Hop til indhold
Krathan

Hvorfor udenlandske piger?

Recommended Posts

Krathan skrev, for 1 minut siden:

Nu har jeg jo aldrig mødt eller er besøgt en udenlandsk pige så svært at forstå hendes situation men har læst meget om det. Har du selv personlig erfaring med udenlandske piger og deres liv som GB i Danmark? Hvis du har så vil jeg meget gerne høre hvad du ved så jeg kan blive klogere.

Man skal passe på med hvor meget man VED :) Man ved jo kun pigens syn på tingene. 

Men jeg har besøgt piger som bruger "jobbet" til at skabe sig et fundament i hjemlandet. Det kan være en uddannelse eller at kunne erhverve/bygge et hus til den familie de er ved at skabe. 

Nogle piger vænner sig så med tiden til et forbrug, der gør der vælger at fortsætte..... det kender man vist også fra danske piger ;) 

Jeg havde på et tidspunkt et personligt venskab med en rumænsk pige. Jeg lærte hende at kende som cam pige. Men hun indså at hun ikke ville kunne få det liv hun ønskede sig med de lønninger der er i Rumænien. Hun flyttede til London og brugte indtjeningen som gp til at opgradere sin uddannelse til et niveau, der kunne give et fornuftigt job i UK. Hun er ikke længere gp. 

Jeg er selvfølgelig også bekendt med de dårlige historier fra medierne..... Men dem hører man sjældent om direkte fra pigerne. Sådanne historier ved de vel godt ikke er fremmende for gen besøg ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Bamsen skrev, for 9 minutter siden:

Ja Angelina, du er absolut en skøn pige, jeg fortrækker også de danske piger af flere grund, jeg er bla en idiot til sprog.

Ikke at det har forhindret mig i at besøge et par udenlandske.

Og angelina, du giver blowjob som en drøm, selvom det er med regnfrakke på

Men det kan være lidt svært , når man ser den ene flotte pige efter hinanden komme til danmark og så få gode anmeldelser og til laver priser.

Måske skulle de danske piger skrue lidt ned for prisen, ikke at det har nogen betydning for mig, men det har det for rigtig mange.

Og som Emmalie siger 2200kr er mange penge. Så derfor er der mange der springer de danske piger over

Det er mange penge, men den ryger ikke ned du :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nok mange årsager til at vælge en udenlandsk pige. Mange er nævnt allerede. 
Jeg tror ikke man skal undervurdere at mange af dem også viser ansigtsbilleder - det gør det bare mere sikkert at man tænder på pigen når man ved hvordan hun ser ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 22 minutter siden:

Banko! På fuld plade. 

Jeg magter ikke et BJ med kondom på. Og det er jeg hudløst ærlig omkring. Men du (for eksempel) er lige præcis den type pige jeg ellers sukker efter. Jeg respekterer din beslutning om at give et blæs med gummi på. Og det er en mere eller mindre gængs regel hos de petit danske piger jeg ellers ville hoppe på et ben for at besøge. Så hvis jeg vil have kabalen til at gå op, ligger jeg mine penge hos en petit balkanpige. 

Jeg synes nu jeg vælger mine besøg med omhu. Men jeg kan ikke med 100% sikkerhed sige at jeg aldrig har besøgt en pige som har været handlet. For det ved jeg simpelthen ikke nok om. 

Jeg har det præcist lige sådan, bortset fra at blow ikke betyder så meget for mig... Det gør prisen til gengæld. Når jeg kommer til penge bliver Emmalie den første jeg besøger! Har ikke besøgt en dansk kvinde siden den alt for tidligt pensionerede Sascha Sartre fortabte sig i sine fjerdebølgefeministiske studier :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen er til kartofler og brunsovs, andre er mere til pad thai eller gullash. Smag og behag er forskellig fra person til person. Det ene er ikke mere rigtigt eller mere forkert end det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 43 minutter siden:

det er sgu lige før jeg tror der er flere, langt flere, udenlandske piger der sælger sex i Danmark end danske :P 

Et hurtigt blik på de forskellige annoncesite fortæller at 80% eller mere dækkes af udenlandske kvinder.  At samme grund kan man ej heller generalise på gruppen udenlandske piger.  Hvorfor ?  Fordi der også i dette segment er forskellige koncepter og stor pris varians.  De tider hvor den danske piger havde de højeste priser passede en gang, sådan er det ikke længere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har det præcist lige sådan, bortset fra at blow ikke betyder så meget for mig... Det gør prisen til gengæld. Når jeg kommer til penge bliver Emmalie den første jeg besøger! Har ikke besøgt en dansk kvinde siden den alt for tidligt pensionerede Sascha Sartre fortabte sig i sine fjerdebølgefeministiske studier :wub:

Jeg betalte gladeligt det det koster, men....og så må jeg hellere stoppe mig selv, ellers kommer "Dr. Pjuskebusk" bare efter mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

For mig personligt er det også et spørgsmål om Tilgængelighed.

Når jeg kommer til København, så vil jeg gerne have det planlagt på forhånd, og jeg køber altid overnatningsarrangement med god tid til det ene og til det andet. Det er simpelthen fordi jeg er kommet i alderen, hvor jeg ikke gider andet. Det er i praksis ikke sådan rigtigt muligt at finde danskere af den "type" af kvinder jeg søger - ung, køn, fest og farver - der er tilgængelig på dén måde. Jeg har ihvertfald haft svært ved at finde nogle gode alternativer til kvinder som f.eks. Mina og andre af præcist dén type. Jeg bruger en del tid på at udforske, og om det koster det ene eller det andet er mindre afgørende. Dén fordel kommer når man sit liv, sin fremtid, sit job, er selvstændig, uafhængig og fri og drømmene starter dér, hvor andres holder op ...

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 minutter siden:

Det er mange penge, men den ryger ikke ned du :P 

Det er der jo heller ikke nogen grund til , hvis der mænd nok der vil give det., har bare det indtryk at det går lidt trægt hos nogle danske piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Der er nu også noget eksotisk ved udenlandske kvinder. Den nye pige i klassen er altid spændende. Der er mange ting der spiller ind ved valg af kvinde. Ikke kun pris og blow uden. 

har udenlandske kvinder iøvrigt så meget mere at lave end Danske kvinder? På der generelle plan..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok på den igen :huh:

Et emne der har været behandlet herinde MANGE gange

SÅ mange gange hører jeg på selvretfærdighed blandt mænd, der siger at dansk er bedst osv

Sådan noget pis at lukke ud!!!

Jeg snakker flere sprog ganske godt og kan for det meste kommunikere med pigen på et ganske ok niveau.

Jeg har mødt adskillige super dejlige piger, både danske og udenlandske og kan på ingen måde sige at det ene er bedre end det andet

Jeg bliver sgu temmelig harm, hver gang jeg hører at en en bruger herinde i DEN grad promoverer danske piger frem for udenlandske og det er helt uden grund eller tidligere erfaringer!!!

Jeg har mødt danske, såvel som udenlandske piger, der blæste benene væk under mig og kan nævne flere piger som er feteret herinde af alle nationaliteter

Kvalitet hænger altså ikke sammen med nationalitet!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man må komme med et lidt provokerende spørgsmål, er man bedre til sex fordi man er dansk?

Det er ikke noget jeg ved noget om, men der er formodentligt et problem med menneske handel, hvilket er på min top 2 af ting der burde give ikke mindre end 12 års fængsel. Jeg er ret sikker på at de udenlandske piger jeg har besøgt har betalt en, skal vi sige over markeds niveau, husleje. Men selvstændige tøser det er de.

Jeg syntes også man ser at danske piger specielt på klinik tager ekstra for alt mulig mystisk, skal man aflevere klatten på pigens mave skind ja så koster det 300 ekstra. Jeg har fuldt ud forståelse for at pigerne har forskellige grænser og man ikke kan holde til at "blive pulet i røven" hele dagen derfor tillægspris.

Uden sammenligning i øvrigt prøv at se på bil branchen, for år tilbage kostede et askebære ekstra i en Golf, Kia startede så en ny bølge, hos os er alt standard.

Jeg tror at al handel, biler, køleskabe eller købe-sex i disse år undergår en voldsom forvandling, internettet formidler information som aldrig set før, varernes frie bevægelighed er aldrig set så kraftig som nu. Den almindelige forbrugers opfattelse af, at det ikke er dansk der dur ikke, den eksistere ikke længere. 

Skal man sælge noget skal man enten være billigst, eller tilføre produktet noget som konkurrenten ikke kan tilføre, vel og mærke en egenskab som kunden ser som en merværdi. 

Nu skal jeg ikke kloge mig i at sælge sex, men hvad ville der ske hvis en anmelder skrev "hold da op efter min udløsning fik jeg 10 minutter massage, selvom tiden var gået" "da jeg gik i bad kom hun ind og hold om mig" find selv flere eksempler som nu passer til jer.

Enkelt og simpelt, danske mænd går til udenlandske piger fordi de får mere værdi for deres penge.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ganske enkelt bare for at prøve og nyde noget andet.

Piger er da pragtfulde, uanset om de er danske eller noget andet. Jeg har for det meste holdt mig til danske piger, men har da også nydt en hel række udenlandske piger, og det er da dejligt at prøve det også. Har kun haft enkelte missere, nogenlunde ligelig fordelt på danske og udenlandske piger.

Mvh

:shock:

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går efter GFE oplevelser med flotte, søde, naturlige, selvstændige yngre piger,  mest 25-35 år. Det findes nu engang bare lettest og bedst i det udenlandske segment - har vel mødt dk piger i 10% af besøgene.

Hovedårsagen til at jeg næsten kun besøger udenlandske piger er de danske pigers koncept og tilgængelighed. Danske piger insisterer i udpræget grad på bordel konceptet som virker meget upersonligt og fabriksagtig på mig, så derfor har jeg kun prøvet det i under 1% af mine besøg (jeg var nødt til at besøge Trine Tease, selvom det var sådan et sted). Desuden er stederne nogle få indiskrete/kendte bordel adresser, hvilket jeg heller ikke bryder mig om. Telefonpigen sidder med et stopur og banker på døren når tiden er gået istedet for at det slutter naturligt. Man er også ofte tvunget til at ringe til en telefonpige istedet for bare at skrive med pigen selv.

Prisen synes jeg efterhånden er meget sammenlignelig, i hvert fald for 1/2 times besøg. De udenlandske jeg besøger tager typisk en basis pris på 900 - 1200 per halv time, ikke væsentligt forskellig fra de danske. Jeg har ikke haft nogen mistanke om tvang blandt dem jeg har mødt i dette segment  - har tværtimod mest mødt søde og glade piger.

SF er fuldkommen ligegyldigt for mig. Jeg foretrækker sikkerheden, så jeg ville egentlig helst besøge de danske, men gør det ikke pga ovenstående.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael J skrev, for 35 minutter siden:

Jeg går efter GFE oplevelser med flotte, søde, naturlige, selvstændige yngre piger,  mest 25-35 år. Det findes nu engang bare lettest og bedst i det udenlandske segment - har vel mødt dk piger i 10% af besøgene.

Hovedårsagen til at jeg næsten kun besøger udenlandske piger er de danske pigers koncept og tilgængelighed. Danske piger insisterer i udpræget grad på bordel konceptet som virker meget upersonligt og fabriksagtig på mig, så derfor har jeg kun prøvet det i under 1% af mine besøg (jeg var nødt til at besøge Trine Tease, selvom det var sådan et sted). Desuden er stederne nogle få indiskrete/kendte bordel adresser, hvilket jeg heller ikke bryder mig om. Telefonpigen sidder med et stopur og banker på døren når tiden er gået istedet for at det slutter naturligt. Man er også ofte tvunget til at ringe til en telefonpige istedet for bare at skrive med pigen selv.

Prisen synes jeg efterhånden er meget sammenlignelig, i hvert fald for 1/2 times besøg. De udenlandske jeg besøger tager typisk en basis pris på 900 - 1200 per halv time, ikke væsentligt forskellig fra de danske. Jeg har ikke haft nogen mistanke om tvang blandt dem jeg har mødt i dette segment  - har tværtimod mest mødt søde og glade piger.

SF er fuldkommen ligegyldigt for mig. Jeg foretrækker sikkerheden, så jeg ville egentlig helst besøge de danske, men gør det ikke pga ovenstående.

Det med bordeller og telefondamer kan jeg meget godt forstå. Føles meget mærkeligt at ordne det hele med noget slags sekretær som var det hvilket bankbesøg som helst, og ikke et hvor man passioneret smider tøjet og brøler som en ulv mod månen. For at siden, når man har brølet færdigt, tager tøjet på og nikker artigt mod sekretæren når man går igen efter en givende konferens med en dygtig medarbejder.

Det er grunden til at jeg alt mere sjældent går på danske "kontorer". Men eftersom jeg heller ikke er et spor interesseret i østpiger, heller ikke er interesseret i kvindernes alder, eller lægger noget særligt i hvis der suttes med eller uden, så står thaimiljøet tilbage som det mest interessante. Det er ikke billigere end noget andet men afgjort mere uforudsigeligt - og det er for mig lokkemaden.  Og til mit forsvar skal siges at jeg aldrig besøger steder med turistpiger. Nogen moral skal man jo have.

Og egentlig handler det vel temmelig meget om moral? Hvis  man mener det er all fine and dandy med en masse udenlandske piger der kommer her og flasher sine godter for penge som hverken skattefar eller Danske Bank ser røgen af, så mener man jo også at de markedslove, som de fleste i den her debat refererer til, ikke skal behøve tage hensyn til samfundets øvrige love. Noget som herboende piger - danske og andre - er nødt til at forholde sig til på den ene eller anden måde.

Og det synes jeg er temmelig dobbeltmoralskt - hvis man ikke er en af de neoliberalistiske typer der mener at man gør som man vil og tager det man kan - og gerne lidt mere.

Jeg er ikke anhænger af prostitutionsforbud, men nogle gange spørger jeg mig hvis jeg ikke er anhænger af forbud mod de miljøer hvor ingen andre love gælder end anmeldelser på Eroguide. Er det kun pigen der skider på samfundets normer, regler og skattesystemer som er skyldig, eller også dem som køber af hende på vilkår som de meget godt er indforstået med?

Med andre ord: Burde det være lovligt at købe noget som helst på et marked som er så sort som dette?

Hvad siger Finanstilsynet og Danske Bank?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Og egentlig handler det vel temmelig meget om moral? Hvis  man mener det er all fine and dandy med en masse udenlandske piger der kommer her og flasher sine godter for penge som hverken skattefar eller Danske Bank ser røgen af, så mener man jo også at de markedslove, som de fleste i den her debat refererer til, ikke skal behøve tage hensyn til samfundets øvrige love

Måske svensk dobbeltmoral:D

Du tror da vel ikke seriøst at nogen thai biks, som du besøger, betaler skat af de mere spændende ydelser, som jo ikke eksisterer officielt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael J skrev, for 14 minutter siden:

Måske svensk dobbeltmoral:D

Du tror da vel ikke seriøst at nogen thai biks, som du besøger, betaler skat af de mere spændende ydelser, som jo ikke eksisterer officielt...

Ja, jeg er også dobbeltmoralsk. Men mener ikke at det er en svensk specialitet. Noget som al den her snak om markedslove tydeligt viser. Og jeg tror at nogle af de thaibikser jeg besøger betaler så meget  i skat som er nødvendigt for at de ikke skal blive gransket unødvendigt for det som de ikke betaler i skat. Det samme tror jeg om danske piger. Men jeg tror ikke at østpigerne betaler en krone i skat, hverken i Danmark eller i de lande hvor de kommer fra. De lever og virker i et parallelsamfund. Kommer her, høster ind og tager hjem.

Jeg idealiserer hverken danske piger eller thailmiljøet, men let's face it: østpigerne virker helt udenfor alle regler og hvis man mener at det aldeles og alene drejer sig om markedslove, så idealiserer man et marked helt udover al rimelig kontrol. Det er ok, men så bare sig det: Ja, jeg køber udenlandskt fordi jeg mener at samfundet kan rende sig i røven med sine normer og regler. 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Det er ok, men så bare sig det: Ja, jeg køber udenlandskt fordi jeg mener at samfundet kan rende sig i røven med sine normer og regler. 

Helt ude i skoven. Det er muligvis en konsekvens, men bestemt  ikke en årsag til at købe udenlandsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael J skrev, for 4 minutter siden:

Helt ude i skoven. Det er muligvis en konsekvens, men bestemt  ikke en årsag til at købe udenlandsk.

Selvfølgelig er det en konsekvens og ikke en årsag. Man knalder ikke en smuk pige fordi man vil sige noget politiskt vel???  Men det ville være en lille smule velgørende for debatten hvis man ikke ophøjede det hele til noget som det ikke er: nemlig markedslovenes mekanismer. Det er kun at helliggøre sin egen adfærden. 

Vil i have et prostitutionsmiljø der lever sit liv udenom love og samfund, eller vil i have et miljø hvor pigerne er lige med alle andre? Eller skider i på det, bare det ikke rammer pengepungen? Selvfølgelig bliver der konsekvenser, og i min optik er der ikke nogen tvivl: I vil rammes af det samme forbud som Sverige, simpelt hen fordi i nægter at se konsekvenserne. Ikke i år og måske heller ikke i næste, men det kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et knald er et knald, om det er med en dansk eller en kvinde fra Ungarn er mig ligegyldig. Blot hun giver en udmærket stund sammen med hende. Jeg har i 98% af tilfældene valgt udenlandske tøser. Ene og alene fordi prisen er afgørende. Jeg har ikke ubegrænsede midler eller er ikke millionær, så derfor.

Og så er det rimelig sjovt, at se en del mænd på dette forum logre med halen, ligeså snart en DANSK GP taler i forummet. Dansk er IKKE bedre nødvendigvis. Så lad vær med at reklamere som om det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Krathan skrev, for 9 timer siden:

Hej Folkens,

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at vide hvorfor der er så mange mænd herinde og andre steder i landet som foretrækker at besøge udenlandske piger fremfor de danske piger. Er det fordi det er billigere at besøge dem, må i nogle flere ting med dem seksuelt, er det på grund af kvaliteten/udseende eller noget helt andet?

Personligt har jeg ikke lyst til at besøge en udenlandsk pige da jeg føler at jeg støtter handel af kvinder så derfor vil jeg kun besøge danske piger som ikke har en bagmand som styre deres liv.

Jeg er spændt på at høre hvad i svare jer der besøger dem. :)

Mvh

Krathan

Først og fremmest prisen, køber både dansk og udenlandsk, har en fast sugar babe som er en dansk ung pige som jeg forkæler indimellem, men får det til en meget fornuftig pris al de udenlandske, desuden syntes jeg det er spændende at prøve flere forskellige piger og der kommer ofte nye udenlandske piger til, og syntes polske og russiske piger el fra ungarn er frække ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 9 timer siden:

Kan du uddybe hvorfor du mener at udbuddet er for dårligt? Hvorfor synes du danske piger for dyre?

Jeg bor i østjylland. Foretrækker yngre, slanke piger. Der er bare ikke mange danske piger, der er den type som jeg søger i mit område. Desværre er de får danske piger, som har det jeg søger, for dyre. 2000 kr. for en time - eller mere - vil jeg kun i ganske få tilfælde være villig til at betale. Til gengæld er der mange udenlandske piger af den type jeg søger - og oftest til lavere pris. Jeg er dog klar over at gå efter udenlandske piger er en udfordring - ikke mindst på grund af de mange fake annoncer. Derfor besøger jeg kun piger, som er positivt anmeldt herinde, da jeg ikke ønsker at blive snydt eller ønsker at være sammen med en pige, som er tvunget til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Krathan skrev, for 10 timer siden:

Hej Folkens,

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at vide hvorfor der er så mange mænd herinde og andre steder i landet som foretrækker at besøge udenlandske piger fremfor de danske piger. Er det fordi det er billigere at besøge dem, må i nogle flere ting med dem seksuelt, er det på grund af kvaliteten/udseende eller noget helt andet?

Personligt har jeg ikke lyst til at besøge en udenlandsk pige da jeg føler at jeg støtter handel af kvinder så derfor vil jeg kun besøge danske piger som ikke har en bagmand som styre deres liv.

Jeg er spændt på at høre hvad i svare jer der besøger dem. :)

Mvh

Krathan

Tilgængelighed er mit svar på spørgsmålet....  Jeg nyder en ung petit kvinde, og dem er der desværre ikke mange af blandt de danske piger.  De få der findes er desværre ikke i mit område.

De gange hvor jeg har lyst til en moden dame, vælger jeg som regel en dansk pige, hvis der er nogle i nærheden som er på vagt når JEG har lyst :) .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pris? Jeg forstår simpelthen ikke, at I synes det er et issue? Jeg går udelukkende efter GFE.. Og de udenlandske har lavere timepris, men jeg skal tilkøbe COB, labdance, kissing etc.. 

Nu har jeg kun prøvet en dansk luxuspige, men hun rev mig rundt med frække moves, dybe tungekys, søde sms'er,.. Og jeg kom ud over hendes skønne bryster UDEN at jeg måtte have muldvarpen op af lommen igen.. Udover kondomet, skulle jeg ikke tænke over noget som helst... Bare dyrke skøn sex.. Og ser man sådan på det, så er dansk pludselig billigst.. 

Men jeg kræver selvfølgeligt også mere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er desværre blevet skuffet adskillige gange på danske klinikker, ganske enkelt fordi pigerne ser helt fantastiske ud på deres fotos, og når du så møder op er pigen slet ikke ligeså slank, smuk, kurvøs og lækker som på fotos. Læg dertil at danske piger ofte trækker mindst ti år fra deres rigtige alder. Jeg ser mange danske piger som også var i branchen for ti år siden, og dengang var den oplyste alder den samme som den er i dag. De må have fundet kilden til evig ungdom. Er træt af den form for snyd. Jeg nævner ingen navne, fordi sidst jeg gjorde det blev jeg udsat for en hel shitstorm fra en hord af danske gp'ere som ikke brød sig om at høre sandheden. Så nu besøger jeg kun velrennomerede udenlandske piger, som jeg ved ikke er handlede. Derudover syntes jeg at piger med lidt farve ofte er mere tiltrækkende end danske. Mange af de udenlandske piger har umanipulerede fotos tydeligvis taget med en smartphone, hvorfor kan danske piger ikke gøre det samme?? Man kan jo bare sløre sit ansigt hvis man ikke vil genkendes. Med ærlighed kommer man nu engang længst. Jeg siger ikke alle danske piger snyder med fotos og alder, men alt for mange gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...