Hop til indhold
Bamsen

Malua kbh Igen Igen

Recommended Posts

Hej Drenge.

Jeg kalder mig Bamsen og har haft et vildt år, har nødt 20 dejlige kvinder i 40 besøg,

Jeg er en gl nisse, og har spurgt på kommunen om lidt hjælp , ældrecheck eller lign.

Men de forstod ikke helt det med behov og hjælp til ældre borger. Jeg tror ikke de helt er klar over hvad 40 besøg koster.

 

De sidste 2  dejlige piger jeg har mødt er 

Malua  https://mon-cherie.dk/uncategorized/maloua/

Anna   @Anna - fræk og sexet  anmeldese kommer senere

dejlige piger som jeg har skrevet om før.

Malua. Ja jeg har kaldt hende drømmekvinden. Det vil jeg gerne gentage, hun er bare sindssyg flot.

Jeg mødte Malua for 4 gang på 2 mdr, hvorfor?  

Malua var denne gang klædt i læder , hun ser dejlig ud i lak /læder

Det var meningen , at Malua skulle bestemme, men det gik op i hat og brilller ,og vi kom til at grine.

Min tro følgesvend Lillebamsen  ,synes det var lidt fjollet , at skulle piskes blødt. Det gad han ikke . 

Han ville bare smage den dejlig Malua.

Malua fik en tur i den gynekologbænk, dvs Malua stænger op i benstøtterne.

Og så total fri bane. Malua lå rimeligt godt fast, et godt tag om hendes yderst velformede lår, derefter fuld skrue, så Maluas meget store babser

de hoppede frem og tilbage et skønt syn.

Det endte med at Lillebamsen blev dårlig......

Inden alt dette havde Malua prøvet at slå Bamsen ud. Dobbelt hook , venstre , højre ,venstre højre.

Jeg taler om Maluas babser der prøvede at efterligene Mikkel kessler-( Malua vinder klart) rent knockout

Bamsens ansigt blev tæsket af Maluas babser. En ægte babsomans drøm

 

Efter vores lille hyggetur , så jeg nærmer på Malua.

Hun har fået kritik af en idiot her i eroguide,

Hendes billeder var gamle , og hun nok var fed .osv

Derfor lidt info

Ansigt .   Meget køn kvinde ca 35 år. 

Bryster  Meget flotte sidder perfekt, er hjulpet på vej. men perfekte

Mave /talje.  Meget slank , flot hud , talje  , Man kan næsten nå om hendes liv , 

Missen    Smuk, glat , lille og meget lækker . Smuk som i Smuk

Ben ..    Lange flotte ben , slanke lår.

Malua er meget smidig, en af Bamsen drømme er at få kvindens ben helt op bag hovedet, det lykkedes næsten.

Kan i se det for jer drenge. fuldstændig fantastisk udsigt til mis og bagindgang,

mens de kæmpe store babser bliver klemt mellem hendes arme. Perfekt til et angreb fra lillebamsen......Guf

 

Der er mange piger på 25 år , der vil brække en arm for at se sådan ud.

Jeg spurgte Malua om hendes billeder.

Som hun sagde: ja billederne er ikke nye, men hun var stolt af dem. Og hvorfor lave nye. når de passede.

Jeg kan kun give Malua ret . Billederne er retvisende. Hun er bare perfekt

Malua er bare en super dejlig /lækker kvinde.    <3 Drømmekvinde<3

Malua er absolut i min top 3 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Bamsen skrev, for 3 timer siden:

Hej Drenge.

Jeg kalder mig Bamsen og har haft et vildt år, har nødt 20 dejlige kvinder i 40 besøg,

Jeg er en gl nisse, og har spurgt på kommunen om lidt hjælp , ældrecheck eller lign.

Men de forstod ikke helt det med behov og hjælp til ældre borger. Jeg tror ikke de helt er klar over hvad 40 besøg koster.

 

De sidste 2  dejlige piger jeg har mødt er 

Malua  https://mon-cherie.dk/uncategorized/maloua/

Anna   @Anna - fræk og sexet  anmeldese kommer senere

dejlige piger som jeg har skrevet om før.

Malua. Ja jeg har kaldt hende drømmekvinden. Det vil jeg gerne gentage, hun er bare sindssyg flot.

Jeg mødte Malua for 4 gang på 2 mdr, hvorfor?  

Malua var denne gang klædt i læder , hun ser dejlig ud i lak /læder

Det var meningen , at Malua skulle bestemme, men det gik op i hat og brilller ,og vi kom til at grine.

Min tro følgesvend Lillebamsen  ,synes det var lidt fjollet , at skulle piskes blødt. Det gad han ikke . 

Han ville bare smage den dejlig Malua.

Malua fik en tur i den gynekologbænk, dvs Malua stænger op i benstøtterne.

Og så total fri bane. Malua lå rimeligt godt fast, et godt tag om hendes yderst velformede lår, derefter fuld skrue, så Maluas meget store babser

de hoppede frem og tilbage et skønt syn.

Det endte med at Lillebamsen blev dårlig......

Inden alt dette havde Malua prøvet at slå Bamsen ud. Dobbelt hook , venstre , højre ,venstre højre.

Jeg taler om Maluas babser der prøvede at efterligene Mikkel kessler-( Malua vinder klart) rent knockout

Bamsens ansigt blev tæsket af Maluas babser. En ægte babsomans drøm

 

Efter vores lille hyggetur , så jeg nærmer på Malua.

Hun har fået kritik af en idiot her i eroguide,

Hendes billeder var gamle , og hun nok var fed .osv

Derfor lidt info

Ansigt .   Meget køn kvinde ca 35 år. 

Bryster  Meget flotte sidder perfekt, er hjulpet på vej. men perfekte

Mave /talje.  Meget slank , flot hud , talje  , Man kan næsten nå om hendes liv , 

Missen    Smuk, glat , lille og meget lækker . Smuk som i Smuk

Ben ..    Lange flotte ben , slanke lår.

Malua er meget smidig, en af Bamsen drømme er at få kvindens ben helt op bag hovedet, det lykkedes næsten.

Kan i se det for jer drenge. fuldstændig fantastisk udsigt til mis og bagindgang,

mens de kæmpe store babser bliver klemt mellem hendes arme. Perfekt til et angreb fra lillebamsen......Guf

 

Der er mange piger på 25 år , der vil brække en arm for at se sådan ud.

Jeg spurgte Malua om hendes billeder.

Som hun sagde: ja billederne er ikke nye, men hun var stolt af dem. Og hvorfor lave nye. når de passede.

Jeg kan kun give Malua ret . Billederne er retvisende. Hun er bare perfekt

Malua er bare en super dejlig /lækker kvinde.    <3 Drømmekvinde<3

Malua er absolut i min top 3 

 

 

 

Er 40 besøg et vildt år ? så må jeg vist ha haft et ekstremt vildt år vildt år med 1-2 besøg om ugen .. gange 50 ..ja det koster en del at hygge sig Bamse, men det giver trods alt et ekstra krydderi i hverdagen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 timer siden:

Er 40 besøg et vildt år ? så må jeg vist ha haft et ekstremt vildt år vildt år med 1-2 besøg om ugen .. gange 50 ..ja det koster en del at hygge sig Bamse, men det giver trods alt et ekstra krydderi i hverdagen ... 

Hej Badguy

. For en fyr der runder 62 år lige om lidt er det et vildt år. Tænk på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuser9 skrev, for 2 timer siden:

Endnu en gang.

Køb dansk.

Endnu en gang.

Køb ´det´ du har lyst til.

 

go´ lørdag ….. 

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 timer siden:

Hej Badguy

. For en fyr der runder 62 år lige om lidt er det et vildt år. Tænk på det

Pjat Bamse!

Målsætningen næste år må være 50!

Vi skal jo alle samme vej, så du må stå som et fyrtårn for os andre og vise os, at alder 'kun er et tal'!

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 49 minutter siden:

Pjat Bamse!

Målsætningen næste år må være 50!

Vi skal jo alle samme vej, så du må stå som et fyrtårn for os andre og vise os, at alder 'kun er et tal'!

Ja det lyder som en god målsætning.

Men kommunen vil ikke udbetale den ældrecheck.

De forstår ikke at det er med til at forebygge sygdomme ,og dermed holder mig væk fra plejehjem osv.

Bankdamen fatter heller ikke en skid. Kigger lidt forarget på Bamsen .

Da Bamsen spurgte efter et lån, og sagde hvad det skulle bruges til. bamser er lidt naive

Derfor må bamsen ned på 12 besøg max. Sørgeligt men desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Måske er det meget godt du fik et afslag. Det kan være ret vanedannende at være i denne verden, men derfor er det vigtigt ikke at bruge mere end man kan og kunne kontrollere sit "forbrug". 

Og jeg er ikke sikker på velfærdsstaten kunne hænge sammen hvis ældrechecken kunne gives til det formål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 12 timer siden:

Måske er det meget godt du fik et afslag. Det kan være ret vanedannende at være i denne verden, men derfor er det vigtigt ikke at bruge mere end man kan og kunne kontrollere sit "forbrug". 

Og jeg er ikke sikker på velfærdsstaten kunne hænge sammen hvis ældrechecken kunne gives til det formål. 

Jeg tror det ville , en fantastisk ide , med at give en Ældrecheck til sådan en som mig.

Prøv at forstille jer , at ældre bamser, begynder at drive rundt i gaderen og begå hærværk, stjæle biller osv.

Bare for at få afløb , for alt den indeklemte energi. Ellers ender de bare i fængsel eller plejehjem. 

Så selvfølgelig kan velfærdsstaten klare et lille tilskud til ældre BAMSER.

Det ville være en WIN WIN 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 25 minutter siden:

55 og runder besøg nr. 100 i år i næste uge. Alder er jo kun et tal... :-)

Godt gået. :DMen du er jo også bare en grønskolling:D Men ja alder er jo kun et tal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Malua mange gange og hun er fantastisk at kneppe. Bare meget ærgeligt at hun ikke længere tilbyder græsk da jeg elskede at trænge dybt op i hende analt imens hun lå i doggy style :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...