Hop til indhold

Sexede historier

Featured Replies

Skrevet

Efter min tråd der omhandlede kvindelig ejakulation, er jeg blevet spurgt af nogen om jeg vil skrive herinde om mine udfoldelser med min partner. Jeg ved ikke hvordan andre har det med det?

Jeg synes egentlig det er en sjov idé, og vil ikke have noget imod at skrive lidt engang imellem. For nu kan jeg jo også være anonym. Men altså, ideen er at skrive nogle korte "noveller" fra virkeligheden.

Skrevet

Det lyder da spændende. Skriv løs. Vil gerne læse med.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er en sjov idé, og vil ikke have noget imod at skrive lidt engang imellem. For nu kan jeg jo også være anonym. Men altså, ideen er at skrive nogle korte "noveller" fra virkeligheden.

Helt fint med mig :D.

Du skal bare lægge dem under "Hyggesnak". Her kan du måske tilmed udkonkurrere Fickenstein :lol: :lol:

Skrevet

Helt fint med mig :D.

Du skal bare lægge dem under "Hyggesnak". Her kan du måske tilmed udkonkurrere Fickenstein :lol::lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

venligst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.