde.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Forstår ikke du i første omgang ville besøge hende, hvis du vidste at der bliver løjet i annoncen, med bl. a., at vedkommende reklamerer med at være dansk og ikke er det? 

Var det prisen, kontra ydelsen der fik dig til at det skulle være hende? 

Medmindre du først læste anmeldelse, efter kontakten? 

Det er vel egentligt ok at få bekræftet prisen i annoncen, da der før er læst om pludselige ændringer ved ankomst. 

Skal dog siges, at selv ved bekræftelse på SMS, kan der ske ændringer i aftalt sex og pris. 

Der er mange andre at vælge i mellem, så op på hesten. 

Dog virker det påfaldende lavt, at du, som en anden skrev, kalder hende en østeuropæisk luder ("lyder" i din tekst). 

Fra høj lyst til at få suttet din pik af samme, til respektløs på kort tid, minus for det. 

Du kalder hende det ikke direkte, men gennem mellemmand, ved jeg, men det er lige slemt, blot mit synspunkt. 

Fortsat god jagt

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 27 minutter siden:

Forstår ikke du i første omgang ville besøge hende, hvis du vidste at der bliver løjet i annoncen, med bl. a., at vedkommende reklamerer med at være dansk og ikke er det? 

Var det prisen, kontra ydelsen der fik dig til at det skulle være hende? 

Medmindre du først læste anmeldelse, efter kontakten? 

Det er vel egentligt ok at få bekræftet prisen i annoncen, da der før er læst om pludselige ændringer ved ankomst. 

Skal dog siges, at selv ved bekræftelse på SMS, kan der ske ændringer i aftalt sex og pris. 

Der er mange andre at vælge i mellem, så op på hesten. 

Dog virker det påfaldende lavt, at du, som en anden skrev, kalder hende en østeuropæisk luder ("lyder" i din tekst). 

Fra høj lyst til at få suttet din pik af samme, til respektløs på kort tid, minus for det. 

Du kalder hende det ikke direkte, men gennem mellemmand, ved jeg, men det er lige slemt, blot mit synspunkt. 

Fortsat god jagt

Lyder, ja, stupide stavekontrol ... ;)

Jeg havde læst at hendes betjening var god og jeg synes hun så ud til at være ret tiltrækkende ud fra hendes billeder. For og imod opvejet mod hinanden, havde jeg nogenlunde styr på hvad det var jeg gik ind til, troede jeg. I annoncen står der dansktalende, men jeg var godt klar over det ikke var tilfældet. Lige præcis i hendes tilfælde, var min primære bevæggrund for et besøg netop hos hende, heller ikke at konversere. Alt andet så fint ud, men ville som før skrevet gerne have tilbudene bekræftet inden et besøg, da jeg før er blevet lokket på et falsk grundlag i en annonce. At hendes telefætter så gik helt bananas, havde jeg ikke lige forudset!

Men ja, jeg vil give dig ret i så meget, at det burde jeg ikke have benævnt hende som, da det normalt heller ikke er et ord jeg benytter, da jeg også finder det nedladende. Jeg blev dog straks lokket med ned på dette infantile sprogbrug, da vedkommende havde givet mig den første sviner. Jeg burde allerede her have ignoreret kommunikationen og slettet den. Det gjorde jeg bare ikke “in the heat of the moment” og det kan jeg kun beklage ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Snadremanden skrev, for 5 minutter siden:

Lyder, ja, stupide stavekontrol ... ;)

Jeg havde læst at hendes betjening var god og jeg synes hun så ud til at være ret tiltrækkende ud fra hendes billeder. For og imod opvejet mod hinanden, havde jeg nogenlunde styr på hvad det var jeg gik ind til, troede jeg. I annoncen står der dansktalende, men jeg var godt klar over det ikke var tilfældet. Lige præcis i hendes tilfælde, var min primære bevæggrund for et besøg netop hos hende, heller ikke at konversere. Alt andet så fint ud, men ville som før skrevet gerne have tilbudene bekræftet inden et besøg, da jeg før er blevet lokket på et falsk grundlag i en annonce. At hendes telefætter så gik helt bananas, havde jeg ikke lige forudset!

Men ja, jeg vil give dig ret i så meget, at det burde jeg ikke have benævnt hende som, da det normalt heller ikke er et ord jeg benytter, da jeg også finder det nedladende. Jeg blev dog straks lokket med ned på dette infantile sprogbrug, da vedkommende havde givet mig den første sviner. Jeg burde allerede her have ignoreret kommunikationen og slettet den. Det gjorde jeg bare ikke “in the heat of the moment” og det kan jeg kun beklage ...

Det er helt ok og tak for forklaringen. Jeg kunne selv være dumpet i. 

Der står faktisk "dansk"  i hendes overskrift, så mange kan sikkert narres til besøg, når der nu samtidig bliver svaret dansk på SMS. Et opkald vil dog afsløre fupnummeret. 

"KOLDING-Dansk Ultimativ 29årig superfræk blondineskønhed Fredag" 

Men tak for advarslen anyway :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Hun skriver jo hun ikke tager hemmeligt nummer.

Er det ikke irrelevant? Han sender vel ikke en sms med hemmeligt nummer, for så kunne han ikke få svar.

Loser skrev, for 18 timer siden:

Er taletidskort hemmeligt nummer?

Nej.

Snadremanden skrev, for 17 timer siden:

Efter den første svada jeg fik og det jeg blev kaldt, synes jeg faktisk stadig “narrøv” er helt på sin plads! 

Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder over dig med længere erfaring.

Varmemester skrev, for 18 timer siden:

Du skriver og spørger om en pris som TYDELIGT står oplyst i hendes annonce..

Det gør han jo faktisk ikke. Han beder først om prisen som et modsvar på kravet om et andet telefonnummer. Han indikerer altså ikke, at han ikke kender prisen, kun at han vil have den bekræftet før han blotter sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Det gør han jo faktisk ikke. Han beder først om prisen som et modsvar på kravet om et andet telefonnummer. Han indikerer altså ikke, at han ikke kender prisen, kun at han vil have den bekræftet før han blotter sig.

Det er så SINDSSYG SKØNT at ha dig i det her forum.. For du kan sq pille en udtalelse/besked fra hinanden.. Og du gør det SÅ PERFEKT at det er en UMULIGHED at mod argumentere.. :lol:

For du har ganske ret.. Slut prut.. Andet er der ikke at sige til det.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 6 minutter siden:

Det er så SINDSSYG SKØNT at ha dig i det her forum.. For du kan sq pille en udtalelse/besked fra hinanden.. Og du gør det SÅ PERFEKT at det er en UMULIGHED at mod argumentere.. :lol:

For du har ganske ret.. Slut prut.. Andet er der ikke at sige til det.. :)

Vi har alle vores styrker og svagheder :rolleyes: herinde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Er det ikke irrelevant? Han sender vel ikke en sms med hemmeligt nummer, for så kunne han ikke få svar.

Nej.

Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder over dig med længere erfaring.

Præcis! Nummeret jeg har er ikke hemmeligt, men anskaffet udelukkende til dette formål.
Inderst inde var jeg klar over at der ikke ville komme en aftale i stand, allerede da jeg blev bedt om at skrive fra et registreret nummer. Dén viden havde jeg ikke lyst til at give personen i den anden ende. Alene forespørgslen gjorde mig særdeles mistænksom, da der ud fra diverse anmeldelser her på siden, var tale om en pige som kun kunne nogle få ord på dansk og samtalen foregik på et (med modifikationer) næsten rent dansk. Altså var der her tale om en helt tredje person, som jeg alene med denne udmelding kunne tiltro hvad som helst ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 20 timer siden:

Efter flere anmeldelser af pigen her på sitet, er det nok ikke det du skal regne med. Søg og du skal finde ... ;)

Du kunne jo også bare linke den/dem, for at være hjælpsom ;) Jeg har lige søgt og fandt ikke noget med de søgeord jeg udvalgt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zieram skrev, for 39 minutter siden:

Du kunne jo også bare linke den/dem, for at være hjælpsom ;) Jeg har lige søgt og fandt ikke noget med de søgeord jeg udvalgt :P

Søg på annoncenummeret https://annoncelight.dk/showad/285762 

altså søg: 285762

;)

Eksempelvis denne: 

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad er det utrolig ringe kunde service fra pigens eller hendes telefon passeers side. 

Ja du kunne se prisen, men som service udbyder er det ikke den korrekte måde at reagere på. Jeg har selv arbejdet med salg og ca. 50 procent af henvendelser fra potentielle kunder drejede sig om ting som man kunne finde på websiden. Og hvis nogen i mit firma eller andre firmaer jeg kender havde svaret ”Idiot kan du ikke læse” til vores kunder på sådanne forespørgsler ville den person blive fyret meget hurtigt.

I øvrigt mener jeg ikke det er forkert at få prisen bekræftet. Især ikke hvis man læser tidligere anmeldelser af pigen hvor det der står omkring alder, billeder, nationalitet, og danskkundskaber er fup. 

Men som man siger. Der er ikke noget der er så dårligt at det ikke er godt for noget og det eneste positive er at denne uforskammede holdning allerede viste sig i telefonen, så måske sparede det dig for ubehagelige oplevelser ved et møde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst nogle tråde her på siden ang. personoplysninger og misbrug af disse, fik jeg en grum og rædselsvækkende tanke; hvis jeg havde skrevet til nummeret med mit registrerede mobilnummer, hvad kunne vedkommende i den anden så finde på at bruge nummeret til?!? Søge på mit nummer på eksempelvis de gule sider, hvor både navn og adresse vil fremkomme og derefter bruge oplysningerne til afpresning for ikke at afsløre mine handlinger på diverse sociale medier eller måske endda direkte henvendelse på adressen?! 
Fremover vil det udelukkende være min “bollofon”, som vil blive brugt til kontakt til GP’er og lignende. Hvilket faktisk også er årsagen til at den i det hele taget blev anskaffet. Nok er nummeret ikke registreret, men det er ikke hemmeligt. Man ved sgu aldrig hvilke nederdrægtige typer der i realiteten sidder og svarer i den anden ende og hvilke intentioner de i virkeligheden har! :unsure:

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Snadremanden skrev, for 10 timer siden:

Efter at have læst nogle tråde her på siden ang. personoplysninger og misbrug af disse, fik jeg en grum og rædselsvækkende tanke; hvis jeg havde skrevet til nummeret med mit registrerede mobilnummer, hvad kunne vedkommende i den anden så finde på at bruge nummeret til?!? Søge på mit nummer på eksempelvis de gule sider, hvor både navn og adresse vil fremkomme og derefter bruge oplysningerne til afpresning for ikke at afsløre mine handlinger på diverse sociale medier eller måske endda direkte henvendelse på adressen?! 
Fremover vil det udelukkende være min “bollofon”, som vil blive brugt til kontakt til GP’er og lignende. Hvilket faktisk også er årsagen til at den i det hele taget blev anskaffet. Nok er nummeret ikke registreret, men det er ikke hemmeligt. Man ved sgu aldrig hvilke nederdrægtige typer der i realiteten sidder og svarer i den anden ende og hvilke intentioner de i virkeligheden har! :unsure:

Det lyder super fornuftigt :-) Vi piger er jo heller ikke til at finde via vores arbejds numre :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder super fornuftigt :-) Vi piger er jo heller ikke til at finde via vores arbejds numre :-)

Tak Trine. ^_^ Jeg har også længe luret på netop din profil et stykke tid og kraftigt overvejet at aflægge dig et visit. Dette ansporet af den særdeles positive omtale af dig herinde, samt dine velformulerede svar på tråde sammesteds. :wub: Håber min kalender på et tidspunkt i det nye år kan tilpasses dine tider her i trekantsområdet! Indtil videre har muligheden fra min side ikke været den bedste ... :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...