Hop til indhold

Recommended Posts

Guest FeetLover
Expo skrev, for 36 minutter siden:

Lucy har lækre små fødder..:wub: og garanteret sorte nylonstrrømper.. Expo er selv vild med små, lækre pigefødder - og de sidder på Lucy..:D

Ummm lyder godt Expo :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
FeetLover skrev, for 5 minutter siden:

:wub: Måske jeg vil besøge dejlige lucyblack en af dagene,  hvor ca i kbh holder hun til ? 

Du bliver ikke skuffet..:P Sydhavnen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Expo skrev, Lige nu:

Du bliver ikke skuffet..:P Sydhavnen..

Det tror jeg sandelig heller ikke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været lidt for meget støj på linien for den dame, til jeg skal besøge hende.

Det lader til at man kan blive rodet ud i lidt af hvert, ved hendes bekendtskab.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære Finn

Jeg kan med al min vægt (og der er nok kilo at tage af) kun sige, at @lucyblack er en skøn kvinde, der ved dét besøg jeg indtil videre har haft med hende, på alle måder var en sand oplevelse at være samme med. Jeg synes hun klart underspiller med hensyn til hendes billeder - de yder på ingen måder fuld retfærdighed i forhold til hvad man møder i virkeligheden. Gid dét var sådan med alle de skønne kvinder på diverse sider.

Det værste der kan ske for en kvinde som Lucy er jo, at der opstår en masse fnidder-fnadder som du skriver her. MEN synes du @Gentlemand-Finn ikke, at vi skal forsøge at lade det være oplevelsen med kvinden, der skal være i fokus. Hvad der sker omkring Lucy, dét aner jeg heldigvis ikke noget som helst om, men jeg forholder mig også udelukkende til, at jeg ønsker at være i fokus når jeg besøger en kvinde, og dét gjaldt i hvertfald, da jeg var sammen med Lucy.

Jeg har personligt fulgt med i de ting du vist omtaler, og vil på ingen måde holde mig fra at forsøge at besøge Lucy igen. Som jeg opfattede tingene, så var det ikke noget man kunne bebrejde hende, men nok snarere et par andre medlemmer her på sitet, der vist med deres ageren gjorde det lidt vanskeligt at skille privat og købe oplevelsen. MEN nu er det jo ikke kun medlemmer her på Eroguide, der har svært ved at skille tingene ad - den tidligere statsminister Lars Løkke havde det vist også svært med at skille privat-Lars fra statsminister-Lars. MEN at Lucy sætter hjerter i brand, og gør nogle mænd i stand til at agere mindre professionelt, dét kan man vel ikke klandre hende. Det er vel snarere tværtimod, da det jo er den type oplevelser vi vel alle søger efter når vi går på besøg.

Jeg vil forsøge at få en aftale på plads med Lucy i 2020 - og det har jeg faktisk ikke nogen skrupler med. Det sidste jeg synes skal ske er, at HUN bliver offer fordi et par andre har haft svært ved at forholde sig til hende på en ordentlig måde. Hvordan det i virkeligheden hænger sammen aner jeg heldigvis ikke, men jeg møder også kun Lucy for at få opfyldt de behov jeg har for GFE og for kærlig omsorg for mit store legeme. Hun virkede på mig som om hun gjorde det af egen fri vilje, og virkede oprigtig (måske endda for oprigtig), og dét gør bare, at hun kommer ind på min personlige liste over "genbesøg nødvendigt".

Jeg har været kunde i den her branche i mere end 25 år - og jeg vil ikke lade mig gå på af, at nogle enkelte forsøger at agere ude i hampen overfor en køn og yderst sød kvinde. Der har været mange sager i årenes løb, men det eneste "offer" i de sager bliver ret hurtigt kvinden. OG det kan da ikke være rigtigt, at hun skal bøde for andres dårlige og utidige opførsel. 

Jeg er naiv, og jeg søger kun at optimere mit eget liv, og dét jeg fik ved første besøg hos Lucy var med til at tilføre mit liv mere værdi. Derfor forsøger jeg gerne at gentage og gentage og gentage - hvis det er muligt :) 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt og rigtigt skrevet. @fynbomanden  Og det ville være rart at komme tilbage på sporet og anmelde vores oplevelser i stedet for alt det andet skriveri

 

Redigeret af krisdane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som talt ud af mit hjerte Fynbomand. Lucy er enestående og fortjener bestemt ikke at blive offer for alfahanners stridigheder.

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Lucy og har en ny aftale igen .lucy er gfe fra den øverste hylde. Dejlig fornyelse som bare skal nydes. Meget autentisk og leverede det jeg kan li , kæreste kys , intelligens , humor , fantasy , og et must fir juiceJudge en våd ig saftig mis. Hun er på min top 5 

godt nytår boys and pussys

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sagtens være en gentlemand og samtidig sige min mening. 
Jeg søger professionelle GP'er og det der er foregået, er dybt u-professionelt. 
Det er min mening og så er andre velkommen til at mene noget andet, det kan jeg sagtens leve med. 
Det lader til at hun har masser af kunder, så det er jo dejligt. 

Godt nytår.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan sagtens være en gentlemand og samtidig sige min mening. 
Jeg søger professionelle GP'er og det der er foregået, er dybt u-professionelt. 
Det er min mening og så er andre velkommen til at mene noget andet, det kan jeg sagtens leve med. 
Det lader til at hun har masser af kunder, så det er jo dejligt. 

Godt nytår.


Må tilføje til dette..At min kontakt med Lucy og det hun har vist mig , har været proffesionelt , lige fra booking , til overholde aftale , samt opfylde mine behov , og det tyder på mange andre har samme oplevelse. Så tag chancen og få dit eget indtryk . Sexen er i topklasse hvis det betyder noget for dig . Og alle pigerne har da på en eller anden måde lavet en fejl

min anmeldelse af pigern vil kunne ses snart

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Gentlemand-Finn skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan sagtens være en gentlemand og samtidig sige min mening. 
Jeg søger professionelle GP'er og det der er foregået, er dybt u-professionelt. 
Det er min mening og så er andre velkommen til at mene noget andet, det kan jeg sagtens leve med. 
Det lader til at hun har masser af kunder, så det er jo dejligt. 

Godt nytår.

Hej Finn, hvad er der foregået med Lucy, er ny her og havde tænkt mig at besøge hende, men ikke hvis man får bøvl af det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn wrote 5 hours ago:

 

 

 

 

Redigeret af lucyblack

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan sagtens være en gentlemand og samtidig sige min mening. 

Ikke i dette tilfælde, for du har ingen personlig erfaring. Din mening er derfor komplet irrelevant for alle andre mennesker i hele verden, da den er baseret på de samme informationer som er tilgængelige for alle andre. Når du alligevel deler den offentligt er det meget lidt gentleman-agtigt, da du forsøger at kaste smuds på en GP og i et vist omfang nogle af hendes kunder.

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Bebop skrev, for 32 minutter siden:

Ikke i dette tilfælde, for du har ingen personlig erfaring. Din mening er derfor komplet irrelevant for alle andre mennesker i hele verden, da den er baseret på de samme informationer som er tilgængelige for alle andre. Når du alligevel deler den offentligt er det meget lidt gentleman-agtigt, da du forsøger at kaste smuds på en GP og i et vist omfang nogle af hendes kunder.

Jeg vil ihvertfald besøge LucyBlack, har skrevet lidt med hende om at mødes i det nye år og hun virker virkelig sød og enorm frisk, i like:P

Redigeret af FeetLover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om jeg har besøgt den pågældende GP'er eller ej, så vurderer jeg ud fra en given adfærd. 
Jeg har tilkendegivet hvad jeg mener og min begrundelse for ikke at besøge pågældende GP'er på baggrund af pågældende GP'ers adfærd. 
Jeg kan ikke - og vil (naturligvis) ikke - tage gode oplevelser fra dem der har haft gode oplevelser med pågældende GP'er. Det er jo deres virkelighed - og det er fint. (Alt andet ville jo i øvrigt være spild af tid).

Jeg siger min mening ud fra min vurdering af hvad jeg mener professionalisme er.  
Så kan andre have en anden mening...fint med mig..!

Del dette indlæg


Link til indlæg
FeetLover skrev, for 6 timer siden:

Hej Finn, hvad er der foregået med Lucy, er ny her og havde tænkt mig at besøge hende, men ikke hvis man får bøvl af det ? 

Det er ikke hensigtsmæssigt at kommentere på dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Gentlemand-Finn skrev, for 5 timer siden:

Uanset om jeg har besøgt den pågældende GP'er eller ej, så vurderer jeg ud fra en given adfærd. 
Jeg har tilkendegivet hvad jeg mener og min begrundelse for ikke at besøge pågældende GP'er på baggrund af pågældende GP'ers adfærd. 

Jeg siger min mening ud fra min vurdering af hvad jeg mener professionalisme er.  
Så kan andre have en anden mening...fint med mig..!

Kom ind Finn, Kom ind Finn ... kan du høre mig?

Hvad er professionalisme?

Er det professionalisme, at en Glædespige påberåber sig retten til at være SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRI? 

Jeg synes ja, og jeg kan forstå, at du Finn synes nej. Sådan er vi jo så forskellige. 

Men det er fra fulde folk og børn, at man skal høre sandheden. Jeg tilhører i dette øjeblik første kategori – så ja, her kommer sandheden fra min sofa, hvor jeg i øjeblikket sidder med aftenens sidste gin & tonic (burde nok være stoppet for et par stykker siden, men shit happens).

Er der ikke her tale om @lucyblack, en ung ungarnsk kvinde, der kommer til Danmark. Hun har brug for hjælp til at komme i gang. Hun efterspørger hjælp her på Eroguide, og en eller flere ”venligboere” kommer ilende og tilbyder vist deres hjælp til at sætte hende ind i branchen som den fungerer her i landet. Yderst professionel tilgang fra kvinden synes jeg!

Så kommer der en ”situation”, hvor en eller flere af disse ”venligboere” så har et ”kemi-møde”, hvor der bliver snakket om nogle ting. Efter dét møde synes Lucy så, at hun på grund af nogle skriverier (ja, faktisk også fra undertegnede, der synes noget af det lød ret så mystisk) fandt det nødvendigt at klart melde ud her på Eroguide, at hun er SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRI.

Professionelt? – ja, dét synes jeg så sandeligt det var …. Og MODIGT var det så sandelig også … måske faktisk endda også DUMDRISTIGT, for det åbnede jo fuldstændigt op for, at alle ville kunne angribe hende for det. Var dét professionelt? Nej, jeg synes faktisk formen var helt forkert, og at man skal tage sådan noget face-to-face eller andre steder end at hænge folk ud med nickname her på sitet. Så ja, dét var ikke professionelt formidlet i mine øjne, men måske var det blot et udtryk for en desperat kvindes desperate opråb om at have lov til at være SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRi

At påberåbe sig retten til i dette offentlige forum, at man er SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRI – det er da for helvede noget man bør HYLDE i stedet for at skrive her, at sådan en kvinde, der gør sådan noget, hende bør man lade være med at besøg.

Jeg synes faktisk, at sådanne handlinger dét gør Lucy enormt fuckable -- en kvinde med gnist og tænding, mums I LOVE IT (sagt med Ole Henriksensk tonefald) . Det giver da mig lysten til at finde hendes dør og tænde for Thomas Helmig og synge (har måske husket lidt af teksten forkert :)):

Det er mig der står herude og banker på
Og beder dig om at prøve at forstå
Jeg kneppede hende kun en enkelt gang
Sig at det er okay og luk mig ind
Sig det' okay og luk mig ind
Jeg kyssede hende kun på hendes kind
Et kys på kinden
Det er hvad der sker
Jeg lover at der ikke skete mere

 

Når så døren stadig ikke er åbnet, så vil jeg skrue op og finde Roserne frem og synge med på: Knock Knock Knocking on Heavens Door.

 

Hvis det stadig ikke har virket, og jeg ikke er lykkedes med at overbevise Lucy om, at vi skal gå en tur ud i det sorteste sorte for et lede efter et jordegern, der siger en mærkelig lyd (wink wink), så vil jeg slutte serenaden af med at synge John Mogensen (er ikke helt sikker på, at teksten er rigtig):

Så længe jeg lever, så længe mit hjerte slår,
så længe vil jeg kneppe dig.
Men jeg er en rullesten, jeg har ikke nok i én,
derfor vil jeg gå min egen vej.

 

Jeg har fuld forståelse for, at man kan diskutere professionalisme, og meget afhænger jo af øjnene der ser. MEN at kalde det uprofessionelt at stå offentligt frem og råbe højt, klart og tydeligt, at man er SELVSTÆNDIG. UAFHÆNGIG og FRI, det er noget man i min øjne skal hylde. På præcist samme måde som jeg hylder Sofie Brandvarm og hendes kamp for at få fuld ligestilling mellem hendes job, Lucys job, og så de andre jobs man kan have på arbejdsmarkedet. Jeg hylder sådanne kvinder, der tør stå frem, tør sige fra overfor ting de finder uacceptable. Det gør dem sgu da lige lidt lækrere end så mange andre kvinder, ikk?

 

Jeg ved, at dette blev en gang ”ikke anmeldelse” og derfor måske bliver rapporteret og bliver fjernet af Administrator eller andre med de rettigheder. Jeg har én gang haft besøg af Lucy. Jeg TROR på dét hun siger og dét hun gør. Jeg synes hun er MEGASEJ. At hun TØR at gøre som hun gør med de risici hun dermed påtager sig. Jeg vil støtte sådan en kvinde så meget som muligt. Jeg vil besøge hende og finansiere hendes kamp så meget som min pengepung og lyst giver mig mulighed for. Det kræver naturligvis, at jeg ikke bliver black-flagget af hende, men dét må tiden vise. Jeg burde måske ikke have skrevet dette indlæg, men jeg vil påberåbe mig ”utilregnelig i gerningsøjeblikket” (mener det vist er en §65-tilstand), hvis dét kommer til en rettergang. Indtil videre vil jeg lukke og slukke (har tømt glasset nu, og ja det er tomt og ikke hverken halvtomt eller halvfyldt). 

Jeg hylder PROFESSIONALISMEN, og jeg hylder retten til at være ANDERLEDES, uanset hvad dét så giver af problemer, så synes jeg dét skal hyldes!

God nat og sov godt – jeg vågner forhåbentligt til de små jordegerns skrig (Silence of the Chipmonks)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Man betaler for sex netop for at undgå det personlige aspekt. Søges en personlig relation, så ligger det i et andet regi.

Omvendt så er vi alle mennesker. Både pigerne og kunderne. De færreste søger en kælderkold pige.

GFE, en imødekommende  pige, god kemi eller lidt ny i faget. Mænd der kommer med gaver og er selv meget private/personlige. 2 mennesker som havde en god oplevelse og kemi.

 

Igen så søger vil alle forskellige ydelser og agerer derefter. Det ene er lige så rigtigt som det andet.

Tjaaaa værre er det vel ikke. Som mand kan man vel sætte grænse PR sms, de sjældne dette måtte være nødvendigt, måtte man ønske dette.

 

Personligt synes jeg alle parter har en god pointe. 

 

Skulle vi ikke få en ordentlig tone og komme tilbage til anmeldelserne?

 

Der synes således at være tale om en sød pige, som giver noget af sig selv. 

Så kan vi besøge hende eller lade være. Ingen grund til at save benene af hinanden.

 

Godt nytår til alle og tak for et godt forum!

 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
fynbomanden skrev, for 2 timer siden:

Kom ind Finn, Kom ind Finn ... kan du høre mig?

Hvad er professionalisme?

Er det professionalisme, at en Glædespige påberåber sig retten til at være SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRI? 

Jeg synes ja, og jeg kan forstå, at du Finn synes nej. Sådan er vi jo så forskellige. 

Men det er fra fulde folk og børn, at man skal høre sandheden. Jeg tilhører i dette øjeblik første kategori – så ja, her kommer sandheden fra min sofa, hvor jeg i øjeblikket sidder med aftenens sidste gin & tonic (burde nok være stoppet for et par stykker siden, men shit happens).

Er der ikke her tale om @lucyblack, en ung ungarnsk kvinde, der kommer til Danmark. Hun har brug for hjælp til at komme i gang. Hun efterspørger hjælp her på Eroguide, og en eller flere ”venligboere” kommer ilende og tilbyder vist deres hjælp til at sætte hende ind i branchen som den fungerer her i landet. Yderst professionel tilgang fra kvinden synes jeg!

Så kommer der en ”situation”, hvor en eller flere af disse ”venligboere” så har et ”kemi-møde”, hvor der bliver snakket om nogle ting. Efter dét møde synes Lucy så, at hun på grund af nogle skriverier (ja, faktisk også fra undertegnede, der synes noget af det lød ret så mystisk) fandt det nødvendigt at klart melde ud her på Eroguide, at hun er SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRI.

Professionelt? – ja, dét synes jeg så sandeligt det var …. Og MODIGT var det så sandelig også … måske faktisk endda også DUMDRISTIGT, for det åbnede jo fuldstændigt op for, at alle ville kunne angribe hende for det. Var dét professionelt? Nej, jeg synes faktisk formen var helt forkert, og at man skal tage sådan noget face-to-face eller andre steder end at hænge folk ud med nickname her på sitet. Så ja, dét var ikke professionelt formidlet i mine øjne, men måske var det blot et udtryk for en desperat kvindes desperate opråb om at have lov til at være SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRi

At påberåbe sig retten til i dette offentlige forum, at man er SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG og FRI – det er da for helvede noget man bør HYLDE i stedet for at skrive her, at sådan en kvinde, der gør sådan noget, hende bør man lade være med at besøg.

Jeg synes faktisk, at sådanne handlinger dét gør Lucy enormt fuckable -- en kvinde med gnist og tænding, mums I LOVE IT (sagt med Ole Henriksensk tonefald) . Det giver da mig lysten til at finde hendes dør og tænde for Thomas Helmig og synge (har måske husket lidt af teksten forkert :)):

Det er mig der står herude og banker på
Og beder dig om at prøve at forstå
Jeg kneppede hende kun en enkelt gang
Sig at det er okay og luk mig ind
Sig det' okay og luk mig ind
Jeg kyssede hende kun på hendes kind
Et kys på kinden
Det er hvad der sker
Jeg lover at der ikke skete mere

 

Når så døren stadig ikke er åbnet, så vil jeg skrue op og finde Roserne frem og synge med på: Knock Knock Knocking on Heavens Door.

 

Hvis det stadig ikke har virket, og jeg ikke er lykkedes med at overbevise Lucy om, at vi skal gå en tur ud i det sorteste sorte for et lede efter et jordegern, der siger en mærkelig lyd (wink wink), så vil jeg slutte serenaden af med at synge John Mogensen (er ikke helt sikker på, at teksten er rigtig):

Så længe jeg lever, så længe mit hjerte slår,
så længe vil jeg kneppe dig.
Men jeg er en rullesten, jeg har ikke nok i én,
derfor vil jeg gå min egen vej.

 

Jeg har fuld forståelse for, at man kan diskutere professionalisme, og meget afhænger jo af øjnene der ser. MEN at kalde det uprofessionelt at stå offentligt frem og råbe højt, klart og tydeligt, at man er SELVSTÆNDIG. UAFHÆNGIG og FRI, det er noget man i min øjne skal hylde. På præcist samme måde som jeg hylder Sofie Brandvarm og hendes kamp for at få fuld ligestilling mellem hendes job, Lucys job, og så de andre jobs man kan have på arbejdsmarkedet. Jeg hylder sådanne kvinder, der tør stå frem, tør sige fra overfor ting de finder uacceptable. Det gør dem sgu da lige lidt lækrere end så mange andre kvinder, ikk?

 

Jeg ved, at dette blev en gang ”ikke anmeldelse” og derfor måske bliver rapporteret og bliver fjernet af Administrator eller andre med de rettigheder. Jeg har én gang haft besøg af Lucy. Jeg TROR på dét hun siger og dét hun gør. Jeg synes hun er MEGASEJ. At hun TØR at gøre som hun gør med de risici hun dermed påtager sig. Jeg vil støtte sådan en kvinde så meget som muligt. Jeg vil besøge hende og finansiere hendes kamp så meget som min pengepung og lyst giver mig mulighed for. Det kræver naturligvis, at jeg ikke bliver black-flagget af hende, men dét må tiden vise. Jeg burde måske ikke have skrevet dette indlæg, men jeg vil påberåbe mig ”utilregnelig i gerningsøjeblikket” (mener det vist er en §65-tilstand), hvis dét kommer til en rettergang. Indtil videre vil jeg lukke og slukke (har tømt glasset nu, og ja det er tomt og ikke hverken halvtomt eller halvfyldt). 

Jeg hylder PROFESSIONALISMEN, og jeg hylder retten til at være ANDERLEDES, uanset hvad dét så giver af problemer, så synes jeg dét skal hyldes!

God nat og sov godt – jeg vågner forhåbentligt til de små jordegerns skrig (Silence of the Chipmonks)

Utroligt godt og velformulerende skrevet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover

Kan sagtens forstå at sådan en pige går lige i hjertet på mange, vi er kun mennesker, har kun skrevet lidt med hende og nøj, hvor lyder hun bare sød, frisk og ligetil, det kunne andre gp lærer en del af...vi må bare huske for guds skyld at respektere Lucy og ikke overskride hendes grænser.

Jeg ser frem til at møde hende efter 6 januar :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...