Hop til indhold
fasso

Cici og Gip i Thorvaldsensgade, Århus

Recommended Posts

exostar skrev, for 9 timer siden:

De siger det kun er Gip og CiCi 

Nisha sagde til mig at hun har kun været her i 4 dage.

Så må man give hende lidt tid til at blive oplærte af muttere.  ;)  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Gip igår. Fik først dejlig hård massage af hende og en slikketur og en ridetur så jeg kom. Gip fortsatte med massage. På et tidspunkt stak Cici hovedet inden for og spurgte om hun måtte være med. Men Gip havde allerede fået de penge jeg havde med så det blev et nej tak. Da Gip ville have omgang nr 2 var pikken sgu død. Selv ikke da Gip fik Cici til at hjælpe sig var den til at få liv i. Pludselig spurgte Gip hvor jeg parkerede og da jeg svarede ved Netto sluttede det da hun ikke ville have at jeg fik en bøde. Så efter 70 mini drømmeland måtte jeg tage back to reality.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 2 minutter siden:

Besøgte Gip igår. Fik først dejlig hård massage af hende og en slikketur og en ridetur så jeg kom. Gip fortsatte med massage. På et tidspunkt stak Cici hovedet inden for og spurgte om hun måtte være med. Men Gip havde allerede fået de penge jeg havde med så det blev et nej tak. Da Gip ville have omgang nr 2 var pikken sgu død. Selv ikke da Gip fik Cici til at hjælpe sig var den til at få liv i. Pludselig spurgte Gip hvor jeg parkerede og da jeg svarede ved Netto sluttede det da hun ikke ville have at jeg fik en bøde. Så efter 70 mini drømmeland måtte jeg tage back to reality.

SURT! Ikke???

Når drømmen slutter på denne måde.

Dette har jeg fundet en løsning til ved enten at parkere bilen ved den gamle by hvor man kan nøjes med 3 timer (altså hvis man kan finde en plads) eller 2 timer til kr. 32,-- på selve torvet parkerings sted, igen hvis man er heldig nok til at finde et sted.

:) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 8 minutter siden:

SURT! Ikke???

Når drømmen slutter på denne måde.

Dette har jeg fundet en løsning til ved enten at parkere bilen ved den gamle by hvor man kan nøjes med 3 timer (altså hvis man kan finde en plads) eller 2 timer til kr. 32,-- på selve torvet parkerings sted, igen hvis man er heldig nok til at finde et sted.

:) :) 

Parker i Magasins P hus, og gå de 5 minutter til klinikken :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Parker i Magasins P hus, og gå de 5 minutter til klinikken :) 

Det havde jeg næsten helt glemt om. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 1 time siden:

SURT! Ikke???

Når drømmen slutter på denne måde.

Dette har jeg fundet en løsning til ved enten at parkere bilen ved den gamle by hvor man kan nøjes med 3 timer (altså hvis man kan finde en plads) eller 2 timer til kr. 32,-- på selve torvet parkerings sted, igen hvis man er heldig nok til at finde et sted.

:) :) 

Gip skældte mig også ud for mit parkerings valg. Hun virkede meget opsat på at få mig til at sprøjte igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Interlock

Har også haft fornøjelsen af Thong analt - læste vist et sted hun snart kommer tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 16 timer siden:

Gip skældte mig også ud for mit parkerings valg. Hun virkede meget opsat på at få mig til at sprøjte igen.

Hun er bare dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.iceman

Håber det er okay jeg spørger her...

jeg har i dag skrevet til dem og lavet en aftale på 1 time..

jeg ved ikke om det var forkert men spurgte pænt hvad 1 time kostede og fik af vide 1 time massage kostede 350 kr..

JEG ER HELT GRØN som i det er mit første besøg ever, hvordan "forgår" det normalt tilbyder de bare mere når man kommer derhen ?

jeg har selvfølgelig tænkt mig at tage derhen, må jeg se om min generthed går lidt væk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.iceman skrev, for 2 minutter siden:

Håber det er okay jeg spørger her...

jeg har i dag skrevet til dem og lavet en aftale på 1 time..

jeg ved ikke om det var forkert men spurgte pænt hvad 1 time kostede og fik af vide 1 time massage kostede 350 kr..

JEG ER HELT GRØN som i det er mit første besøg ever, hvordan "forgår" det normalt tilbyder de bare mere når man kommer derhen ?

jeg har selvfølgelig tænkt mig at tage derhen, må jeg se om min generthed går lidt væk.. 

Du beder om en gang blandede bolsjer for 1000 kr.  så skal du nok få så hatten passer.  Ellers bed om en gang massage og afvent udviklingen. De piger er proff.  
8000

ps hvis genertheden tager over er det jo bare at prøve igen en anden dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.iceman
8000 skrev, for 6 minutter siden:

Du beder om en gang blandede bolsjer for 1000 kr.  så skal du nok få så hatten passer.  Ellers bed om en gang massage og afvent udviklingen. De piger er proff.  
8000

ps hvis genertheden tager over er det jo bare at prøve igen en anden dag. 

mange tak, prøver og ser hvad der sker.. hvis hun/de har "lyst" så siger de nok noget :-) så må jeg se om jeg går helt kold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.iceman skrev, for 13 timer siden:

Håber det er okay jeg spørger her...

jeg har i dag skrevet til dem og lavet en aftale på 1 time..

jeg ved ikke om det var forkert men spurgte pænt hvad 1 time kostede og fik af vide 1 time massage kostede 350 kr..

JEG ER HELT GRØN som i det er mit første besøg ever, hvordan "forgår" det normalt tilbyder de bare mere når man kommer derhen ?

jeg har selvfølgelig tænkt mig at tage derhen, må jeg se om min generthed går lidt væk.. 

Det er et rigtig godt sted at starte.

Jeg har selv besøgt Gib adskillige gange. jeg plejer at bede om en halv time med lidt af hvert - og det kan det da nok være, jeg får.

Blow, 69, sex i alle mulige stillinger, jeg har haft Gib over knæet en dag, hvor hun var slem og har også selv fået lidt klask.

Hun har også givet mig dildo bagi et par gange.

Gib er venlig og imødekommende og tager gerne initiativ, så der er ikke noget at være nervøs for.

Redigeret af skrivemabbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

De havde engang en kvinde med kæmpe bryster deroppe. Hun var sgu mega fræk og klar på det hele. Er hun der stadigvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhus (med)lemmer. Kan i fortælle noget om de 1200-1500 for alt med anal og CIM og ubegrænset (hvad det så dækker) sex stadig er en pris der holder da jeg er fristet til besøg efter jeres anmeldelser. Jeg skal nok skrive en anmeldelse efterfølgende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhus drenge vil bare give en kort tilbagemeldning på disse to GP som jeg besøgte i går inden jeg kørte mod hovedstaden.

min plan var faktisk bare at prøve cici eller gip for hvad jeg nu kunne få for en tusse. Men jeg blev overtalt til at tage dem begg samtidig med både anal og aflevering i munden. Jeg prøvede begge dele med em begge og det var ganske fint. Silicone bryster på begge men de var nu bløde jo. De overholdt.begge deres aftaler jeg kommer måske igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 12 timer siden:

Jeg var der også igår. Prøvede begge 2. De er helt fantastiske og gik derfra med et stort smil på munden og en øm pik. Dejligt !

Hvor ligger vi ca. prismæssigt for en tur med dem begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået ret mange beskeder så det er nemmere at jeg fortæller her :D er at jeg gav 1000 til hver for ca en time og jeg ved ikke om det er rabat fordi jeg valgte begge to og ved ikke hvad de tager når det er med en

Redigeret af Sensei

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den vildeste er nok gib og den pæneste er nok cici så det er svært men jeg vil nok vælge det vilde og gib hvis jeg kun skulle tage en, da det jo er sex jeg kommer efter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 5.5.2020 at 23:40:

Du beder om en gang blandede bolsjer for 1000 kr.  så skal du nok få så hatten passer.  Ellers bed om en gang massage og afvent udviklingen. De piger er proff.  
8000

ps hvis genertheden tager over er det jo bare at prøve igen en anden dag. 

Der er rigtigt mange gode anmeldelser af Cici og Gib herinde. Tak for det.
Jeg er helt ny mht. at besøge en thai pige men tænker Cici og Gib kunne være et rigtigt godt sted at starte. 
Er der nogen der ved om Cici og Gib tilbyder fodsex som en del af de blandede bolsjer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på de er friske på at give det et skud. Spørg og de er sikkert klar. Der er vel ikke mange grænser ved de 2 dejlige damer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...