Hop til indhold
Gæst

Retningslinjer

Recommended Posts

Gæst

Hej alle :)

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at vi i ledelsesteamet mener, at der skal være højt til loftet på Eroguide, og vi tror også det er en af årsagerne til stedets succes.

Vi oplever desværre for tit at indlæg under efterlysninger og anmeldelser bliver afsporet.

Det kan være, at det der en anmeldelse eller efterlysning, som falder nogen for brystet, f.eks. om usikker sex, eller at nogen bruger disse indlæg til off-topic ligegyldige personlige kommentarer.

Vi har diskuteret det i ledelsesteamet og vi er alle tre helt enige om følgende :

Brugerne skal kunne spørge frit om alt de har lyst til på efterlysningsforummerne, brugerne skal frit kunne anmelde det de vil på anmeldelsesboardet.

Dette skal de kunne, uden at andre brugere skal lege strenge moralske over-dommere overfor dem.

Deres anmeldelser og efterlysninger skal naturligvis overholde gældende dansk lovgivning og Eroguides regler.

Hvis en bruger ønsker at diskutere et emne grundet en efterlysning eller en anmeldelse, må han oprette en tråd om det i "General debat" - og denne debat skal naturligvis også overholde Eroguides regler om, herunder specielt § 2 og § 3 om god tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle :)

Vi har diskuteret det i ledelsesteamet og vi er alle tre helt enige om følgende :

Brugerne skal kunne spørge frit om alt de har lyst til på efterlysningsforummerne, brugerne skal frit kunne anmelde det de vil på anmeldelsesboardet.

Dette skal de kunne, uden at andre brugere skal lege strenge moralske over-dommere overfor dem.

HØRT!!! Jeg er helt enig.... altid rart at være enig med bestemmergøj´erne - så er der en god chance for at man kan få sin vilje :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

HØRT!!! Jeg er helt enig.... altid rart at være enig med bestemmergøj´erne - så er der en god chance for at man kan få sin vilje :lol:

Ikke altid Montezi :cry:

Jeg prøver ihærdigt at få et forum kaldet Rejseklubben, hver gang Admin vover sig ind i chatten, men det er ikke lykkedes mig endnu :?

Men giver ikke så let op, så jeg kæmper fortsat videre når direktionen deltager i chatten ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

HØRT!!! Jeg er helt enig.... altid rart at være enig med bestemmergøj´erne - så er der en god chance for at man kan få sin vilje :lol:

Ikke altid Montezi :cry:

Jeg prøver ihærdigt at få et forum kaldet Rejseklubben, hver gang Admin vover sig ind i chatten, men det er ikke lykkedes mig endnu :?

Men giver ikke så let op, så jeg kæmper fortsat videre når direktionen deltager i chatten ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg kan godt følge dig Rejse. MEN hvorfor opretter du ikke en hjemmeside med det tema. Du kan reklamre helt gratis og uhæmmet her. En hjemmeside koster altså kun 10-20 kr/md.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at vi er på afveje :? Århuselsker fordi Den Germanske Fanklub består af brugere af Eroguide.dk, og fordi den succes vores første fællestur blev beror på brugen af forum på Eroguide til formålet.

Derfor ingen eksterne fora til formålet, men en niche som et brand på brandet Eroguide.dk - det tror jeg også at vi aktive forkæmpere for denne niche gavner sitet her mest ved, for nok er vi en niche, men vi repræsenterer en ide der kan udgøre noget specielt, som måske kun kan findes fremadrettet på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at vi er på afveje :? Århuselsker fordi Den Germanske Fanklub består af brugere af Eroguide.dk, og fordi den succes vores første fællestur blev beror på brugen af forum på Eroguide til formålet.

Derfor ingen eksterne fora til formålet, men en niche som et brand på brandet Eroguide.dk - det tror jeg også at vi aktive forkæmpere for denne niche gavner sitet her mest ved, for nok er vi en niche, men vi repræsenterer en ide der kan udgøre noget specielt, som måske kun kan findes fremadrettet på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Godt repliceret min ven. Men er du så ikke allerede i mål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rejse, du har foreslået det før i indlæg, du har plaget Administrator om det på chatten, vi ved altså godt hvad dit ønske er, så du behøver ikke at forsøge at køre denne streng off topic med din kæphest. :)

Venlig hilsen

Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

HØRT!!! Jeg er helt enig.... altid rart at være enig med bestemmergøj´erne - så er der en god chance for at man kan få sin vilje :lol:

Ikke altid Montezi :cry:

Jeg prøver ihærdigt at få et forum kaldet Rejseklubben, hver gang Admin vover sig ind i chatten, men det er ikke lykkedes mig endnu :?

Men giver ikke så let op, så jeg kæmper fortsat videre når direktionen deltager i chatten ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jamen Rejse, det skyldes vel at du netop ikke er enig med bestemmergøj´erne.... måske skulle du prøve for en gangs skyld at acceptere at Ledelsen ikke nødvendigvis ønsker den samme vej som du, istedet for at stædigt kæmpe for dine kæpheste. Du har jo fået et klart NEJ - både i forum og i chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...