Hop til indhold

DEBAT : Usexede Thaipiger

Featured Replies

Skrevet

Lad os nu være ærlige

De fleste mænd der opsøger Thaiklinikker kommer der jo for at få en eller anden form for sexuel oplevelse ? 

De steder jeg besøger ( og jeg har besøgt mange steder ) modtages jeg af en thaikvinde der ofte er iført et par joggingbukser, og en løstsiddende T- Shirt, hvilket virker meget usexet . 

Jeg kunne rigtiig  godt tænke mig at indpakningen fra start var lidt mere indbydende, og dette indlæg skal opfattes som en opfordring til ALLE thaiklinikker i Danmark. 

Jeg tænder selv på uniformer/ kitler,.

Ikke dem man kan købe i enhver sexbutik, men mere de autentiske som sygeplejersker og  massører bruger i stort set hele verden . 

En stramtsiddende kjole, måske i læder ville være okay. 

Jeg tænker jeg ikke er den eneste der har det sådan, og vil gerne have andres input/ mening omkring dette emne ? 

Det behøver jo ikke engang at være specielt dyrt at investere i en mere ensartet og pænere uniform ? 

https://www.wish.com/search/nurse uniform/product/5b48471b2ce28e2ce7e29c88?&source=search&position=42

15122019.jpg

13102018.jpg

Skrevet

Har det faktiskt lidt modsat. Kan godt lide at de ser lidt almindelige og kedelige ud når jeg kommer, og så forvandles til noget helt andet under samværet med den yndige banan.

Skrevet
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Har det faktiskt lidt modsat. Kan godt lide at de ser lidt almindelige og kedelige ud når jeg kommer, og så forvandles til noget helt andet under samværet med den yndige banan.

Præcist det samme her^_^

Skrevet

Nu har jeg ikke nogen fetish´'er heller ikke med uniformer, men fred være med dem, der har. De efterhånden mange thaier jeg har mødt har som regel haft en hel masse ingenting på - en gennemsigtig eller kropsnær kjole på. Eller osse lidt lingerie - med tryk på LIDT - hvilket er ok med mig! Det der med joggingtøj og andet kedeligt tøj, har jeg ikke oplevet. Men måske jeg har været heldig i mine valg!?

Skrevet

Jeg kan da godt lide, hvis kvinden er tiltalende og flot i sin påklædning.

Flot påklædning udtrykker en form for lækkerhed og seksualitet. 

Jo-jo som jeg besøgte i Dr.Tværgade, inden hun forsvandt, var altid lækker i hendes kjole.

Men sådan er ens smag, så forskellig..

Skrevet

ตอนนี้ขอซื่อสัตย์: ผู้ชายส่วนใหญ่ที่แสวงหาไทยสตูดิโอมาเพื่อที่จะได้รับชนิดของประสบการณ์ทางเพศบางอย่าง? สถานที่ที่ฉันไป (และฉันเคยไปหลายแห่ง) ฉันได้รับการต้อนรับจากหญิงไทยที่มักสวมกางเกงวิ่งจ๊อกกิ้งและเสื้อยืดหลวม ๆ ซึ่งดูเหมือนว่าจะใช้งานได้ดี ฉันอยากจะคิดว่าบรรจุภัณฑ์จากจุดเริ่มต้นนั้นน่าดึงดูดยิ่งขึ้นอีกเล็กน้อยและการโพสต์นี้ควรถูกมองว่าเป็นคำเชิญไปยังคลีนิคไทยทั้งหมดในเดนมาร์ก ฉันยังเปิดเครื่องแบบ / เสื้อคลุม ไม่ใช่ของที่คุณสามารถซื้อได้ในร้านขายเซ็กซ์ แต่ก็เป็นของแท้ที่พยาบาลและหมอนวดใช้ในโลกทั้งใบ ชุดรัดรูปบางทีในหนังจะโอเค ผมคิดว่าผมไม่ได้เป็นเพียงคนเดียวที่รู้สึกอย่างนั้นและจะเหมือนคนอื่น ๆ อินพุต / ความเห็นในเรื่องนี้หรือไม่? มันไม่จำเป็นต้องมีราคาแพงโดยเฉพาะอย่างยิ่งในการลงทุนในเครื่องแบบสม่ำเสมอมากขึ้นและดีกว่า? https://www.wish.com/search/nurse เครื่องแบบ / ผลิตภัณฑ์ / 5b48471b2ce28e2ce7e29c88? & แหล่งที่มา = การค้นหาและตำแหน่ง = 42      

Skrevet
BM29 skrev, for 4 minutter siden:

ตอนนี้ขอซื่อสัตย์: ผู้ชายส่วนใหญ่ที่แสวงหาไทยสตูดิโอมาเพื่อที่จะได้รับชนิดของประสบการณ์ทางเพศบางอย่าง? สถานที่ที่ฉันไป (และฉันเคยไปหลายแห่ง) ฉันได้รับการต้อนรับจากหญิงไทยที่มักสวมกางเกงวิ่งจ๊อกกิ้งและเสื้อยืดหลวม ๆ ซึ่งดูเหมือนว่าจะใช้งานได้ดี ฉันอยากจะคิดว่าบรรจุภัณฑ์จากจุดเริ่มต้นนั้นน่าดึงดูดยิ่งขึ้นอีกเล็กน้อยและการโพสต์นี้ควรถูกมองว่าเป็นคำเชิญไปยังคลีนิคไทยทั้งหมดในเดนมาร์ก ฉันยังเปิดเครื่องแบบ / เสื้อคลุม ไม่ใช่ของที่คุณสามารถซื้อได้ในร้านขายเซ็กซ์ แต่ก็เป็นของแท้ที่พยาบาลและหมอนวดใช้ในโลกทั้งใบ ชุดรัดรูปบางทีในหนังจะโอเค ผมคิดว่าผมไม่ได้เป็นเพียงคนเดียวที่รู้สึกอย่างนั้นและจะเหมือนคนอื่น ๆ อินพุต / ความเห็นในเรื่องนี้หรือไม่? มันไม่จำเป็นต้องมีราคาแพงโดยเฉพาะอย่างยิ่งในการลงทุนในเครื่องแบบสม่ำเสมอมากขึ้นและดีกว่า? https://www.wish.com/search/nurse เครื่องแบบ / ผลิตภัณฑ์ / 5b48471b2ce28e2ce7e29c88? & แหล่งที่มา = การค้นหาและตำแหน่ง = 42      

Ah, nu forstår jeg endelig :)

Skrevet
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Lad os nu være ærlige

De fleste mænd der opsøger Thaiklinikker kommer der jo for at få en eller anden form for sexuel oplevelse ? 

De steder jeg besøger ( og jeg har besøgt mange steder ) modtages jeg af en thaikvinde der ofte er iført et par joggingbukser, og en løstsiddende T- Shirt, hvilket virker meget usexet . 

Jeg kunne rigtiig  godt tænke mig at indpakningen fra start var lidt mere indbydende, og dette indlæg skal opfattes som en opfordring til ALLE thaiklinikker i Danmark. 

Ikke dem man kan købe i enhver sexbutik, men mere de autentiske som sygeplejersker og  massører bruger i stort set hele verden . 

Jeg tænker jeg ikke er den eneste der har det sådan, og vil gerne have andres input/ mening omkring dette emne ? 

Det behøver jo ikke engang at være specielt dyrt at investere i en mere ensartet og pænere uniform ? 

https://www.wish.com/search/nurse uniform/product/5b48471b2ce28e2ce7e29c88?&source=search&position=42

15122019.jpg

13102018.jpg

Du skriver joggingsbukser og løsthængende T-Shirts.

Det har jeg aldrig oplevet ved thaipiger i Århus.

Skrevet

har også oplevet joggingbukserne,cowboyshortsne,trænningsbukserne, 

foretrækker at pigerne møder en i en kropsnær 3/4 lang pæn kjole.

Skrevet
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Lad os nu være ærlige

15122019.jpg

13102018.jpg

Du glemmer badesandaler/klipklapper :)

Skrevet

Leggings og T-shirt er den "uniform" jeg har oplevet mest. Stramsiddende leggings, så hvis der kun må røres udenpå, så er det nemmerr at mærke, hvis ikke lige der er et par ekstra trusser på også.

Jeg har det fint med den "uniform", når der må pilles samtidig med HJ 

Men det er da frækt med kjole og så sætter massøren sig så min hånd er så der kan pilles lidt i trussen.

Skrevet

Du kunne jo evt selv købe det du nu synes hun skal være iklædt. Køb det billigt på wish, alibaba eller et lignende sted, så er det ingen stor ekstraudgift. Sig til pigen at det er en gave og de godt beholde tøjet efter udført arbejde, så bliver de glade.

Skrevet

Jeg ville foretrække at de tog imod i Eva-kostume.:wub:

Men det er nok for meget at ønske :huh:

Skrevet
Tatra skrev, den 15.12.2019 at 18:13:

Præcist det samme her^_^

Forvandles du også til noget helt andet i samvær med yndige bananer? Men kære Tatra då ....:-o

Skrevet
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Forvandles du også til noget helt andet i samvær med yndige bananer? Men kære Tatra då ....:-o

:lol::lol: Kære banan, engang imellem er du altså lidt for spidsfindig...

Skrevet

Tænk på det praktiske. De har ofte mange kunder om dagen. Mange af deres massager foregår uden de har tøj på. Derfor ser man ofte at de har en påklædning som er nem at tage af og på. 

Nogen er dog mere smarte at se på end andre.

Skrevet

Se, nu læste jeg jo overskriften fuldstændigt forkert. Jeg troede simpelt hen det var en debat om Thai-piger er sexede eller ej. Jeg ville selv have svaret nej. Det er de mildest talt ikke i mine øjne. I det hele taget finder jeg slet ikke asiater attraktive. Med undtagelse af Kimora, der engang arbejdede på Pussy Galores. Hende finder jeg til gengæld helt vildt smuk og lækker.

Nåh, undskyld sidesporet.

Skrevet

Tilbage på sporet. Jeg synes at thaipiger generelt er lækre.

Jeg er ligeglad med hvilket tøj de har på bare de er nøgne :wub:

spøg til side.  Jeg kan godt lide at pigerne har bare arme og ben, så der er mulighed for lidt hud mod hud kontakt.

Ellers bryder jeg mig ikke om, at de er for udfordrende klædt på. Jeg har det egentlig ligesom @Bananas de må godt være klædt almindeligt og lidt kedeligt på og så hen ad vejen bryde illusionen om den kedelige og artige pige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.