Hop til indhold
Lucash

Fasai.dk - Ballerup, nu også afprøvet.

Recommended Posts

*Så var det min tur til at prøve Fasai.dk - i Ballerup. Havde ringet og sikret mig, at Bom var der. 8-)

Modtaget med et genert smil, og selvfølgelig ville hun lige vide, hvorfra jeg kendte hende....det gjorde jeg KUN her indefra :D . Så Mumlede lidt omkring nettet og andre kunder/kammerater...ja ja - hvad siger man ellers!!

Når jeg spurgte om jeg kunne dusche - og fik en hvid badekåbe (det er så ikke lige mig) men anyway - afsted til badeværelset...meget pænt og rent. Det var iøvrigt, syntes jeg, vældig nydelige lokaler og meget hyggeligt, på den Thailandske måde.

Når tilbage med tøjet i hånden, og forventningerne i behold...gennem gangarealer og fælleslokale - når ja, stadig i den meget lidt stolte mundering 8-)

Gik til det anviste rum, også her hyggeligt, varmt og rent - også håndklæder.

Så kommer Bom/Bum...så igen, og spørger hvad jeg har lyst til. Hun skulle bare vide. Bum (det har jeg så besluttet mig for at skrive) spørger om jeg ønsker Tantra...hallo ligner jeg lige sådan een :o - men jeg havde jo tænkt mig oliemassage for kr. 300. Shit her begik jeg så en fodfejl, ved ikke at holde fast. Men Bum er genert sød, og sælger Tantraen godt. Okay, da - takker ja, og for afregnet for dette (kr. 400 hmm) for en time. Men her skal lige siges, at jeg 2 gange før har prøvet Tantra, og da det har været med blandet erfaring, ja så forventede jeg heller ikke denne gang, at det var Tantra.

- Det var det så ikke den første halve time, men massagen var SUPER god, blanding af olie og thai - og hun ramte mine rigtige ømme punkter. Desværre, (efter min smag) ikke mange strejf de andre rigtige steder ;) - men massagen var altså virkelig god.

Undervejs snakkede vi lidt engelsk, og drillede hinanden lidt...ja, man må jo small talke ikk? Roser hende - og så var det vende tid. Her var der gået ca. 25 min. Hun går så igang med forsiden, først oppe ved mit hoved, dernæst ned over brystkassen, mens jeg får Bum's okay fyldige barm i hovedet. Pyha, det var jo dejligt...hun når ganske lang ned mod min ind til nu, lidt forbigået blåpandet ven!!

Så går hun så igang med mine ben, lår og her sker lidt mere - og så stopper hun, mens hun holder på min halvstive ven og spørger, om jeg har lyst til at hun tager sin top af, og laver en håndspiller. Jamen Bum, der er da ikke noget jeg hellere ville, så meget mod min vilje (faktisk, så hader jeg, at man skal til at forhandle mit i dejlige tanker og oprejst pande). Men her begår jeg så desværre min anden brøler denne dag - SORRY gutter, jeg ved det godt, men må så bare lære af det (men hvornår :lol: - vi aftaler så hun smider toppen og jeg må pille, kramme og kysse hendes bryster for kr. 400...jeg fortæller hende, at jeg IKKE har mere. Hun prøver stille, kløgtigt, smart og alligevel "uskyldigt" at lokke en lap mere ud af mig, for så, at smide det sidste. Men jeg insistere - og hun roder lidt mere med min pik, og jeg piller, kysser og siger så til hende (her begår jeg så min fejl) at det var da nemmere at hun smed det sidste, så ville vi glide nemmere på hinande, og så fik hun heller ikke "olie" (læs min hvide olie) på sit tøj :D

Så for jeg ellers resten af hendes krop at se, mærke og vi ligger og hygger, mens hun spiller min pik, som er MEGET venlig nu - og jeg spørger, om hun kan vende sig om, så jeg kan se hendes megel lille og faste røv. Det gør hun ellers ikke siger hun, og smiler meget sødt og virker oprigtig genert, men alligvel lægger hun sig på maven. Jeg kysser og slikker hende - hun giver sig (ja ja igen, det gør de jo nemt) og hun stopper mig, og vender sig. Jeg nyder mere af hendes bryster, og hun spiller så videre på min nu RIGTIG MEGET venlige Lucash pind. Mens vi ligger der og hygger (det er faktisk meget hyggeligt) vi nusser og der er god kemi - så slikker hun mig i ørerne og hvisker, next time I will fuck you!! Jeg skal da love for, at det fik min hvide olie til at flyde...ud over hendes bryster og mave. Ups - sagde hun...vi blev færdige - og hun tilbøde mig bad (meget tiltrængt) - og jeg var ikke helt sikker på, om hun faktisk tilbød at vi kunne bade sammen. (Måske det var min tredje brøler, nu jeg tænker over det). Bum siger så, tak for idag, og at vi næste gang (når ja tænker jeg - rolig nu), så skal vi have det rum ved baderummet, for så kan vi Fuck og så bade sammen siger hun og smiler sødt - taktisk og smart 8-)

Når men det var faktisk en okay dejlig oplevelse - kunne bare godt have tænkt mig, at jeg når jeg nu havde dummet mig, at jeg så havde fået TANTRA - men anyway. 45 min rigtig thai/olie massage, som virkelig virkede. 5 min forhandling og 15 min håndjob, nusseri, pilleri og syn for Bum om Gud har skabt hende. Hun sagde et par gange, igen genert, at hun syntes hun var for tyk...altså, hun har da lidt mave, men hun har sgu også dejlige bryster, dejlig lille fast røv og vi snakkede faktisk også lidt om hendes f.... - hun spurgte noget i stil med, om det var okay der var lidt hår. Når ja, det forventer man jo ikke lige, at skulle svare på, når man ligger der og har smurt hovedet ind i safter - men altså ikke fuld pakke - kun næsten.

Til sidst - Bum Bom Bummelum - der er rart på Fasai, servicen er ren, god, venlig, smilene og der er mere at komme efter. Men næste gang (hvis jeg kommer igen :P ) så skal der være rene pris linier fra start, og så ellers bare igang.

Hyg herfra og god jagt - og tak for kommentarer fra mit besøg på Point-Wellness, Rødovre. Og bare man havde en udtømmelig kasse til disse oplevelser, så ville mange ting være nemmere, myoser her og der ville være en by i Rusland. 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super beretning ;)

Har du et link til stedet ?

Yeps - du får det selvfølgelig med det samme: fasai.dk

God fornøjelse og lad endelig hører (ved godt det var for dyrt idag..hmm) :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende Bom eller Bum hvem af dem er det? Hende i midten på billederne hvor der er 3 eller?

Tak frisk fyr - men ja, det er hende i midten. På sin vis, snyder billeder jo tit, både til den gode og dårlige side. Jeg vil ikke sige jeg blev skuffet, men hun er mejet lidt mere ud på billederne end i virkeligheden. Men så kan vi jo selv meje hende lidt ud, med vores hvide olie... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor ser i de billeder på hjemmesiden?

kan ikke finde dem

Hjemmesiden kan godt drille lidt. Den er jo både på engelsk og dansk - og jeg mener, at hvis du linker på dansk, og trykker op "OM OS" så skulle det kunne lade sig gøre, at scrolle ned og så kommer der 3 sider med fotos. På side 2, kommer Bum Bommelum som den midterste. God fornøjelse og lad os også gerne høre fra dig...hvis du kommer...afsted. 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucash

Tak for beretningen, jeg synes det er nyttigt med disse anmeldelser!

Der er flere piger på stedet, end de tre der er vist på billederne.

Det er en anden pige, jeg har prøvet et par gange, hun hedder Mina.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucash

-OD

ER det hende du tidligere har beskrevet så ? Jeg så godt nok også, en meget køn pige, som jeg ikke syntes er på billederne...men det er jo lidt svært sommetider. God aften. 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ER det hende du tidligere har beskrevet så ? Jeg så godt nok også, en meget køn pige, som jeg ikke syntes er på billederne...men det er lidt svært somme tider.

Ja, det er hende jeg har beskrevet tidligere.

Hvad hedder pigen til højre på billedet? Hun ser da meget sød ud.

Ja, hende ville jeg også foretrække af de tre, og så hende til venstre som andet valg ;)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucash

-OD

Hej OD, du erfarne mand :-)

Kan du ikke 'klistre' billederne ind, for jeg kan sgu ikke finde dem?.

Og en lille anden kommentar. Var selv derude idag efter disse dejlige anmeldelser. Jeg har jo det der ryg problem der skal klares engang imellem. Der var lidt forvirring, og som anbefalet af de erfarne herinde, valgte jeg bare en tilbuds olie til 300kr.

En sød lille sag trådte ind og jeg prøvede at få gang i snakken, men der var ingen rigtig kontakt. Må øve mig i Thai small talk tror jeg, eller vælge en anden dag/dame :-)

Ihvertfald må jeg sige at massagen fejlede ingenting, men ingen antydning af noget.. Efter en god halv time vender jeg mig om og hun er igang med armene. Så pludselig spørger hun om jeg har lyst til mere, blev lidt paf da der ikke havde været noget opbygning el. lign. så jeg svarede nej.

Tror jeg må forberede mig lidt bedre næste gang, for stedet virker indbydende, især hvis man blev provokeret lidt mere under behandlingen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD, du erfarne mand :-)

Kan du ikke 'klistre' billederne ind, for jeg kan sgu ikke finde dem?.

Og en lille anden kommentar. Var selv derude idag efter disse dejlige anmeldelser. Jeg har jo det der ryg problem der skal klares engang imellem. Der var lidt forvirring, og som anbefalet af de erfarne herinde, valgte jeg bare en tilbuds olie til 300kr.

En sød lille sag trådte ind og jeg prøvede at få gang i snakken, men der var ingen rigtig kontakt. Må øve mig i Thai small talk tror jeg, eller vælge en anden dag/dame :-)

Ihvertfald må jeg sige at massagen fejlede ingenting, men ingen antydning af noget.. Efter en god halv time vender jeg mig om og hun er igang med armene. Så pludselig spørger hun om jeg har lyst til mere, blev lidt paf da der ikke havde været noget opbygning el. lign. så jeg svarede nej.

Tror jeg må forberede mig lidt bedre næste gang, for stedet virker indbydende, især hvis man blev provokeret lidt mere under behandlingen..

Hejsa bissus,

Den kan drille lidt deres hjemmeside, jeg kunne heller ikke få billederne frem i første omgang,

men rodede lidt rundt i kommandolinjen, og pludseligt var de der.

Brug dette link, det skulle gerne fører dig direkte til herlighederne:

http://fasai.holisticpages.net/about/?nggpage=2

http://fasai.holisticpages.net/da/about/

Jeg var faktisk også forbi derude idag, og mødte en pige lige efter min smag, meget, meget

lækker og sød :) .

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Guys - det virker altså ikke - jeg kan ikke se billederne. Jeg var det for lidt tid siden til en massage - fik ikke fat i navnet på hende men hun havde MEGET store bryster - hvad hedder hun og nogen der ved om hun er til ekstra???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Guys - det virker altså ikke - jeg kan ikke se billederne.

Det har du ret i, det virkede i nogle dage, så var de slået fra, de ligger på anden side end

deres hjemmeside, det er noget rod.

Never mind, så må vi tage lidt fra mit eget arkiv ;)

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak OD,

Jeg er sikker på at det var hende i midten jeg fik en massage af og som endte med at skyde kanonen af lige i ansigtet på sig selv - et dejligt syn. Er der nogle der har "hele pakken" erfaringer med hende ?

Venter i spænding!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Guys - det virker altså ikke - jeg kan ikke se billederne. Jeg var det for lidt tid siden til en massage - fik ikke fat i navnet på hende men hun havde MEGET store bryster - hvad hedder hun og nogen der ved om hun er til ekstra???

Du mener nok Bum eller Bom en kvinde på omkring 38 - 45 år - man skal jo passe på med kvinders alder - og de thai kvinder er sgu svære at bedømme. Men mig bekendt lyder det som hende...og jeg har jo altså "næsten" prøvet hele pakken - men også kun næsten...men som skrevet hun var helt klar med på mere Next time. Så på med penge, pik og pung - og så afsted igen. 8-) Rigtig god fornøjelse og vi afventer beskrivelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det sådan at jeg også har været på besøg hos Bum eller Bom, og nu må I altså undskylde mig, men har man været hos hende kan man da ikke være i tvivl ;)

Lille, meget lille og dejlig buttet, med store bryster ;-) de andre så jeg ikke på stedet, men ud fra billedet, så er de højere og slankere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på besøg igår. Valgte bare at køre der ud og se om jeg var heldig at der var ledigt. Det var der. Men lidt underligt sted syntes jeg. Og MEGET underlig oplevelse jeg fik. Forklaring følger.

Jeg ringede på døre op gik indenfor på samme tid. Og kort efter kom en pige ned og tog imod mig. Det var egentlig OK. Og hun var hurtig til at komme mig i møde på trappen.

Blev vist ind på et værelse og fik stukket et menukort i hånden.

Valgte en gang oliemassage 1 time selv om hun foreslog noget andet og kom også med hentydninger til noget erotisk. Men takkede pænt nej tak i første omgang.

Ud af tøjet og så op på briksen. Hun kom tilbage og begyndte på massagen. Havde sagt at jeg gerne ville ha det lidt hårdt da jeg havde ondt i ryggen. Hårdt blev det ikke men masser af olie brugte hun til gengæld. Nå men som tiden gik og hun kom hele vejen rundt uden nogen rigtig nærkontakt med den lille blev jeg bedt om at vende mig rundt. Inden jeg vendte mig rundt tørrede hun lidt olie af hist og her med en tør vaskeklud.

Efter den ene ben og maven havde fået en tur på forsiden blev jeg tilbudt ekstra til 300 eller 500 men var slet ikke i stemning til det. Ved ikke om hun blev sur eller bare havde en dårlig dag. Men hun masserede bare færdig og sagde slut da tiden var gået. Og så forlod hun rummet.

Så kunne jeg sådan set selv sørge for at blive tørret på forsiden og ikke noget med at tilbyde et bad eller noget. Trods at jeg var smurt ind i olie.

Nå men tilbage i tøjet igen og ud på gangen for at tage mine sko på møder jeg hende igen og jeg spørge om jeg kan vaske mine hænder et sted. Der bliver bare peget over imod venstre side af gangen hvor der er et toilet.

Det var sidste gang jeg så hende og jeg havde ikke engang fået mine sko på endnu.

Tog mig ellers go tid til at tage mine sko på i håb om at hun da i det mindste ville komme ud og sige farvel men næ nej hun havde åbenbart mere travlt med noget mere vigtig end at sige farvel til sin kunde.

Hvis det er den måde de behandler alle deres kunder på så lukker forretningen da snart tror jeg. Jeg kommer ihvertfalde ikke igen det er helt sikkert. Det mindste man kan gøre når en kunde er på vej ud er at blive ved ham og sige farvel. Og det var ikke fordi der lige var kommet 3 andre kunder ind af døren inden jeg gik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej PP.

Det var da en underlig opførsel. Men det kan sikkert skyldes, at du ikke ville købe ekstra ydelser.

Men hvis jeg kommer et nyt sted, vil jeg nu også lige starte med en uskyldig gang massage, og så tage den derfra.

Det er da den sikre vej til at lukke butikken, hvis man ikke forstår at levere en god service til kunderne. Og man må jo desværre konstatere, at der er mange steder, hvor fokus efterhånden udelukkende er på ekstra ydelser.

Tak for advarslen. Fasai var ellers på "to do listen", men de er slettet nu. Der er heldigvis stadig andre steder man kan få god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En enkelt kundes dårlige oplevelse er ikke nødvendigvis sandheden om et sted. Meget kan gå galt. Misforståede signaler, eller dårlig kemi f. Eks. Thaier er venlige og stolte mennesker. Støder en persons attitude dem vil de stadig være venlige men formelle. Ved ikke om det var det der var tilfældet her. Hun kan også bare have haft en dårlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...