Hop til indhold
Mr_T

Finger..

Recommended Posts

Hej Rødder.

Undskyld for den rigtigt dårlige overskrivt - men kunne ikke lige komme i tanke om en bedre :P

Jeg er ny i den her verden - men har prøvet 2 udenlandske GPere, og begge gange har de frabedt sig at få fingre op i sig. Det er et totalt turnoff, da det pludseligt bliver så afgrænset. Jeg nyder at slikke en kvinde, og det er bare ikke det samme uden at kunne ramme de gode steder med fingrene. 

Er det en generel ting, at udenlandske GPere ikke vil have fingre op? Eller skal man bare spørge?

Mvh

T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Mr_T skrev, for 8 minutter siden:

Hej Rødder.

Undskyld for den rigtigt dårlige overskrivt - men kunne ikke lige komme i tanke om en bedre :P

Jeg er ny i den her verden - men har prøvet 2 udenlandske GPere, og begge gange har de frabedt sig at få fingre op i sig. Det er et totalt turnoff, da det pludseligt bliver så afgrænset. Jeg nyder at slikke en kvinde, og det er bare ikke det samme uden at kunne ramme de gode steder med fingrene. 

Er det en generel ting, at udenlandske GPere ikke vil have fingre op? Eller skal man bare spørge?

Mvh

T

Jeg forstår så sandelig godt at mange piger ikke vil ha alle mulige fingre op i sig, som er fuld af alverdens bakterie, tænk dig at 10 forskellige mænd på en dag stikker en finger op i dig, desuden hvis du har en rift på din finger og du laver en rift i hende med din negl, hvordan tror du det så lige det er med hendes sikkerhed ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BadGuy skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår så sandelig godt at mange piger ikke vil ha alle mulige fingre op i sig, som er fuld af alverdens bakterie, tænk dig at 10 forskellige mænd på en dag stikker en finger op i dig, desuden hvis du har en rift på din finger og du laver en rift i hende med din negl, hvordan tror du det så lige det er med hendes sikkerhed ? 

Jeg forstår godt hvorfor de siger nej tak... :P

Det er bare så unaturligt for mig.. At lade være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  elsker  virkelig  at  få  finger, det  er  den  bedste  måde  at  få  mig  til  at  sprøjte.  Men  nu  er  jeg  hverken  udlandsk gp  eller  laver  sex aftaler  på  daglig  basis.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes også, at det er frækt at give finger, når jeg slikker pigen. Synes det er  meget forskelligt om pigerne vil have det. Men sørg for at have rene og kortklippede negle, så er chancen for et ja større. Og husk: Spørg altid om lov, hvis du er i tvivl om du må.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor nøjes med fingre når man kan give hele hånden B)

Spøg til side, har dyrket fisting i mange år, og er ekstremt opmærksom på hygiejne under sex. Når jeg fister en kvinde er det oftest med sterile handsker. Kigger man på hvilke bakterier der kan samle sig selv under forholdsvis kortklippede negle, så kan ens fingre være større bakteriesamlere end toiletsædet på et offentligt toilet. Så forstår egentlig godt at nogle afviser det, især hvis de ikke gider at bruge tid på at inspicere om fingre og negle er rene nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker også at give finger, og de fleste steder har jeg fået lov, dog en del af stederne med kondom på fingrene. Det er ok for mig. Nydelsen for ligger I at ramme de helt rigtige steder hos kvinden. Så prøv st spørge om det er ok med kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest rebellen

Det er lækkert at slikke en kvinde og give hende finger og mærke at hun nyder det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 3 timer siden:

Jeg nyder at slikke en kvinde, og det er bare ikke det samme uden at kunne ramme de gode steder med fingrene. 

Håber det er okay jeg skriver med, selv om jeg er en dansk glædespige. 

Du skriver om at ramme de gode steder med fingrene. 
Jeg er en af dem der ikke nyder at få bore finger dybt op. Det gør tit  ondt og så kan det ikke blive til en af de gode steder. Vi kvinder har det forskellige, nogle vil have flere finder, en helt hånd andre ikke. Tager vi sex legetøj er vi også forskellige, nogle vil have en med god motor og andre en død dildo, nogle dem dybt ind og andre som mig er til at blive rørt ude ved klito med finger, tunge og små hurtig dildo. 
Og tilsvarende er i mænd hellere ikke ens hvordan vi må tage jeres pik. 
Betyder det meget for dig at få finder dybt op i pigen, så husk rene hænder, at du har vaske dem hos pigen. Og spørg inden møde om det er noget hun nyder og derved find en der deler samme glæde som dig. God dag til dig og i andre 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos mig slipper man ikke forbi håndvasken inden man nærmer min fisse.

Jeg er vild med finger og kan lide dem dybt i fissen og gerne med en fræk tunge samtidig.

Og kan man ikke finde ud af det og bare mosler på så stopper jeg legen og vi prøver noget andet.

De yngre mænd er efter min erfaring rigtig gode til at mærke sig frem og gøre det frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 4 timer siden:

Er det en generel ting, at udenlandske GPere ikke vil have fingre op?

Det er snarere generelt for GP'er af de grunde, der er nævnt. Tjek anmeldelser, for at se hvem der er mindre påpasselige/følsomme. Enkelte skriver det i deres annonce.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte Melissa (som jeg har anmeldt) måtte jeg ikke gi hende finger.. Og det handlede simpelthen om hygiejne.. Vi pjattede med at hun altid ku ha en neglebørste til at ligge ude på badeværelset.. Men hun havde snakket med en anden GP om det og den anden GP ville heller ikke ha det.. Selvom de begge nød det i det private.. Men det er et simpelthen pga hygiejne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Da jeg besøgte Melissa (som jeg har anmeldt) måtte jeg ikke gi hende finger.. Og det handlede simpelthen om hygiejne.. Vi pjattede med at hun altid ku ha en neglebørste til at ligge ude på badeværelset.. Men hun havde snakket med en anden GP om det og den anden GP ville heller ikke ha det.. Selvom de begge nød det i det private.. Men det er et simpelthen pga hygiejne. 

Man kan også få små fingerkondomer - eller bruge latexhandsker, men det giver måske ikke samme fornemmelse som en bar finger ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Man kan også få små fingerkondomer - eller bruge latexhandsker, men det giver måske ikke samme fornemmelse som en bar finger ;-)

Nej for mit vedkommende er det bedst uden noget på fingerspidserne.. Jeg har en bedre følelse så til hvor jeg skal ramme. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår hende godt - Personligt vurdere jeg det fra gæst til gæst :-) 

Jeg er vild med pillelystne mænd, men der er forskel på hygiejne niveauet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 31 minutter siden:

Jeg forstår hende godt - Personligt vurdere jeg det fra gæst til gæst :-) 

Jeg er vild med pillelystne mænd, men der er forskel på hygiejne niveauet. 

Lige præcis.. For der er STOR forskel på hvordan folk betegner hygiejne.. Du er selv kommet med en besked om en klam fætter i min optik.. :)

Hehe.. Jep, I know.. :P :wub:

Hvornår skal jeg pille igen????????????? :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr_T skrev, for 14 timer siden:

Er det en generel ting, at udenlandske GPere ikke vil have fingre op? 

Spørger du på denne måde da du altid har kunne give danske gpére finger?

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Jeg er ofte blevet skældt ud, når jeg har stukket min pik op, fordi pigerne troede det var min finger :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 time siden:

Jeg er ofte blevet skældt ud, når jeg har stukket min pik op, fordi pigerne troede det var min finger :blink:

Måske fordi du ikke havde vasket den ordentligt med neglebørsten først?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, Lige nu:

Måske fordi du ikke havde vasket den ordentligt med neglebørsten først?

Avvv :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hold dog op.. Det kradser bare en smule.. :lol: :lol:

Haha ja og har man et problem med at komme lidt for hurtigt, så skal man blot vaske sin pik, med en grydesvamp i fjorten dage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 4 minutter siden:

Haha ja og har man et problem med at komme lidt for hurtigt, så skal man blot vaske sin pik, med en grydesvamp i fjorten dage :D

Præcis.. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 timer siden:

Jeps... Hver eneste danske skøn kvinde har jeg måtte give finger. Blidt og kælent selvfølgelig.... 

Men ok. Jeg har så også kun været sammen med en dansk GP:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...