Guest TheFirstOne Skrevet 17. December, 2019 Efter en skuffende periode, hvor jeg har oplevet et par eksempler på piger der ikke kan overholder deres aftaler, eller bruger falske billeder, blev jeg i så godt humør, da jeg i går så at Emma er tilbage i Hampen. Jeg har sagt det før, men siger det lige igen, hun er altså fantastisk.... og ikke mindst så er det hende på billederne, så man bliver ikke skuffet på det punkt. Jeg ringede og lavede en aftale, hvilket som altid gik nemt og smertefrit, eneste lille minus jeg kan finde i denne anmeldelse, er at hun ikke var helt klar da jeg kom til adressen, der holdt i hvert tilfælde en bil parkeret foran døren, så jeg kørte lige en vente tur i lokalområdet, og da jeg kom tilbage var der ledigt. Jeg blev som altid lukket ind af en lækker Emma i en lille sexet kjole og lækkert lingeri Derfra var det et hurtigt bad og så ind på briksen hvor jeg blev snavet i gulvet, og ellers blev rykket rundt på bedste vis, i forskellige stillinger Og til slut var der lige tid til en lille snak hvor tiden siden sidst blev vendt, og jeg fik at vide at hun er her til den 29. december, så der er en af de ellers sjældne muligheder for at få sig en fræk aftale hen over julen, jeg syntes ellers at det plejer at være noget tyndt på den tid af året https://annoncelight.dk/showad/240772 Men stadig de bedste anbefalinger her fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny i gamet 3 Skrevet 17. December, 2019 Hun ser vildt dejlig ud - er hun dansk og hva ca. alder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1732 Skrevet 17. December, 2019 (edited) @ TheFirstOne: Står i annoncen at hun tilbyder superfransk. Synes bare jeg havde læst at hun ikke suttede uden. Ved du om hun tilbyder fransk uden og hvad en time ville koste? Redigeret 17. December, 2019 af Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 17. December, 2019 Ny i gamet skrev, for 1 time siden: Hun ser vildt dejlig ud - er hun dansk og hva ca. alder tænker ikk hun er dansk (i ft. den skrevne tekst i annoncen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheFirstOne Skrevet 17. December, 2019 (edited) Lange skrev, for 3 timer siden: @ TheFirstOne: Står i annoncen at hun tilbyder superfransk. Synes bare jeg havde læst at hun ikke suttede uden. Ved du om hun tilbyder fransk uden og hvad en time ville koste? Jeg ved faktisk ikke om hun tilbyder super fransk, teksten er helt tydeligt standard tekst fra stedet, så det er ikke altid den passer 100 procent. Og jeg bruger ikke tiden på at kigge på menukortet, jeg kan vist godt betegne mig som stamgæst, så vi går direkte til det sjove Og jeg har det fint med at der er gummi på, så jeg spørger ikke efter super fransk Og nej hun er ikke dansk. Redigeret 17. December, 2019 af TheFirstOne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyr1990 8 Skrevet 17. December, 2019 Jeg har fået super fransk af Emma man skal bare gå i bag hos hende så sutter hun uden mere pris 500 kr men det er alle pengene hver for hun gør det mega godt hun er en mega dejlig pige hvis hun bliver til den 29/12 bliver det en dyr jule ferie for mig hende kan jeg besøge igen og igen og det bliver kun mere og mere lækkert, frækt og dejligt Vil tro jeg har besøgt Emma 10 gange eller 12 men kun 1 gang med fransk uden men skal ha uden i gen måske i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyr1990 8 Skrevet 17. December, 2019 Emma er 29 år gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulemanden 23 Skrevet 17. December, 2019 Ungfyr1990 skrev, for 18 minutter siden: Emma er 29 år gammel Emma er skide sød, lækker og dejlig. Har besøgt hende to gange, og det har været alle pengene værd. Hun er velholdt og pæn, men alderen på de 29år skal man nok tage med et stort gran salt. Mit bedste bud er at hun er 34-36 år gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 17. December, 2019 TheFirstOne skrev, for 9 timer siden: eneste lille minus jeg kan finde i denne anmeldelse, er at hun ikke var helt klar da jeg kom til adressen, der holdt i hvert tilfælde en bil parkeret foran døren, så jeg kørte lige en vente tur i lokalområdet, og da jeg kom tilbage var der ledigt. Der er da et stakit man kan parkere diskret bagved - ellers kan man vente på Cafeteriakroen og få en kop kaffe eller noget fra deres lækre menu https://cafeteria-kroen.dk/ - og hver onsdag har de stegt flæsk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheFirstOne Skrevet 18. December, 2019 Jernsvinet skrev, for 8 timer siden: Der er da et stakit man kan parkere diskret bagved - ellers kan man vente på Cafeteriakroen og få en kop kaffe eller noget fra deres lækre menu https://cafeteria-kroen.dk/ - og hver onsdag har de stegt flæsk uhhhh så kan en onsdag da næsten ikke blive bedre, stegt flæsk og Emma til dessert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 19. December, 2019 TheFirstOne skrev, den 17.12.2019 at 13:17: Efter en skuffende periode, hvor jeg har oplevet et par eksempler på piger der ikke kan overholder deres aftaler, eller bruger falske billeder, blev jeg i så godt humør, da jeg i går så at Emma er tilbage i Hampen. Jeg har sagt det før, men siger det lige igen, hun er altså fantastisk.... og ikke mindst så er det hende på billederne, så man bliver ikke skuffet på det punkt. Jeg ringede og lavede en aftale, hvilket som altid gik nemt og smertefrit, eneste lille minus jeg kan finde i denne anmeldelse, er at hun ikke var helt klar da jeg kom til adressen, der holdt i hvert tilfælde en bil parkeret foran døren, så jeg kørte lige en vente tur i lokalområdet, og da jeg kom tilbage var der ledigt. Jeg blev som altid lukket ind af en lækker Emma i en lille sexet kjole og lækkert lingeri Derfra var det et hurtigt bad og så ind på briksen hvor jeg blev snavet i gulvet, og ellers blev rykket rundt på bedste vis, i forskellige stillinger Og til slut var der lige tid til en lille snak hvor tiden siden sidst blev vendt, og jeg fik at vide at hun er her til den 29. december, så der er en af de ellers sjældne muligheder for at få sig en fræk aftale hen over julen, jeg syntes ellers at det plejer at være noget tyndt på den tid af året https://annoncelight.dk/showad/240772 Men stadig de bedste anbefalinger her fra Lidt respektløst at ikke at give dig besked om at aftalen er flyttet. Om det så er ok med dig. Men er det er ok at vente ved hende men ikke ved andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg