AalborgLook 5181 Skrevet 16. December, 2019 Så lige denne annonce fra Kamilla K, som bl.a. skriver at hun ikke er til anal sex og at sex er med kondom, og at hun IKKE modtager gæster der arbejder hos Yousee! Gad vide hvad dem fra Yousee nu har gjort? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. December, 2019 Hun er uden tvivl blevet trådt over tæerne. Yousee er helt igennem et lortefirma, så det er godt, at der er nogen, der tager en konsekvens. 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 16. December, 2019 Så hvis man er af anden etnisk oprindelse end dansk OG arbejder hos Yousee, så er det bare om ikke at være alt for liderlig! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Watanabe 283 Skrevet 16. December, 2019 Eller måske kommer alle YouSee medarbejdere, der ringer til hende, op med samme nummer. Ringer hun tilbage, så møder hun blot receptionen hos YouSee: Æh, øh ... ham, der ringede til mig ang..... Endnu mere komisk, hvis hun sender en SMS med sin prisliste og adresse.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 16. December, 2019 Hun er nok mere til YouTouch end YouSee. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 16. December, 2019 Hvis man praler over at arbejde ved YouSee, så har man sku ikk meget omløb i bøtten, så hold din kæft når du besøger KamillaK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 16. December, 2019 Det kunne også være at hun selv arbejder hos YouSee og helst ikke vil rende ind i kolleger. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2019 Bear skrev, for 28 minutter siden: Det kunne også være at hun selv arbejder hos YouSee og helst ikke vil rende ind i kolleger. Måske en mere sandsynlig forklaring end så mange andre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1661 Skrevet 16. December, 2019 Citat Du betaler for hvert eneste minut som du tilbringer sammen med mig - ikke for det vi bruger tiden på. Med andre ord, så tæller uret når du træder ind igennem døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 16. December, 2019 Med den flugt af kunder, kunne en navneforandring være på sin plads: ViSees Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. December, 2019 Onkel Reje skrev, for 9 minutter siden: Med den flugt af kunder, kunne en navneforandring være på sin plads: ViSees Eller: Yousaw 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 16. December, 2019 Jeg spørger hende på fredag Så kan vi en gang for alle få den ged barberet. Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 16. December, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: Eller: Yousaw Med ny Børnekanal: SeeSaw .......... HeeHaw -HeeHaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 16. December, 2019 NordFyr skrev, for 53 minutter siden: Jeg spørger hende på fredag Så kan vi en gang for alle få den ged barberet. Vh NF Ja meld gerne lige tilbage her. Jeg gætter på hun mister kanalen, der viser "de unge mødre" Blev du også udspurgt om arbejdsgiver, da du bestilte tid hos hende? Den slags rager overhovedet ikke en pige på forhånd, som man vil lave et "professionelt" forhold til. Så ryger diskretionen jo. Jeg skal have besøgt en pige mere end én gang (og dermed opnået rigtig god fortrolighed) før jeg lufter den slags. Og alligevel nævner jeg som regel kun, HVAD jeg arbejder med og ikke for HVEM! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 16. December, 2019 lovingboobs skrev, for 5 minutter siden: Ja meld gerne lige tilbage her. Jeg gætter på hun mister kanalen, der viser "de unge mødre" Blev du også udspurgt om arbejdsgiver, da du bestilte tid hos hende? Den slags rager overhovedet ikke en pige på forhånd, som man vil lave et "professionelt" forhold til. Så ryger diskretionen jo. Jeg skal have besøgt en pige mere end én gang (og dermed opnået rigtig god fortrolighed) før jeg lufter den slags. Og alligevel nævner jeg som regel kun, HVAD jeg arbejder med og ikke for HVEM! Man kan først bestille tid på dagen. Så indtil videre er det en hensigtserklæring, som jeg udtaler mig om. Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 16. December, 2019 lovingboobs skrev, 1 time siden: Blev du også udspurgt om arbejdsgiver, da du bestilte tid hos hende? Den slags rager overhovedet ikke en pige på forhånd, som man vil lave et "professionelt" forhold til. Så ryger diskretionen jo. Jeg skal have besøgt en pige mere end én gang (og dermed opnået rigtig god fortrolighed) før jeg lufter den slags. Og alligevel nævner jeg som regel kun, HVAD jeg arbejder med og ikke for HVEM! Tror du har overset den her linje fra hendes annonce: "Jeg har en ualmindelig stor og besynderlig humor" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 16. December, 2019 Mon hun har tænkt på YouSee kanal sex (6)!! Så der er nok tale om YouNotSee. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 16. December, 2019 Kamilla K knepper faktisk vidunderligt og hendes humør er ligeså i top. Jung 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 6. Januar, 2020 Kan se at @kamilla K er i Aalborg på torsdag, og da jeg ikke arbejde for Yousee kan det være hun skal besøges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Januar, 2020 AalborgLook skrev, for 58 minutter siden: Kan se at @kamilla K er i Aalborg på torsdag, og da jeg ikke arbejde for Yousee kan det være hun skal besøges. I see Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 6. Januar, 2020 tvr skrev, for 54 minutter siden: I see Who see? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg