Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 (edited) Varmemester skrev, for 16 minutter siden: @Snadremanden jamen hvis du så havde spurgt om du havde forstået priserne rigtigt.. For som sagt så står højt og larmende i annoncen.. Så havde det været noget HELT ANDET.. Men direkte at spørge om pris når det står i annoncen. Det er desværre også i mine ører/øjne en klar besked om at du IKKE har læst annoncen. @Trinetease du har så ganske ret.. Og i mine ører ER og BLIVER det ord negativt.. Har aldrig brugt det og kommer aldrig til det.. Og ja du har ret i at det MEGET hurtigt kommer frem når nogle bliver uenige med en GP.. Det er en anden måde at spørge på. Synes jeg! Det kan godt være din måde er den rigtige og min der er den forkerte, det skal jeg ikke kunne sige. Men det var nu engang sådan jeg spurgte ... Redigeret 20. December, 2019 af Snadremanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 20. December, 2019 ps..76281448 er ikke kolding politistation, men derimod Horsens.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 20. December, 2019 Som jeg ser det skrev du pæn til at starte med, men da hun svine dig til, forsatte du i stedet for er kort undskyld og et farvel, istedet for mudderkast. Jeg ville svare den sms, jeg har priser i min annonce, og flere har ikke ses det, tit får de så et billede af min pris liste, det gør det hurtig og ment for mig. Jeg er usikker på om det er pigen eller en tlf dame der har svaret dig, have jeg en tlf dame der have skrevet sådan skulle hun helt sikker fyret. kan jeg se er et tlf nr på de 8 ciffer, så er det mig uvedkommende om nr er reg, hemmelig eller taletid. det at kan se der bliver skrevet pæn, kort dit navn, hvad sex og hvornår betyder en god start. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 4 minutter siden: Det er en anden måde at spørge på. Synes jeg! Det kan godt være din måde er den rigtige og min der er den forkerte, det skal jeg ikke kunne sige. Men det var nu engang sådan jeg spurgte ... Rolig.. Jeg skriver kun for at hjælpe dig og det er det vi gamle rotter er her for.. Og da du er ny i gamet laver man fejl.. Been there, done that.. MANGE GANGE... Så lad tøsen der være og find en anden lækkerrøv som kan svare lidt pænere når gæsten kan få lavet en fejl.. Så ro på og op på hesten igen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 2cool skrev, for 4 minutter siden: ps..76281448 er ikke kolding politistation, men derimod Horsens.. Det er hovednummeret til Sydøstjyllands Politi, med Hovedstationen beliggende i Horsens. Siger Google og de gule sider ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 20. December, 2019 Bekræftelse af tid, sted, underholdning og pris må de fleste overskue igennem profil og mundtlig tale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 20. December, 2019 Cjan skrev, Lige nu: ..... "igennem" .... "mundtlig tale." Aaaaarrrhhhh.... Ikke alle du.. Jeg er selv mest til sms'en når vi snakker "privat diskret".. Når det er klinikker, så er det via "mundtlig tale".. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 3 minutter siden: Rolig.. Jeg skriver kun for at hjælpe dig og det er det vi gamle rotter er her for.. Og da du er ny i gamet laver man fejl.. Been there, done that.. MANGE GANGE... Så lad tøsen der være og find en anden lækkerrøv som kan svare lidt pænere når gæsten kan få lavet en fejl.. Så ro på og op på hesten igen.. Ja, jeg skal lære at være ligeglad med sådanne beskeder. I know! Men det kom sgu lidt bag på mig og gjorde at jeg svarede kort for hovedet. Det skal ikke gentage sig! Og tak for svar! Jeg gider sgu da heller ikke tømme saldoen på mit bollofontaletidskort med dumme beskeder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 20. December, 2019 Varmemester, stemmen er vigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 20. December, 2019 Jeg har altid tænkt en del over ordet; Luder Det kan godt være det er et grimt ord for en kvinde som sælger sex, men hvad så med de 2 perler som står på Østerbrogade og råber Luder efter Rasmus Paludan. Ligner han en Luder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 5 minutter siden: Ja, jeg skal lære at være ligeglad med sådanne beskeder. I know! Men det kom sgu lidt bag på mig og gjorde at jeg svarede kort for hovedet. Det skal ikke gentage sig! Og tak for svar! Jeg gider sgu da heller ikke tømme saldoen på mit bollofontaletidskort med dumme beskeder! Hehe.. Præcis.. Men som sagt.. Jeg vil VÆDE MED det er os alle sammen herinde der har prøvet det der.. Det SKAL man igennem som ny i gamet.. Hahaha.. Nej brug de penge på en anden.. Men jeg ved godt at lyn hurtigt tager den ene besked den anden.. Og så ruller det bare.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 20. December, 2019 Cjan skrev, for 6 minutter siden: Varmemester, stemmen er vigtig. I know.. Men jeg bruger det bare på den måde.. Og lige pt er det den nemmeste måde for mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 2cool skrev, for 1 minut siden: Jeg har altid tænkt en del over ordet; Luder Det kan godt være det er et grimt ord for en kvinde som sælger sex, men hvad så med de 2 perler som står på Østerbrogade og råber Luder efter Rasmus Paludan. Ligner han en Luder ? Bestemt ikke en jeg ville gå til. På nogen måde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 3 timer siden: Jeg vil lige dele denne, efter min mening, særdeles ubehagelige oplevelse med Jer. Jeg var på udkig efter en god hyggestund og bed mærke i understående annonce, som jeg havde luret på et stykke tid. https://annoncelight.dk/showad/285762 Endelig lod det til at kalenderen tillod et visit og jeg skrev en sms til nummeret. Billederne viser kommunikationen. Jeg har ikke helt vildt mange erfaringer med GP’er og kommunikationen med dem, men jeg har dog aldrig oplevet noget lignende! Har jeg opført mig upassende fra en start?! Ikke efter min bedste overbevisning! Efter råd her på siden, anskaffede jeg mig en “bollofon”, udelukkende til kommunikation af denne slags.Jeg bliver beskyldt for at gemme mig bag et taletidskort, af en der gør nøjagtigt det samme. Jeez ... Hvad skal man næsten mene?! Hvad siger I andre?! At du spørger efter pris, som står tydeligt i annonce og at du kalder hende nar røv, siger jo alt om dig, at hun også opfører sig usympatisk, gør ikke dig bedre .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Man kan vel konkludere at 2 person, begge med extrem kort lunte og et flamboyant sprog, er tørnet sammen, og krudtet eksploderede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 20. December, 2019 Luderen i Kolding har aldrig været dansk, hun taler få ord på dansk med accent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 (edited) BadGuy skrev, for 46 minutter siden: At du spørger efter pris, som står tydeligt i annonce og at du kalder hende nar røv, siger jo alt om dig, at hun også opfører sig usympatisk, gør ikke dig bedre .. At du skriver dette, viser at du overhovedet ikke har læst andre indlæg i denne tråd, end det første! Redigeret 20. December, 2019 af Snadremanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden: Man kan vel konkludere at 2 person, begge med extrem kort lunte og et flamboyant sprog, er tørnet sammen, og krudtet eksploderede. I første omgang, begrænsede mit “flamboyante” sprog sig til en enkelt glose. Én havde skruet op for vågeblusset, for derefter at hælde en spand benzin på. Derefter udviklede det sig til noget grimt, som jeg til at begynde med bare burde have ignoreret og slettet. Jeg burde have tænkt; narrøv, i stedet for at skrive det. Men jeg er videre og af fejltrin bliver man klogere ... Redigeret 20. December, 2019 af Snadremanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 20. December, 2019 (edited) Nu besvarer jeg selv mine SMS og opkald på min pigefon. Og det er faktisk yderst trætte de at 10-15 mænd (Ca) på en vagt spørger om info der kan læses i annoncen... Men uanset om folk spørger plejer jeg alt efter hvor træt jeg er af det enten at nævne at det står i annoncen og alligevel svare på spørgsmålet. Eller at skrive at det står i annoncen. Og han er velkommen til at skrive igen når han har læst den. At gå sådan amok over spørgsmålet, han har misset i annoncen er helt hen i vejret. Og uanset om pigen selv eller telen besvarer telefonen så er det der på ingen måde den rette vej frem til en velfungerende forretning Mit råd er dog at som minimum, skal du læse annoncen som den pige du mener virker interessant har brugt tid på at formulere for netop dig så du ved hvad du kan forvente. Og så virker det mig lidt mærkeligt at nogle mænd har et behov for at kalde en pige forskellige skældsord. Når han kort forinden havde lyst til at kneppe hende.. Virker mig mega skizofren agtigt.... Redigeret 20. December, 2019 af Frække Tanja 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Nu besvarer jeg selv mine SMS og opkald på min pigefon. Og det er faktisk yderst trætte de at 10-15 mænd (Ca) på en vagt spørger om info der kan læses i annoncen... Men uanset om folk spørger plejer jeg alt efter hvor træt jeg er af det enten at nævne at det står i annoncen og alligevel svare på spørgsmålet. Eller at skrive at det står i annoncen. Og han er velkommen til at skrive igen når han har læst den. At gå sådan amok over spørgsmålet, han har misset i annoncen er helt hen i vejret. Og uanset om pigen selv eller telen besvarer telefonen så er det der på ingen måde den rette vej frem til en velfungerende forretning Mit råd er dog at som minimum, skal du læse annoncen som den pige du mener virker interessant har brugt tid på at formulere for netop dig så du ved hvad du kan forvente. Jeg har sagt det før, men gentager gerne. Når det første man ser i jeres annoncer er et billed af en total lækker booty, så er det sgu svært at nå videre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Nu besvarer jeg selv mine SMS og opkald på min pigefon. Og det er faktisk yderst trætte de at 10-15 mænd (Ca) på en vagt spørger om info der kan læses i annoncen... Men uanset om folk spørger plejer jeg alt efter hvor træt jeg er af det enten at nævne at det står i annoncen og alligevel svare på spørgsmålet. Eller at skrive at det står i annoncen. Og han er velkommen til at skrive igen når han har læst den. At gå sådan amok over spørgsmålet, han har misset i annoncen er helt hen i vejret. Og uanset om pigen selv eller telen besvarer telefonen så er det der på ingen måde den rette vej frem til en velfungerende forretning Mit råd er dog at som minimum, skal du læse annoncen som den pige du mener virker interessant har brugt tid på at formulere for netop dig så du ved hvad du kan forvente. I et tidligere indlæg i denne tråd, forklarer jeg hvorfor jeg spurgte som jeg gjorde. Hvis ikke man læser hele tråden inden man ytrer sig, er der stor fare for man bare gentager hvad andre allerede har skrevet. Det kan da ikke være meningen man skal svare på det samme om og om igen? (skrevet med et glimt i øjet) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flegmatikeren Skrevet 20. December, 2019 2cool skrev, 1 time siden: Jeg har altid tænkt en del over ordet; Luder Det kan godt være det er et grimt ord for en kvinde som sælger sex, men hvad så med de 2 perler som står på Østerbrogade og råber Luder efter Rasmus Paludan. Ligner han en Luder ? Nej de burde nok råbe trækkerdreng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 12 minutter siden: I et tidligere indlæg i denne tråd, forklarer jeg hvorfor jeg spurgte som jeg gjorde. Hvis ikke man læser hele tråden inden man ytrer sig, er der stor fare for man bare gentager hvad andre allerede har skrevet. Det kan da ikke være meningen man skal svare på det samme om og om igen? (skrevet med et glimt i øjet) Teknisk set har jeg læst mange af indlæggene. Men svarede blot på trådens start. Jeg bad dig aldrig om et svar, da jeg intet sted skrev et spørgsmål Jeg skrev blot hvad jeg mente om situationen Glædelig jul og jeg håber du får nogle bedre kontakter i det nye år end hende (uanset hvem der svarede dig) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 14 minutter siden: Teknisk set har jeg læst mange af indlæggene. Men svarede blot på trådens start. Jeg bad dig aldrig om et svar, da jeg intet sted skrev et spørgsmål Jeg skrev blot hvad jeg mente om situationen Glædelig jul og jeg håber du får nogle bedre kontakter i det nye år end hende (uanset hvem der svarede dig) ... og gentog det andre havde rådet mig til. ... og som jeg havde forklaret hvorfor jeg skrev som jeg gjorde ... Jeg håber så sandelig på bedre kontakter i det nye år! Det kan vel næsten ikke blive meget værre ... Du ønskes også en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 8 minutter siden: ... og gentog det andre havde rådet mig til. ... og som jeg havde forklaret hvorfor jeg skrev som jeg gjorde ... Jeg håber så sandelig på bedre kontakter i det nye år! Det kan vel næsten ikke blive meget værre ... Du ønskes også en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår! Nej til tider bliver man overrasket over folk desværre. Det eneste gode er, som du skriver, at det kun kan blive bedre Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg