Guest aloha Skrevet 17. December, 2019 Hej brødre skal lige høre hvad i ville gøre i min situation. jeg fik besøg af en ellers sød pige (dansk) - betaling skulle foregå via straks overførsel og det hele gik fint indtil jeg ved en fejl ikke kom til at trykke på straks. (Min fejl) vi blev enige om at jeg overførte igen dog kun 50% af beløbet som et slags depositum hvorfor hun så dagen efter skulle overføre den del tilbage - hun skrev dagen efter at nu ville hun overføre om aftenen men havde lidt travlt. har selvfølgelig ingen penge fået retur og nu har jeg skrevet flere gange og ingen svar! Kan man på denne baggrund skrive en advarsel til jer andre eller skal jeg bare sige pyt skidt eller skal jeg gå hårdere til hende og kræve pengene og ellers vil jeg anmelde hende? Hvis hun overhovedet har samme nummer mere! nå håber i lige vil komme med jeres mening. Underligt nok er der en glædespige der lige er begyndt at følge mig herinde (ny profil og ingen indlæg) mon det er hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. December, 2019 En politianmeldelse er en god ting, men jeg satser gerne en rigsdaler på, at de ikke gør noget ved sagen. Du kan også klage til Mobilepay/Danske Bank, og sige, at indehaveren af nummeret bruger servicen til at begå bedrageri med og til at tage imod penge for prostitution. Herefter ville jeg nok få en god ven til at booke hende til hans adresse, og konfrontere hende med sagen, og oplyse, at du gerne vil have dine penge igen. Det hele ville jeg selvfølgelig videofilme, så hun ikke kan påstå, at hun er blevet overfaldet + det er gode optagelser at have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. December, 2019 Oplys hende om at du vil skrive en advarsel herinde, hvis hun ikke overfører hvad hun skylder, evt en deadline. Det kan jo være en misforståelse, det er antageligt et ret lille beløb at gøre sig til tyv for, og sikkert intet imod den indtjening hun kan tabe via dårlig omtale her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. December, 2019 Aloha sikke en redelighed - ja af skade bliver man klog, jeg kender ikke din finansielle situation eller din øvrige livssituation - men ja du har været uheldig og hun har snydt - jeg ville skrive med link om det her på guiden, så alle kan blive advaret, så er det dyre penge hun har tilsvindlet sig. Landsbytossen kommer også med det godt forslag, men om det er lovligt ved jeg ikke, og om du skal involvere andre må du selv vurdere. Et lille råd er, at betale kontant næste gang - det der med bank/mobilpay vil jeg ikke benytte - at klage til mobilpay vil også afsløre dig som køber af sex, måske du blot kan og vil nøjes med at fortælle os "brødre i kødet" om hvem det er og så lade sagen ligge i øvrigt. BH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 17. December, 2019 aloha skrev, for 34 minutter siden: Hej brødre skal lige høre hvad i ville gøre i min situation. Glem det - shit happens. Du kunne formentligt have annulleret den oprindelige overførsel - da den ikke var gennemført. Kom videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. December, 2019 Som Alko er inde på, kan hun snyde, kan hun også tåle, at du advarer om det. Hun kan jo blot komme med sin version, hvis hun mener, at kunne modbevise det; derfor link til hendes annonce og navn på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 17. December, 2019 Sniper123 skrev, for 33 minutter siden: Du kunne formentligt have annulleret den oprindelige overførsel - da den ikke var gennemført. Ja, og så have overført det korrekte - eller det manglende beløb. Men dårlig stil af pigen ikke straks at tilbageføre det overskydende beløb - men hun har sikkert allerede brugt alle pengene på noget til næsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 17. December, 2019 (edited) Sig pyt skidt og kom videre. Der er et indbygget problem med den slags temmelig grove anklagelser herinde: der er kun en side af sagen. Og let's face it, det er ikke uhørt at skuffede kunder, eller mænd der har fået idéer som pigen ikke deler, eller noget helt tredje som pigen er uskyldig til, prøver at ødelægge for hende herinde. Vi har tilmed set eksempel på at mænd der ikke får billige priser mod udlovede gode anmeldelser herinde, istedet skriver noget dårligt. At straffe nogen for det ene eller det andet herinde synes jeg derfor generelt er en dårlig idé. Lær og kom videre. Og er det groft nok så ordne op det selv - enten med politiet eller på nogen anden måde. EG i bedste form er et forum for udveksling af erfaringer i en verden som man ikke kan dele med ret mange. Nu udvekslede du erfaringen at man skal være nøjagtig med digitale transaktioner. Og du har selv lært det. Det burde være godt nok. Redigeret 17. December, 2019 af Bananas 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 19. December, 2019 aloha skrev, den 17.12.2019 at 22:07: Kan man på denne baggrund skrive en advarsel til jer andre ja. og det er som sådan ikke pigen du skal advare imod. Det du skal advare imod er misbrug af almindelige sund fornuft. Du har givet nogle penge væk. Betragt det som en gave, som forhåbentlig gør en forskel for den der har modtaget beløbet. Træk på skuldrene, smil og glem det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 19. December, 2019 aloha skrev, den 17.12.2019 at 22:07: Underligt nok er der en glædespige der lige er begyndt at følge mig herinde (ny profil og ingen indlæg) mon det er hende? Det er en epidemi for tiden og har næppe noget med det at gøre. Fortalte du hende dit profilnavn? I øvrigt: Jeg har bedt om at tråden flyttes, da der ikke er grund til at diskutere regionalt og det intet har med anmeldelse at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 19. December, 2019 En advarsel og link/brugernavn på trunten herinde, og kom videre med dit liv, evt advisere om at du gør dette og giv hende en dag til at overføre. Ellers er mit råd som Alko, kontant betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. December, 2019 Skriv til hende at du melder hende til politiet for svindel, hvis hun ikke fører dem tilbage. Reager hun ikke ville jeg melde hende. Og jeg ville ikke have et problem med at skrive herinde hvem det var. Håber du får løst dit problem på en god måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Campisten Skrevet 19. December, 2019 Bare glemt det. Du slap billigt. Du kunne have blevet rullet eller hun kunne have stjålet fra dig. Nogle piger, ofte Sugar babes de flår dig levende fra alt hvad du ejer og har. Så var du bare glad og tag det som lære penge. Livet er kort, move on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 19. December, 2019 Campisten skrev, for 9 timer siden: hun kunne have stjålet fra dig. På hvilken måde har hun ikke stjålet pengene nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. December, 2019 Campisten skrev, for 10 timer siden: Nogle piger, ofte Sugar babes de flår dig levende fra alt hvad du ejer og har. jaa jeg har - hear/say - eller på mere almindeligt sprog hørt fra een der blev afpresset, hun var til S'/M - og havde fået lidt blå smæk i numsen mærker - Og meddelte så at nu ville hun, med mindre han betalte net sum kontant, anmelde ham for voldtægt, det eneste han havde var lidt sms om et møde på en Cafe - han turde ikke andet, selv har jeg ikke haft probleme rmed mine sugarbabes, men de er ikke fundet på nettet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg