Hop til indhold
Guest Cjan

Købesex til min kone

Recommended Posts

Guest Cjan

Hej alle brugere

min kone vil gerne prøve en købe mand, vi er ikke åbne for swingerklubber, hvor kan vi finde en købe mand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
Cjan skrev, Lige nu:

Hej alle brugere

min kone vil gerne prøve en købe mand, vi er ikke åbne for swingerklubber, hvor kan vi finde en købe mand?

www.annoncelight.dk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok den nemmeste og suse alle mandlige annoncer igennem på annoncelight, der er en del som gør det gratis og andre tager penge for det.

Det som er fordelen ved at købe er at fyren kommer næsten med det samme, i skal ikke bruge tid på at opsøge ham på eks scor.dk og de mange andre useriøse sider.

Men er vi på Sjælland, Fyn eller Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Vi må kigge på anonnecelight. Vi vil gerne betale. Min kone har et ønske om min tilstedeværelse, vil det være et utænkeligt ønske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Cjan skrev, for 9 minutter siden:

Vi må kigge på anonnecelight. Vi vil gerne betale. Min kone har et ønske om min tilstedeværelse, vil det være et utænkeligt ønske?

Slet ikke, det søger min mand og jeg på en datingside, og der er rigeligt med mænd der byder ind... tro mig.
Så på en sexdatingside, her på EG, på annoncelight.dk, der er mange muligheder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Vi er nybegyndere i gamet, så findes der folk med erfaringer i at dele sin partner med købesex hører vi gerne om jeres oplevelser. Vi har været gift i 14 år og vi ønsker nye oplevelser uden at ødelægge ægteskabet. 

Vi lytter gerne til andres erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Vi oprettede en par profil på et sex site, det var meget overvældende. Vi ønsker at betale for oplevelsen på den måde bliver der skabt en distance mellem vores private luv og fantasier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cjanet råd jeg engang fik var at hvis du tænder på at se din kæreste/kone blive kneppet af en anden mand, så tag en god spiller. Og tænder du stadig på tanken bagefter - så go' for it. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Aalborg, det er afprøvet. Det er min kone der presser mest på, jeg har min tvivl selv om jeg har tillid til hende. Jeg dur ikke til sex sider og syntes det bedste alternativ må være en købemand hvor der ikke opstår følelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, Lige nu:

Aalborg, det er afprøvet. Det er min kone der presser mest på, jeg har min tvivl selv om jeg har tillid til hende. Jeg dur ikke til sex sider og syntes det bedste alternativ må være en købemand hvor der ikke opstår følelser. 

Så vil jeg foreslå at finde en fra EG, som du ikke kender, men som virker som en fornuftig type. 

Prøv evt at kontakte @DK fyr 34

Men hvis du ikke er helt med på det, så er det noget risikabelt. Husk at nogle fantasier skal ikke udleves, men skal blot forblive en fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kloge ord AalborgLook.

jeg oplevede engang at min daværende kæreste blev sygelig jaloux og så er det jo svært når man ligger der med en fremmed kvinde at løbe efter hende og trøste....

men vi fik os da talt tilrette.

Bedste forudsætninger for en god oplevelse er st i begge gør jer klar hvad i vil opleve. I skal begge være med på den og det bør ikke være noget hvor den ene part føler sig presset.

for og imod et købescenarie. Det er en helt egen selvstændig diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Emotionelt kan det være svært når det ikke længere er nok med mig, jeg vil gerne prøve og tænder da på hun hygger sig så længe vores tillid kan rumme det. Mit største problem er hendes ønske om min tilstedeværelse da mit bedste bud er jeg ikke møder ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok en ide at finde ud af hvad fantasien også fra hende består i.

blot en fremmed ?

cuckold/hotwife altså hvor en del af hendes fantasi og involverer en ydmygelse af dig ?

eller ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Min kones fantasi består i at kneppe en mand foran mig. Det skal være en fremmed ellers kommer det tæt på og ja hendes fantasi er en klart ydmygelse . Jeg har fået nogle breve fra villige mænd som jeg vil skrive lidt frem og tilbage med. Jeg siger tak for alle gode råd, vi har lige været en tur forbi annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere sidder der er specifikt designet til det setup du beskriver. For eksempel: http://www.cuckolds.dk

Det skulle zoome en del ind på din målgruppe. Du slipper for at forklare jeres setup - kun penge delen.

Har selv været bull en del gange og blevet betalt for at ordne koner. Baseret på det du skriver og den erfaring, vil jeg mene du skal hold fast i at betale - så er der rene linjer.

Mht at at du skal være tilstede, så lyder det som en vigtig del af din kones fantasi (at hun ydmyger dig) - du skal ikke undervurdere "at få syn for sagen" kan være ganske ophidsende :-) Det et meget almindeligt at cuckold slikker konen ren efter bull eller tager en tur bagefter.

Lidt gode råd:

Du kan aftale et kodeord med din kone, som du kan sige hvis det bliver for meget og du gerne vil stoppe legen, særligt første gang.

Du kan aftale at du står for alt kommunikation Og at legen stopper hvis det brydes.

Det er også en mulighed at du "gemmer" dig den første gang, for eksempel i et skab eller i et rum ved siden af (bull skal Self. Vide dette :-))

Da du skal kigge på er det en rigtig god ide at få en bull med erfaring - massere af mænd har det svært med at få den op og stå med tilskuer på. Noget af en skuffelse når nu dig og din kone endelig er kommet der til :-)

Du kan snakke med din kone omkring hvad er tilladt. Kys?, på munden? Er der noget KUN gør når hun er sammen med bull? (Anal, slug, etc.)

Er der en middag med vin og hygge eller er det "kom, knald, kom, gå" - det lyder som du tænker det sidste.. Men checke med konen!

Hvis i prøver det af, så kan I jo snakke lidt om hvad der kommer efter - måske kommer du en tur i et cockcage eller ydmyget på andre måder :-)

Redigeret af LongJohn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cmanden

Jeg tilbyder gerne at hjælpe dig og din kone Cjan. Jeg har selv erfaring fra sådanne screnarier, skriv en besked, hvis det skulle have interesse :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Cjan skrev, den 15.12.2019 at 10:40:

Aalborg, det er afprøvet. Det er min kone der presser mest på, jeg har min tvivl selv om jeg har tillid til hende. Jeg dur ikke til sex sider og syntes det bedste alternativ må være en købemand hvor der ikke opstår følelser. 

Ooopss.   Det är ett stort, rött stoppljus.    Om man skall leka på flera parter än två, krävs det 100% tillit och förtroende.  Ni riskerar att skapa tvivel, misstänksamhet och konflikter för lång tid framöver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
LongJohn skrev, den 16/12/2019 at 05:55:

Der er flere sidder der er specifikt designet til det setup du beskriver. For eksempel: http://www.cuckolds.dk

Det skulle zoome en del ind på din målgruppe. Du slipper for at forklare jeres setup - kun penge delen.

Har selv været bull en del gange og blevet betalt for at ordne koner. Baseret på det du skriver og den erfaring, vil jeg mene du skal hold fast i at betale - så er der rene linjer.

Mht at at du skal være tilstede, så lyder det som en vigtig del af din kones fantasi (at hun ydmyger dig) - du skal ikke undervurdere "at få syn for sagen" kan være ganske ophidsende :-) Det et meget almindeligt at cuckold slikker konen ren efter bull eller tager en tur bagefter.

Lidt gode råd:

Du kan aftale et kodeord med din kone, som du kan sige hvis det bliver for meget og du gerne vil stoppe legen, særligt første gang.

Du kan aftale at du står for alt kommunikation Og at legen stopper hvis det brydes.

Det er også en mulighed at du "gemmer" dig den første gang, for eksempel i et skab eller i et rum ved siden af (bull skal Self. Vide dette :-))

Da du skal kigge på er det en rigtig god ide at få en bull med erfaring - massere af mænd har det svært med at få den op og stå med tilskuer på. Noget af en skuffelse når nu dig og din kone endelig er kommet der til :-)

Du kan snakke med din kone omkring hvad er tilladt. Kys?, på munden? Er der noget KUN gør når hun er sammen med bull? (Anal, slug, etc.)

Er der en middag med vin og hygge eller er det "kom, knald, kom, gå" - det lyder som du tænker det sidste.. Men checke med konen!

Hvis i prøver det af, så kan I jo snakke lidt om hvad der kommer efter - måske kommer du en tur i et cockcage eller ydmyget på andre måder :-)

Longjohn, jeg er glad for de råd som du kommer med. Du opløfter relevante svar på mine spørgsmål, jeg kan afsløre vi fik besøg lørdag nat til stor fornøjelse for konen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en fælles fantasi så al held og lykke og håber i får en fed sex oplevelse. Er det et ønske om at din kone gerne vil ydmyge dig ved at have sex med en fremmed, så ville jeg lige gå en tur og tænke over tingene.

Er man ude i det lidt alternative sex liv, swinger club, par sex på kryds og tværs eller SM, tror jeg at det er vigtigt at man bibeholder "ligeværet" i par forholdet. Sagt med andre ord, eksempel, jeg er mand jeg vil gerne at min kone tvinger mig i dame tøj og sminke, skider mig i munden og pisker min pik samtidigt kalder mig hendes lille nedværdige slave dreng, når seancen er overstået vender vi til bage til hverdagen, jeg er manden hun er kvinden absolut ligeværdige partnere. Er du sikker på at dette vil være tilfældet i jeres forhold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...