Toddy 1422 Skrevet 17. December, 2019 Emmalie skrev, for 4 timer siden: Jeg tror du skal passe på hvad du ytre inden du selv får at smage Uhadada 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 18. December, 2019 Varmemester skrev, for 14 timer siden: Tror du skal lytte til den kloge pige... Aghhh, jag har sku da bukket mange vandrør gennem tiden, så et fra eller til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Jeg tror seriøst at jeg skal have noget uddannelse i det der Twitter noget, for det eneste jeg ser er booty 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 18. December, 2019 (edited) Emmalie skrev, for 19 timer siden: Jeg tror du skal passe på hvad du ytre inden du selv får at smage what a teaser, what a cliffhanger and WHAT a nice profile picture, me likey troede at det der twitter kun foregik på engelsk, men lærer åbenbart noget nyt hver eneste dag i øjeblikket Igen har E.G. været brugbart for mig,,, Redigeret 18. December, 2019 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. December, 2019 Misjo1 skrev, for 51 minutter siden: Aghhh, jag har sku da bukket mange vandrør gennem tiden, så et fra eller til... Nu var det jo heller ikke mig du sku bukke.. Og vi har da maskiner til at bukke vandrør med.. Så der er også røget nogle stykker gennem mine hænder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 24 minutter siden: what a teaser, what a cliffhanger and WHAT a nice profile picture, me likey troede at det der twitter kun foregik på engelsk, men lærer åbenbart noget nyt hver eneste dag i øjeblikket Igen har E.G. været brugbart for mig,,, ALTID rart at lære noget nyt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 18. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Nu var det jo heller ikke mig du sku bukke.. Og vi har da maskiner til at bukke vandrør med.. Så der er også røget nogle stykker gennem mine hænder.. Hvem har brug for maskiner? Badejern, vandrør what ever hehe,nej kære Varme, jeg kunne da ikke drømme om at bøje dig, det ville jo kræve runde tårn for at snor dig omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. December, 2019 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Hvem har brug for maskiner? Badejern, vandrør what ever hehe,nej kære Varme, jeg kunne da ikke drømme om at bøje dig, det ville jo kræve runde tårn for at snor dig omkring Hehe.. Lækker humor... Rundetårnet giver også en go bukkeradius.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg