Hop til indhold
Bamsen

Til Varmedrengen fra Bamsen

Recommended Posts

 

  • Medlem
  •  
  • Medlem
  • 427
  • 304 indlæg
 

Hej Varmemester. @Varmemester

Vi kender ikke hinanden , men har alligevel haft en ret sjov dialog i flere tråde.

Det har som regel drejet sig om @Anna - fræk og sexet., som vi begge to er 'lidt' betaget af /tiltrukket.

Med hensyn til Anna er der ingen tvivl om at hun bare er en skøn kvinde, og vi ved begge to ,

hvad det er med hende der fordrejer vores hjerner.

Annas hemmelige våben er bare så simpelt. Hun er SØD SØD SØD , 

Naturlig , ligetil, og får en til at tror at man er den bedste kæreste hun nogensinde har haft.

Dertil er hun VILD med sex , og er også med på det mere kinkye. Du ved hvad jeg mener

Men til noget andet

Jeg har lidt svært ved at se hvilken type pige du mest til. ,

Dem du omtaler er meget forskellige synes jeg. Lucy..Black og din veninde fra cassio, det er jo klart andre typer end Anna

Bamsen er jo lidt mere ensporet.

Økobabser , Økoblow er virkeligt guf for bamsen ( ANNA)

Malua. jeg ved ikke om det er noget for dig, levere ikke Økoblow og har ikke Økobabser. MEN hold kæft en dejlig kvinde. 

Hvis du vil have en sindssyg flot kvinde ( efter bamsen hoved) så prøv malua

Men en anden kvinde som klart ligger i bamsens topliga er Dinag

Det var hende jeg mødte i august, hvor du kommenterede, at lillebamsen har sit eget liv

Dinag er kun på Sjælland en til to gange om mdr.

Hun er til økoblow , økobabser og græsk, Hun er superslank, skidesød og lidt berømt

Jeg er ikke meget for at sige det.

Hun er en af mine dejligste piger, og i top 3

Og undskyld jeg har drillet dig lidt. men Anna kan jo få det værste/bedste op i en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Bamsen skrev, for 1 time siden:

 

  • Medlem
  •  
  •  
  • Medlem
  • 427
  • 304 indlæg
 

Hej Varmemester. @Varmemester

Vi kender ikke hinanden , men har alligevel haft en ret sjov dialog i flere tråde.

Det har som regel drejet sig om @Anna - fræk og sexet., som vi begge to er 'lidt' betaget af /tiltrukket.

Med hensyn til Anna er der ingen tvivl om at hun bare er en skøn kvinde, og vi ved begge to ,

hvad det er med hende der fordrejer vores hjerner.

Annas hemmelige våben er bare så simpelt. Hun er SØD SØD SØD , 

Naturlig , ligetil, og får en til at tror at man er den bedste kæreste hun nogensinde har haft.

Dertil er hun VILD med sex , og er også med på det mere kinkye. Du ved hvad jeg mener

Men til noget andet

Jeg har lidt svært ved at se hvilken type pige du mest til. ,

Dem du omtaler er meget forskellige synes jeg. Lucy..Black og din veninde fra cassio, det er jo klart andre typer end Anna

Bamsen er jo lidt mere ensporet.

Økobabser , Økoblow er virkeligt guf for bamsen ( ANNA)

Malua. jeg ved ikke om det er noget for dig, levere ikke Økoblow og har ikke Økobabser. MEN hold kæft en dejlig kvinde. 

Hvis du vil have en sindssyg flot kvinde ( efter bamsen hoved) så prøv malua

Men en anden kvinde som klart ligger i bamsens topliga er Dinag

Det var hende jeg mødte i august, hvor du kommenterede, at lillebamsen har sit eget liv

Dinag er kun på Sjælland en til to gange om mdr.

Hun er til økoblow , økobabser og græsk, Hun er superslank, skidesød og lidt berømt

Jeg er ikke meget for at sige det.

Hun er en af mine dejligste piger, og i top 3

Og undskyld jeg har drillet dig lidt. men Anna kan jo få det værste/bedste op i en

Hvorfor ik sende i en privat besked, når du henvender dig  varmemester ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BadGuy skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ik sende i en privat besked, når du henvender dig  varmemester ?

Kunne  ikke  være  mere  enig - private  beskeder  mellem  3-4 brugere  ville  sagtens  kunne  tages  over gruppebesked i en  pb  frem  for  tråden  hyggesnak skal  spammes  til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Kunne  ikke  være  mere  enig - private  beskeder  mellem  3-4 brugere  ville  sagtens  kunne  tages  over gruppebesked i en  pb  frem  for  tråden  hyggesnak skal  spammes  til. 

Ikke bare ville kunne, men burde. 
For hvad værdi får andre ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nemtøs og Alfan

I har selvfølgelig ret Undskylder  mange gange. er lidt af en it -mongol,

Indstillinger til P.B stod forkert, er nu rettet. Undskyld det var ikke min mening at genere jer.

Bamsen skrev lidt for sent burde været gået i seng. Fik også skrevet noget andet sludder

Bamsen trænger til at gå i hi.. Anna er skøn Hun er en ren økomodel , blød og lækker .

Men der skal stå Økobabser ØkoBabser Økobabser, og ikke  andet . Bamsen er en uforbedret Babsoman.

Jeg undskylder hvis nogen har fået et forkert indtryk.

Bamsen går nu i hi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 35 minutter siden:

Hej Nemtøs og Alfan

I har selvfølgelig ret Undskylder  mange gange. er lidt af en it -mongol,

Indstillinger til P.B stod forkert, er nu rettet. Undskyld det var ikke min mening at genere jer.

Bamsen skrev lidt for sent burde været gået i seng. Fik også skrevet noget andet sludder

Bamsen trænger til at gå i hi.. Anna er skøn Hun er en ren økomodel , blød og lækker .

Men der skal stå Økobabser ØkoBabser Økobabser, og ikke  andet . Bamsen er en uforbedret Babsoman.

Jeg undskylder hvis nogen har fået et forkert indtryk.

Bamsen går nu i hi

 

Du har ik generet mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 38 minutter siden:

Du har ik generet mig :-)

Heller ikke mig :D og jeg ser ingen grund til at gå i hi!!!

Bare rolig du er ikke den eneste der bliver "opdraget", for at udtrykke glæde osv herinde :blink:

Hvis jeg skulle rette mig efter hvad andre mener, så skulle jeg jo nok aldrig skrive noget herinde :ph34r:

Jeg er dog af den mening at TROLD kan måske tæmmes, men aldrig en Toddy og det burde en bamse heller ikke :rolleyes:

Desuden, så er det jo helt frivilligt, om man vil læse de ting, som bliver postet herinde. Jeg er dog ret sikker på at folk er SÅ nysgerrige at de er nødt til lige at se hvad der bliver skrevet, for så at lade sig blive irriteret.:huh:

Det er vist meget normalt i det danske samfund og ikke noget jeg tager seriøst, men nu tager jeg jo heller ikke særligt meget seriøst :P

Med ønske om at du må have den bedste dag B)

Toddy

PS.: Det er helt ok at dyppe poten i lidt honning, bare husk at slikke den ren bagefter :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 20 minutter siden:

.: Det er helt ok at dyppe poten i lidt honning, bare husk at slikke den ren bagefter :wub:

Nemlig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, 1 time siden:

 

Desuden, så er det jo helt frivilligt, om man vil læse de ting, som bliver postet herinde. 

 

Fuck, og det siger du nu!! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, 1 time siden:

Heller ikke mig :D og jeg ser ingen grund til at gå i hi!!!

Bare rolig du er ikke den eneste der bliver "opdraget", for at udtrykke glæde osv herinde :blink:

Hvis jeg skulle rette mig efter hvad andre mener, så skulle jeg jo nok aldrig skrive noget herinde :ph34r:

Jeg er dog af den mening at TROLD kan måske tæmmes, men aldrig en Toddy og det burde en bamse heller ikke :rolleyes:

Desuden, så er det jo helt frivilligt, om man vil læse de ting, som bliver postet herinde. Jeg er dog ret sikker på at folk er SÅ nysgerrige at de er nødt til lige at se hvad der bliver skrevet, for så at lade sig blive irriteret.:huh:

Det er vist meget normalt i det danske samfund og ikke noget jeg tager seriøst, men nu tager jeg jo heller ikke særligt meget seriøst :P

Med ønske om at du må have den bedste dag B)

Toddy

 

Hej Problemet er at Bamser er lidt naive og meget tykhovedet, der trænger ikke så meget ind.....:(

KnudSan skrev, 1 time siden:

                Det er helt ok at dyppe poten i lidt honning, bare husk at slikke den ren bagefter           Nemlig :P

Men bamser husker altid at slikke den ren bagefter:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Hmmm....forstår altså ikke hvorfor tanken om loger og lukkede grupper fik så hård modvind :huh:

Fordi det kan klares over pb ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 57 minutter siden:

Fordi det kan klares over pb ;-)

Hvis alle nu klarede alt det der kunne klares over pb, så ville det her sgu blive et kedeligt sted at spilde sin tid :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 48 minutter siden:

Hvis alle nu klarede alt det der kunne klares over pb, så ville det her sgu blive et kedeligt sted at spilde sin tid :huh:

Nu er der jo stor forskel på anmeldelser, forespørgsler og private samtaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Nu er der jo stor forskel på anmeldelser, forespørgsler og private samtaler. 

Ja, men jeg er sgu da nysgerrig på det hele :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 19 timer siden:

Fordi det kan klares over pb ;-)

Fino. Min næste anmeldelse bliver sendt til udvalgte brugere. Ævbævbussemand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Fino. Min næste anmeldelse bliver sendt til udvalgte brugere. Ævbævbussemand :D

Kan bare ikke se hvordan din ide med private loger eller lign er anderledes. Så er det stadig kun udvalgte brugere der ser det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Kan bare ikke se hvordan din ide med private loger eller lign er anderledes. Så er det stadig kun udvalgte brugere der ser det. 

Bingo. En klog bruger herinde fra, gjorde mig opmærksom på at jeg netop kunne bruge pb i stedet for. Og så slipper jeg for at skulle forklare eller besvare alverdens åndssvage spørgsmål. Ting som jeg ved at dem jeg skriver med, er fløjtende ligeglade med. Og endnu bedre? Indslaget bliver ikke afsporet, hijacked eller mistænkeliggjort. Win, win, win og win. 

Bare rolig! Det som man finder er til glæde og gavn for hele sitet finder nok vej dertil alligevel....mon ikke?

Men da jeg er det eneste asociale røvhul herinde, bliver det nok ikke aktuelt......så må jeg nøjes med at være være provokerende :D

Nå...hvad var det nu denne her tråd handlede om? :ph34r:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 9 timer siden:

Bingo. En klog bruger herinde fra, gjorde mig opmærksom på at jeg netop kunne bruge pb i stedet for. Og så slipper jeg for at skulle forklare eller besvare alverdens åndssvage spørgsmål. Ting som jeg ved at dem jeg skriver med, er fløjtende ligeglade med. Og endnu bedre? Indslaget bliver ikke afsporet, hijacked eller mistænkeliggjort. Win, win, win og win. 

Bare rolig! Det som man finder er til glæde og gavn for hele sitet finder nok vej dertil alligevel....mon ikke?

Men da jeg er det eneste asociale røvhul herinde, bliver det nok ikke aktuelt......så må jeg nøjes med at være være provokerende :D

Nå...hvad var det nu denne her tråd handlede om? :ph34r:

Ja hvad fanden handlede tråden om.

Men Hej Underdog. Det er rart at jeg ikke er den eneste tosse her inde..

At du provokere , Uhaa  da da 

Sådan noget kunne gl Bamser aldrig finde på.

Jeg er kun på honningjagt, og tænker slet ikke på andet.

Det bedste var jo hvis vi alle sammen kun brugte P.B. 

Så ville der jo ikke være noget , man kunne blive stødt eller forarget over.

Ingen kommentarer , ingen anmeldelser . intet liv. 

Gud hvor spændende....!!!!!

Jeg synes vi skal lave en  lukket klub , for asociale røvhuller, hvis du melder dig ind , Er vi TO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ nej, for uden alle røvhullerne, Idioterne, kvindehaderne osv, så ville her jo blive røv kedeligt 

Vi kan jo ikke alle sammen være super dejlige bamser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 11 minutter siden:

Næ nej, for uden alle røvhullerne, Idioterne, kvindehaderne osv, så ville her jo blive røv kedeligt 

Vi kan jo ikke alle sammen være super dejlige bamser :D

Ha . Hvis du sender en ansøgning, skal vi overveje , om der er plads til en Toddy. i vores lille klub. :)

hvor vi elsker den skabning der hedder kvinder, og idioter og alle de andre er bandlyst

Har i øvrigt ikke tid , skal  i hi med min honningkrukke @Anna - fræk og sexet<3

Vi ses til foråret,             dejlig tanke 4 mdr kun sammen med en kvinde. ingen forpligtigelser

Jeg tror sgu jeg gør det . .:D

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 11 minutter siden:

Næ nej, for uden alle røvhullerne, Idioterne, kvindehaderne osv, så ville her jo blive røv kedeligt 

Vi kan jo ikke alle sammen være super dejlige bamser :D

P. S. 

Har lige haft en skøn Date med @Anna - fræk og sexet. Bamsen er blød, Lillenbamsen er endnu mere blød , han er tømt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...