Milfdreng2 33 Skrevet 15. December, 2019 bogfører i hvor mange GP’ere i har været sammen med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 15. December, 2019 Milfdreng2 skrev, for 1 minut siden: bogfører i hvor mange GP’ere i har været sammen med? Nej, jeg sender alt til min revisor. 1 1 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milfdreng2 33 Skrevet 15. December, 2019 Bananas skrev, Lige nu: Nej, jeg sender alt til min revisor. Fedt mand! Gør jeg også han blev ganske glad sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. December, 2019 Jeg har en samlet totalliste over alle kvinder jeg har været i seng med. Den er komplet - men nogle piger optræder som "hende fra Cristian ll" - fordi jeg ikke husker deres navn. Gp'ere optræder med deres "kunstnernavn" og i de tilfælde vi er kommet tættere på hinanden med deres rigtige navn. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 15. December, 2019 Sender også alt til min revisor, bliver af og til spurgt om hvad de penge er brugt til, jeg siger det er til privat og så taler vi ikke mere om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 15. December, 2019 Ja, det gør jeg. Jeg er oppe på 26 nu i løbet af 5-6 år. Det synes jeg ikke er særligt meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 15. December, 2019 (edited) NoBS skrev, for 4 minutter siden: Jeg har en samlet totalliste over alle kvinder jeg har været i seng med. Den er komplet - men nogle piger optræder som "hende fra Cristian ll" - fordi jeg ikke husker deres navn. Gp'ere optræder med deres "kunstnernavn" og i de tilfælde vi er kommet tættere på hinanden med deres rigtige navn. @NoBS nu skal du bare høre her: Finanstilsynet kræver ikke en sådan liste. Det er altså IKKE nødvendigt. Du kan roligt stole på mig i denne sag; den er hverken elastisk eller sort. Redigeret 15. December, 2019 af Bananas 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milfdreng2 33 Skrevet 15. December, 2019 Carl72 skrev, for 2 minutter siden: Ja, det gør jeg. Jeg er oppe på 26 nu i løbet af 5-6 år. Det synes jeg ikke er særligt meget. Er selv oppe på 45 selv på 6 måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. December, 2019 Bananas skrev, for 1 minut siden: @NoBS nu skal du bare høre her: Finanstilsynet kræver ikke en sådan liste. Det er altså IKKE nødvendigt. Du kan roligt stole på mig i denne sag; den er hverken ikke elastisk eller sort. Den er så sandelig også gemt af vejen på en harddisk på et sikkert sted. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 15. December, 2019 ikke bevidst - det er tit de sjove/mærkelige oplevelser der bliver hængende i hukommelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 15. December, 2019 Ja, det gør jeg. Jeg har komplet registrering over, hvem jeg har besøgt, hvor og hvornår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 15. December, 2019 Jeg kan ikke tælle så langt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 15. December, 2019 Nej, det bogfører jeg ikke. Det er jo mange penge det drejer sig om, og så vil man nok altid sidde og regne på hvor mange penge man egentlig har brugt på det. Jeg tænker at kvinder heller ikke holder nøje regnskab med hvad de bruger på tøj, sko, make up, frisørbesøg osv. Fordi det sikkert også løber op, og er en del penge hvert år. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2019 Jeg bliver nødt til at sætte et mærke i kalenderen, ellers kan jeg ikke huske om jeg har været på sjov i indeværende uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 15. December, 2019 Sugardating var en post i mit budget, havde sin egen række i excelarket. Ikke at det hjalp noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1122 Skrevet 15. December, 2019 (edited) NoBS skrev, for 28 minutter siden: Jeg har en samlet totalliste over alle kvinder jeg har været i seng med. Den er komplet - men nogle piger optræder som "hende fra Cristian ll" - fordi jeg ikke husker deres navn. Gp'ere optræder med deres "kunstnernavn" og i de tilfælde vi er kommet tættere på hinanden med deres rigtige navn. #MeToo Redigeret 15. December, 2019 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. December, 2019 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 11 minutter siden: Sugardating var en post i mit budget, havde sin egen række i excelarket. Ikke at det hjalp noget. Nej - det pekuniære regnskab giver ingen mening. Kvinder koster penge - mange penge. Punktum Redigeret 15. December, 2019 af NoBS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 15. December, 2019 Milfdreng2 skrev, for 48 minutter siden: Er selv oppe på 45 selv på 6 måneder Løgnhals - eller osse tjener du nærmest en mindre formue om måneden! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2019 Steppeulven skrev, for 3 minutter siden: Løgnhals - eller osse tjener du nærmest en mindre formue om måneden! Han kunne jo have sparet op. Du skulle prøve det, så kan man besøge piger, OG skrive anmeldelser. Hvis de da ikke lige aflyser besøget i sidste øjeblik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 15. December, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Han kunne jo have sparet op. Du skulle prøve det, så kan man besøge piger, OG skrive anmeldelser. Hvis de da ikke lige aflyser besøget i sidste øjeblik Den sidder jeg lige overhørig. Du aner ikke, hvor ofte og hvor mange jeg har beøgt, men dem jeg har anmeldt, har jeg besøgt. Det er dog ikke alle besøg jeg anmelder af forskellige årsager! Men måske du kan fortælle mig, hvor mange jeg har besøgt de seneste 6 mdr, hvor jeg ikke har anmeldt nogen, nu du er så "klog"!?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 15. December, 2019 (edited) Kunne ikke falde mig ind, at føre en log over mit sexliv. Det minder mig lidt for meget om H.C. Andersen, der satte små noter i sin bog, hver gang han havde onaneret. Mit sexliv vil jeg ikke kvantificere uanset om der betales for det eller ej. Hvis jeg ikke kan huske kvinden uden en log, er hun ikke værd at huske. Jeg er sikker på at de fleste er forsvundet i glemslen, men " de store begivenheder " husker jeg selv 40 år efter og nogle af dem, der ikke er værd at huske fra foråret dette år er væk og glemt. De store skal ikke slås i hartkorn med dem, der burde forsvinde i glemslen ved at føres ind i same log. Redigeret 15. December, 2019 af Harran 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2019 Steppeulven skrev, for 1 minut siden: Den sidder jeg lige overhørig. Du aner ikke, hvor ofte og hvor mange jeg har beøgt, men dem jeg har anmeldt, har jeg besøgt. Det er dog ikke alle besøg jeg anmelder af forskellige årsager! Men måske du kan fortælle mig, hvor mange jeg har besøgt de seneste 6 mdr, hvor jeg ikke har anmeldt nogen, nu du er så "klog"!?? Dejligt du svarer, selv om du vil sidde overhørig Jeg kan ikke mindes en eneste anmeldelse fra dig, men jeg kan mindes mange varsler om besøg som så aldrig er blevet til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 15. December, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Dejligt du svarer, selv om du vil sidde overhørig Jeg kan ikke mindes en eneste anmeldelse fra dig, men jeg kan mindes mange varsler om besøg som så aldrig er blevet til noget Anmeldelser fra mig kan du søge på her - det ved du udmærket! Og ja, det er rigtigt at jeg har aflyst enkelte, ikke Mange, som nogen påstår - men sygdom - ens egen og i en aldrende familie - er hvermands herre, som du bør vide! Så er familien sgu de vigtigste. For mig i hvert fald.Og "mange varsler" er sgu hearsay - ikke facts - det burde du osse vide! Redigeret 15. December, 2019 af Steppeulven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2019 Steppeulven skrev, for 38 minutter siden: Anmeldelser fra mig kan du søge på her - Det har jeg skam gjort, for ikke at fare med en halv vind. Jeg har ikke fundet nogen anmeldelser fra din side. Jeg har derimod fundet mange kommentarer. Bare for at stille min nysgerrigheds tørst, kunne du så linke til 3-4 af dine anmeldelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 15. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden: Det har jeg skam gjort, for ikke at fare med en halv vind. Jeg har ikke fundet nogen anmeldelser fra din side. Jeg har derimod fundet mange kommentarer. Bare for at stille min nysgerrigheds tørst, kunne du så linke til 3-4 af dine anmeldelser? Nej! Demgider jeg sgu ikke bruge tid på at lede efter for at tilfredsstille ding nysgerrighed. Få selv orden på dine sager/argumenter, før du kritiserer andre i stedet! Farvel! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg