Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Drenge-

Her kommer den sidste anmeldelse fra Bamsen

Bamsen og hans følgesvend Lillebamsen . skulle på damebesøg igen ,

og denne gang, hos den skønne Anna@Anna - fræk og sexet

Og det er vist ingen hemmelighed at Bamsen har et meget blødt punkt for Anna.

Det er jo altid med en kilderen i maven , at trykke på ringeklokken, de sekunder der går før døren går op, er lidt spændende.

Døren gik op . og der stod Anna......Bamsen hjerte slog lige et par ekstra slag.  

Anna gav mig et smækkys og en kæmpe krammer. Bamsen smeltede, behøvede næsten ikke mere, Men nu var jeg jo kommet så....

Et hurtigt Bad og så ind til Anna, som havde skiftet til et endnu mere frækt outfit, Som var indkøbt ,kun til min ære , Som skønjomfruen kurrende sagde.

Jeg har savnet min Bamse og Lillebamsen. Suk Suk

Selve vore sex vil ikke blive beskrevet i detaljer, det må i selv forstille jer,. det meste bliver mellem Anna og Bamsen

Et par enkelte detaljer.

Anna kan godt være lidt grådig, når der er noget hun vil have. 

Bamsen stod op , Krammede lidt på babserne. Men Anna ville igang

Hurtig ned på knæ regnfrakke på , og væk var Lillebamsen , det eneste Bamsen kunne se var Annas røde læber, der hvor lillebamsen lige havde været.

Og en af Annas spidskompetencer er Blowjob. Det var bare skønt, men efter kort tid var Bamsen nødt til at stoppe Annas Mundarbejde, ellers gik det bare galt.  UUUhh

Anna op på sengen, på ryggen , hvor Missen derefter blev nærstuderet og leget lidt med sammen med en dildo.   Frækt

Det næste er censureret

25 min senere. Kunne bamsen mærke at det Vist var tid.

Så ud med Lillebamsen , af med regnfrakken. og så Annas kyndige hånd , ren malketeknik. 

Lillebamsen blev dårlig og spyttede efter Annas babser.

Et temmeligt frækt syn , at se der hang lidt små klatter på Annas smukke bryst

Bamsen var Færdig , Lillebamsen yderst tilfreds.

Og nu vil jeg røbe Annas hemmelighed. Hun bruge dette trick som virker på Bamsen

Tricket er at Anna er SØD SØD SØD og meget Kærlig.

Man glemmer fuldstændig at Anna ikke er ens kæreste, det føles bare så naturligt er være

sammen med hende, tale med hende , lave sjov med hende.

Man har bare lyst til at være hos hende hele tiden også uden sex, bare hendes nærvær

Man bliver modtaget som den længe ventede kæreste, og igen når man Modstræbende må forlade hende igen

Anna behandler Bamsen som om han er den eneste i hendes liv 

Selv om Bamsen hjerne siger noget andet, tror man faktisk at det er sådan. At man er noget Særligt

Latterligt..Måske, Men alligevel en dejlig fornemmelse

Derfor er Anna noget særligt , for Bamsen 

Nu vil Bamsen gå i Hi og drømme om Anna
 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For pokker da, er det ikke lidt tidligt du går i hi, vi har jo stadig varmegrader.

Desuden er jeg sikker på at du kunne nå en tur mere hos @Anna - fræk og sexet inden jul ;-) Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig hende i et frækt julekostume med nissehue :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 15 timer siden:

For pokker da, er det ikke lidt tidligt du går i hi, vi har jo stadig varmegrader.

Desuden er jeg sikker på at du kunne nå en tur mere hos @Anna - fræk og sexet inden jul ;-) Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig hende i et frækt julekostume med nissehue :)

Ja Anna som nissepige. Det lyder som en rigtig julepakke....Tja det er jo kun jul en gang om året. Så måske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboycopenhagen skrev, den 2.5.2020 at 11:44:

Jeg så Annas nye billeder, og de røde støvler og den lille nederdel tændte mig vildt. Så jeg var forbi til en times forkælelse.

DET VAR FANTASTISK<3

Hun er bare så sød og dejlig. :wub:puh en omgang jeg fik. Det var tiltrængt. 
Tak @Anna - fræk og sexet

Hmmmm

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige......Misundelse er en grim ting  (siges der)

Jeg troede at Anna var min , og kun min , lille krammetøs, at andre også er hos skønjomfruen , burde forbydes.

Nå tilbage til virkeligheden... Ja Anna er sgu en skøn kvinde.

Håber du har det godt Anna,  og Tak for...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, den 4.5.2020 at 03:31:

Hmmmm

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige......Misundelse er en grim ting  (siges der)

Jeg troede at Anna var min , og kun min , lille krammetøs, at andre også er hos skønjomfruen , burde forbydes.

Nå tilbage til virkeligheden... Ja Anna er sgu en skøn kvinde.

Håber du har det godt Anna,  og Tak for...........

@Bamsen jeg har det dejligt, tak<3selv tak for dig. 
Glæder mig til frækt besøg af dig. Kys og kram

Anna
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår dig. Bedre end du aner.

Hun er skøn all over. Ville nyde hendes selskab, også helt uden det seksuelle. 

Husker jeg :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...