Hop til indhold
AalborgLook

Modtager ikke gæster der arbedjer hos Yousee

Recommended Posts

Så lige denne annonce fra Kamilla K, som bl.a. skriver at hun ikke er til anal sex og at sex er med kondom, og at hun IKKE modtager gæster der arbejder hos Yousee!
Gad vide hvad dem fra Yousee nu har gjort?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er uden tvivl blevet trådt over tæerne. Yousee er helt igennem et lortefirma, så det er godt, at der er nogen, der tager en konsekvens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller måske kommer alle YouSee medarbejdere, der ringer til hende, op med samme nummer. Ringer hun tilbage, så møder hun blot receptionen hos YouSee: Æh, øh ... ham, der ringede til mig ang..... Endnu mere komisk, hvis hun sender en SMS med sin prisliste og adresse....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man praler over at arbejde ved YouSee, så har man sku ikk meget omløb i bøtten, så hold din kæft når du besøger KamillaK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne også være at hun selv arbejder hos YouSee og helst ikke vil rende ind i kolleger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 28 minutter siden:

Det kunne også være at hun selv arbejder hos YouSee og helst ikke vil rende ind i kolleger.

Måske en mere sandsynlig forklaring end så mange andre :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Du betaler for hvert eneste minut som du tilbringer sammen med mig - ikke for det vi bruger tiden på.

Med andre ord, så tæller uret når du træder ind igennem døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Med den flugt af kunder, kunne en navneforandring være på sin plads:  ViSees

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 9 minutter siden:

Med den flugt af kunder, kunne en navneforandring være på sin plads:  ViSees

Eller: Yousaw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr

Jeg spørger hende på fredag:)

Så kan vi en gang for alle få den ged barberet.:rolleyes:

Vh

NF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Borende X skrev, for 1 time siden:

Eller: Yousaw

Med ny Børnekanal: SeeSaw .......... HeeHaw -HeeHaw

Del dette indlæg

Link til indlæg
NordFyr skrev, for 53 minutter siden:

Jeg spørger hende på fredag:)

Så kan vi en gang for alle få den ged barberet.:rolleyes:

Vh

NF

Ja meld gerne lige tilbage her. Jeg gætter på hun mister kanalen, der viser "de unge mødre" ;)

Blev du også udspurgt om arbejdsgiver, da du bestilte tid hos hende? :)Den slags rager overhovedet ikke en pige på forhånd, som man vil lave et "professionelt" forhold til. Så ryger diskretionen jo. Jeg skal have besøgt en pige mere end én gang (og dermed opnået rigtig god fortrolighed) før jeg lufter den slags. Og alligevel nævner jeg som regel kun, HVAD jeg arbejder med og ikke for HVEM!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
lovingboobs skrev, for 5 minutter siden:

Ja meld gerne lige tilbage her. Jeg gætter på hun mister kanalen, der viser "de unge mødre" ;)

Blev du også udspurgt om arbejdsgiver, da du bestilte tid hos hende? :)Den slags rager overhovedet ikke en pige på forhånd, som man vil lave et "professionelt" forhold til. Så ryger diskretionen jo. Jeg skal have besøgt en pige mere end én gang (og dermed opnået rigtig god fortrolighed) før jeg lufter den slags. Og alligevel nævner jeg som regel kun, HVAD jeg arbejder med og ikke for HVEM!

Man kan først bestille tid på dagen.

Så indtil videre er det en hensigtserklæring, som jeg udtaler mig om.

Vh 

NF

Del dette indlæg

Link til indlæg
lovingboobs skrev, 1 time siden:

Tror du har overset den her linje fra hendes annonce:

"Jeg har en ualmindelig stor og besynderlig humor"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AalborgLook skrev, for 58 minutter siden:

Kan se at @kamilla K er i Aalborg på torsdag, og da jeg ikke arbejde for Yousee kan det være hun skal besøges.

I see

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...