Hop til indhold
Desire

Har nogen besøgt Laura?

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Nej, jeg har ikke været forbi - og du skulle ta' og læse mange af de indlæg, som der er, at læse..!!

Mange af dem siger én ting;  Hvis noget er for godt til, at være sandt... Så er det nok ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 5 minutter siden:

Nej, jeg har ikke været forbi - og du skulle ta' og læse mange af de indlæg, som der er, at læse..!!

Mange af dem siger én ting;  Hvis noget er for godt til, at være sandt... Så er det nok ikke.

Hvad så med billedet af hende med en dansk avis. Er det så også for godt til at være sandt?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden:

Nej, jeg har ikke været forbi - og du skulle ta' og læse mange af de indlæg, som der er, at læse..!!

Mange af dem siger én ting;  Hvis noget er for godt til, at være sandt... Så er det nok ikke.

Så du mener altså hendes avisfoto er fup? Det kan selvfølgelig ikke udelukkes, men så er hun godt nok skrap til Photoshop!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De lettiske piger plejer at være gode nok. Billederne holder som regel. Noget andet er så, om sexen og kvaliteten så også gør det. Der kan man både være heldig og uheldig. 

Men tænk på min oplevelse af Vanessa. uhm:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Hvad så med billedet af hende med en dansk avis. Er det så også for godt til at være sandt?  

Ikke helt. Hvis det var Information, hun poserede med, var jeg allerede på vej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 2 minutter siden:

Popcornene over og så afsted. Hvis du tager Laura så tager jeg 

Katrin

eller omvendt;)

Hihiiiii. Den er jeg sgu frisk på :). Sikke et par julegodter. 

Jeg har faktisk haft et godt øje til Laura et stykke tid. Har også mailet med hende (eller hvem man nu mailer med). Hun holdt til samme sted som Lilou på Christianshavn. Men hun har lige skrevet at hun nu er flyttet ned i en lejlighed i Nyhavn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 12 minutter siden:

Popcornene over og så afsted. Hvis du tager Laura så tager jeg 

Katrin

eller omvendt;)

Wow! Nu med Politiken. Hvad skal det dog ikke ende med?! Kristelig Dagblad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres (mere eller mindre) informative svar :-P (men meget hyggelig tone)...

Det kan jo ende med at jeg selv må “lege forsøgskanin” (vel egentligt også meget fair) hvis der er mig som er “faldet for” Lauras annonce :biggrin:

...eller også vælger jeg et af de sikre kort!?

I øvrigt tak til jer alle for de mange rigtigt gode og inspirerende anmeldelser!

GOD JUL!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kristelig Dagblad i hånden af Aisha, FEDT FEDT, gad vide hvor hun har fået dét fra :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 5 minutter siden:

Kristelig Dagblad i hånden af Aisha, FEDT FEDT, gad vide hvor hun har fået dét fra :)

 

Måske fra en der læste med herinde og tænkte at en araber der reklamerer med Kristeligt Dagblad er så Kinky, at der bliver kø til langt ud på gaden. Og hun er jo tydeligvis et godt bekendtskab ifølge den seneste anmeldelse af hende. Var hun ikke lige noget for dig Desire?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 time siden:

....Og hun er jo tydeligvis et godt bekendtskab ifølge den seneste anmeldelse af hende. Var hun ikke lige noget for dig Desire?

Jo Gerrard :o hun ser meget tiltrækkende ud og lyder som en jeg gerne ville “involverer” mig med :x  Lækkert “krydderi” at hun er lidt “arabisk”
Og så tænder det mig generelt med en blanding af dejlig GFE med tungekys osv. Blandet med lidt dominans... dog er det den lækre pige som skal dominer mig... :wink: ... ved ikke om hun tilbyder det... jeg må hellere høre hende!

Tak for tippet Gerrard!  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi pigebarnet. Ung, sød, imødekommende og berøringsvenlig. Desuden er hun ikke for bleg til at få en ordentlig tur:biggrin:

Billederne er utvivlsomt af hende, Men de er dog kraftigt photoshoppet når det kommer til hendes krop - nærmere strygebræt IRL og ingen sambamås (men fast og spændstig krop)

Diskret og ren lejlighed nær gammel strand, og hun bliver her vist en uges tid endnu ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har været forbi pigebarnet. Ung, sød, imødekommende og berøringsvenlig. Desuden er hun ikke for bleg til at få en ordentlig tur:biggrin:

Mange tak for svaret G.G. :)

ved du om hun giver dejlige tungekys?
du skiver at hun er imødekommende og ikke bleg for at få en ordenligt tur... men er hun aktiv og glad for sexen og samværet? (bare fordi jeg ikke vil resikere at være sammen med en pige, som ikke nyder det hun laver!)  :wink:

Med hensyn til fotoshop... er hendes ansigt kønt som på billederne?

Endnu en gang mange tak dit svar G.G, og god jul til dig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...