Senor 246 Skrevet 18. December, 2019 Efter en gang massage har jeg fået fnat. Der har næppe været noget rent at ligge på og måske også massøren har været befængt. Den kropskontakt, der ofte er ved mødet med prostituerede, er en god smittekilde. Desværre er den tilgængelige medicin ikke særligt effektiv, så det kan blive noget af en plage. SÅ er I advaret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 18. December, 2019 God oplysning, men det ville være et ekstra plus med oplysning om landsdelen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. December, 2019 Fnat er desværre meget udbredt - også uden for prostitutionsmiljøet, men det er jo ikke verdens undergang. Besværligt og ubehageligt ja, men behandling virker. https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/hud/sygdomme/kloeende-lidelser/fnat/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 18. December, 2019 Senor skrev, for 41 minutter siden: ... Den kropskontakt, der ofte er ved mødet med prostituerede, er en god smittekilde. Jeg ved ikke, om du taler helt generelt her eller refererer til dit specielle tilfælde. Min egen erfaring er, at prostituerede er omhyggelige med hygiejnen, og hvad sygdomme angår, tror jeg de er mere påpasselige, end hvad du kan møde i byen. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 18. December, 2019 Borende X skrev, for 3 timer siden: Jeg ved ikke, om du taler helt generelt her eller refererer til dit specielle tilfælde. Min egen erfaring er, at prostituerede er omhyggelige med hygiejnen, og hvad sygdomme angår, tror jeg de er mere påpasselige, end hvad du kan møde i byen. Jeg er meget enig. Jeg har aldrig støt på fnat elle for den sag skyld hos nogen af de kvinder jeg har besøgt. Jeg ha kun støt på en frygt for at få problemet. Man må ikke glemme at der er en kur for det meste, men at det giver ubehag at få problemet, samt en periode hvor, der er begrænsede muligheder for kontakt. Men nå vi nu er ved risiko, hvad så med forkølelse, influenza, halsbetændelse, maveproblemer og tilsvarende. Her er jeg mere bange for, at få noget med hjem, også selv om man kan blive smittet mange andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 19. December, 2019 Julius skrev, for 5 timer siden: God oplysning, men det ville være et ekstra plus med oplysning om landsdelen. Så ville du altså holde dig væk fra den landsdelen? Vi må håbe det ikke er i den landsdel du har din bopæl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 19. December, 2019 Borende X skrev, for 11 timer siden: Jeg ved ikke, om du taler helt generelt her eller refererer til dit specielle tilfælde. Min egen erfaring er, at prostituerede er omhyggelige med hygiejnen, og hvad sygdomme angår, tror jeg de er mere påpasselige, end hvad du kan møde i byen. Det kommer så sandelig an på hvem og hvor, det er langt fra tilfældet alle steder, er min erfaring, og desuden har fnat intet med om stedet er rent og ordenligt at gøre, det smitter meget nemt ligesom feks lus ..Så du kan sagtens redde dig fnat på et ordenligt dansk bordel, tror pigerne er meget udsatte hvis der kommer mange kunder ind og ud i løbet af sådan en dag, ville nødig få fnat da hele familien skal i behandling samt alt i huset skal vaskes på over 60 grader, må være et helvede .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 19. December, 2019 Hvordan kan du med 100% sikkerhed vide at det lige netop er i forbindelse med massagen at du har fået fnat? Du kunne have fået det 100-vis af andre steder, uden at du har opdaget det. På apoteket med dig, og så kogevask dit tøj. Så er det problem ude af verdenen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. December, 2019 (edited) Borende X skrev, for 17 timer siden: Jeg ved ikke, om du taler helt generelt her eller refererer til dit specielle tilfælde. Min egen erfaring er, at prostituerede er omhyggelige med hygiejnen, og hvad sygdomme angår, tror jeg de er mere påpasselige, end hvad du kan møde i byen. fnat smitter uanset om du så lige har været i bad og skrubbet og skuret dig grundigt. Fnat bor jo inde under huden hvor den laver små gange - parrer sig og lægger æg ( lækkert ikk ) så har du fnat må du under ingen omstændigheder være i nær kropskontakt med andre eller dele sengetøj med en der har fnat. Håndklæder osv er også nogo Der er en stor fnatepidemi igang i DK i øjeblikket og det er især på skoler og efterskoler og daginstitutioner den er gal. De unge mennesker på eks. efterskoler deler jo deres tøj med hinanden og sover sammen og på den måde får de smitten igen og igen Så du kan altså ikke vaske dig ud af fnat. Den skal behandles med en bestemt salve eller en dyr pille som kun udskrives hos hudlæger. Redigeret 19. December, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 19. December, 2019 Bananas skrev, for 18 timer siden: Så ville du altså holde dig væk fra den landsdelen? Vi må håbe det ikke er i den landsdel du har din bopæl. Det ville jeg bestemt overveje i en periode. Alle der følger med i nyhederne, har formentlig hørt, at der fnat flere steder i landet, og alle der besøger en GP, er klar over, at det KAN være forbundet med risici af forskellig art, så trådstarters advarsel er ikke meget værd uden oplysning af landsdel. Jeg forsøgte bare, at skrive det på en pæn måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 19. December, 2019 Af hvad jeg har hørt skulle det være ulideligt. Så det undrer mig at hun har haft det uden at vide noget var galt. Men det kan så måske være en tidligere gæst eller andet der har haft miderne med sig, og at det du har ligget på ikke har været skiftet løbende. ærgelig oplevelse uanset hvad men tror nu ikke det er ens betydende med at det lige præcis er Glædespiger man skal være på vagt omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 19. December, 2019 Emmalie skrev, for 12 minutter siden: Så det undrer mig at hun har haft det uden at vide noget var galt. Efter hvad jeg har læst kan der gå et par uger hvor fnatmiderne hygger sig, før man får symptomer. Det er en væsentlig årsag til at det breder sig så voldsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petervallen 64 Skrevet 20. December, 2019 Jeg fik fnat fra et thaisted i Herlev. Cremen man bruger er god, men her 3 uger er der stadig lidt kløe. Troede ikke det skulle ske for mig. Jeg har set væggelus på klinikker og reagere på det, men fnatten er en lusker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 20. December, 2019 Jeg havde opfattelse af at Thaipiger har lært at gøre rent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petervallen 64 Skrevet 20. December, 2019 Cjan skrev, for 41 minutter siden: Jeg havde opfattelse af at Thaipiger har lært at gøre rent. Åbenbart ikke alle steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 20. December, 2019 Petervallen, de problemer findes hos pizzeriaer, køledisken i Magasin og Nettos flaskeautomat. Rengøringen og hygiejnen er under alt kritik mange steder. Señor må af erfaring se og lugte sig til renere forhold når han er fnat fri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg