Hop til indhold
Miller's Crossing

Katrin - lækker lettisk sexbombe❤️❤️

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Katrin. Ved godt at hun lige er anmeldt af den nye bruger @SmokieTheBear, men hun får nu alligevel sin egen tråd - det har hun fortjent. 

Først til pigen. Billederne er pænt photoshoppede. Jeg synes faktisk kun, at det ligner rigtigt på det sidste billede, hvor hun står med højhælede sko. Hun er ikke en slank og petit pige. Så de brødre, der kun er til den type,  kan godt stoppe med at læse her. Hun måler 171 cm og er en smule buttet med nogle håndtag her og der. Men ikke tyk. En type ligesom Ava, men dog noget højere. Jeg vil mene, at min ven og bror @cobham netop er til den slags piger. Til gengæld har hun et par fyldige og flotte bryster i en C eller D skål, og jeg røber vel ikke for meget ved at sige, at de også var yderst berøringsvenlige:P Hendes ansigt er ikke decideret smukt, men bestemt  kønt, og Katrin har er sødt smil, som hun benytter meget:D

Hvis ikke vi taler om en ren 10’er i udseende, så er hun det sgu i væremåde  Sød, naturlig og meget let at tale med. Et rigtigt sødt og dejligt væsen:wub: 

Og så til sexen. Allerede fra start lagde hun ud med dybe og våde tungekys. GFE helt i topklasse. Vi startede stående med kys og kærtegn. Inden længe bevægede vi os dog ned på sengen, som iøvrigt var udstyret med en dyne, hvilket min ven @underdog40 ville have kunnet lide. Her fortsatte vi med at kysse. Vilde grådige tungekys. Hold da kæft, hvor blev jeg tændt. Herefter fortsatte hun med et fremragende økoblow, hvor jeg til sidst måtte stoppe hende for ikke at komme. For jeg ville have mere. Vi lagde os i en dejlig 69, og også dette var skønt. Jeg måtte også her stoppe hende, da jeg var for tæt på. Da jeg slikkede, klynkede og stønnede hun højt. Denne klynken blev ved, da vi endte i en cowgirl stilling, hvor hun virkelig gav den gas. Hun lænede sig så langt tilbage, at jeg virkelig gik dybt. Jeg ved ikke, om det var fake, men Katrin så ud og lød til at nyde det, og jeg er altså normalt ikke den type, der får pigen til at komme 3-4 gange i løbet af akten;) Enestående lækker sex, og selvfølgelig kunne jeg ikke holde længere og kom inde i kondomet langt oppe i hende. 

Hun bor helt centralt meget tæt på Nørreport station. Lækker lejlighed, men en lidt speciel oplevelse at komme ud af en opgang på så befærdet en gågade. Det har jeg sgu ikke prøvet før.  

Hun er her til og med 2. juledag, så giv jer selv en julegave, eller vælg at springe den traditionelle julefrokost over og besøg denne sexbombe:)

Og det er hende selv ved tasterne, når der skrives på Whats App eller sms. Hun er bl.a. en af de piger, der efterfølgende skriver og siger tak for besøget:)

For mig eget vedkommende er jeg nu den, der holder pause resten af året fra GP-besøg.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår til jer brødre derude. 

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmm og jeg som har en svaghed for chics i nylonstrømpe bukser.....hun ser dejlig ud , gad godt slikke hende gennem de nylonstrømpe bukser….. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

For mig eget vedkommende er jeg nu den, der holder pause resten af året fra GP-besøg.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår til jer brødre derude. 

Miller’s 

Hilsen med tak og taknemmelighed herfra for et forrygende flot Millers-år.

Og i lige måde, hvad både julen og det nye år angår. 

Din ven

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
SmokieTheBear skrev, den 18/12/2019 at 22:55:

Godt at høre i nyder hende ;) skal nok allerede i denne uge besøge hende igen! 

nogen som ved om hun er i kbh nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...