Hop til indhold
Guest Emmalie

Twitter

Recommended Posts

Emmalie skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror du skal passe på hvad du ytre inden du selv får at smage :P 

Uhadada :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 14 timer siden:

Tror du skal lytte til den kloge pige... :lol:

Aghhh, jag har sku da bukket mange vandrør gennem tiden, så et fra eller til...:lol::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror seriøst at jeg skal have noget uddannelse i det der Twitter noget, for det eneste jeg ser er booty :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 19 timer siden:

Jeg tror du skal passe på hvad du ytre inden du selv får at smage :P 

what a teaser, what a cliffhanger and WHAT a nice profile picture, me likey :P;)

troede at det der twitter kun foregik på engelsk, men lærer åbenbart noget nyt hver eneste dag i øjeblikket :)

Igen har E.G. været brugbart for mig,,,

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 51 minutter siden:

Aghhh, jag har sku da bukket mange vandrør gennem tiden, så et fra eller til...:lol::mrgreen:

Nu var det jo heller ikke mig du sku bukke.. :lol: :lol: Og vi har da maskiner til at bukke vandrør med.. Så der er også røget nogle stykker gennem mine hænder.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 24 minutter siden:

what a teaser, what a cliffhanger and WHAT a nice profile picture, me likey :P;)

troede at det der twitter kun foregik på engelsk, men lærer åbenbart noget nyt hver eneste dag i øjeblikket :)

Igen har E.G. været brugbart for mig,,,

ALTID rart at lære noget nyt.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Nu var det jo heller ikke mig du sku bukke.. :lol: :lol: Og vi har da maskiner til at bukke vandrør med.. Så der er også røget nogle stykker gennem mine hænder.. ;)

Hvem har brug for maskiner?:mrgreen: Badejern, vandrør what ever hehe:mrgreen::mrgreen:,nej kære Varme, jeg kunne da ikke drømme om at bøje dig, det ville jo kræve runde tårn for at snor dig omkring:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Hvem har brug for maskiner?:mrgreen: Badejern, vandrør what ever hehe:mrgreen::mrgreen:,nej kære Varme, jeg kunne da ikke drømme om at bøje dig, det ville jo kræve runde tårn for at snor dig omkring:P

Hehe.. Lækker humor... :lol: :lol:

Rundetårnet giver også en go bukkeradius.. ;) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...