Hop til indhold
g-lover

Synes i det er ok at behandle pigerne sådan her??

Recommended Posts

Gæst

Opskrift på prutning/krejling....i jylland

En herre ind af døren....

"Hvad koster 30 min?"?

":Det koster xxxx kr"!

"Najjjjjj det er for dyrt, kan du ikke gøre det til xxxxMinus 100-200kr"?

"Spørg mig lige igen om hvad koster 30 min?"

Manden kikke på en som om man er idiot.....

"Hvad koster 30 min"?

Det koster xxxx (og så lægges der 100-200kr oveni nomalprisen)

Men siden det er dig skal du få det til xxxx kr i dag, men så skal det være lige nu.

:lol::lol::lol:

*fnis* me like......

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg faldt over en anmeldelse...

og jeg må indrømme at jeg er virkelig kommet op i det røde felt over at der er nogen der kan finde på at behandle vores søde danske glædespiger så nedværdigende...

Først nedgøres værdien af deres arbejde på det groveste... værdi de skal betale 20% moms af og 37 % skat af bagefter....

derefter snydes pigerne til 20 min i stedet for de 5 min (hurtigt er 5!!!) de er blevet lovet og som havde været rimeligt for 300

Jeg er virkelig harm over at nogen kan finde på at tinge om prisen på den måde - jeg må indrømme at jeg synes det er noget sviner uden lige.

Hvad er det for en følelse at efterlade pigerne med når man fortæller dem at deres arbejde rent ud sagt ikke er en skid værd??

Hvad er det for en opførsel at lægge for dagen at tage 4 gange så meget af deres tid som de forventer uden at give dem en krone mere for det...

Er jeg virkelig den eneste der lægger afstand til en så afstumpet og degraderende behandling af de piger der har gjort det til deres metier at forsøde 30-60 minutter af vores dag??

Se tråden her: viewtopic.php?f=10&t=4302

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke han bare er en provo, der er fuld af pral over egne bedrifter.

Jeg har en formodning om at hvis du prøver på at presse prisen kan du også ødelægge stemningen.

Personligt kunne jeg ikke finde på at prutte om prisen hos pigerne, og jeg formoder også at han får et los bagi oftere end han praler med.

Hans provokationer er da ihvertfald lykkedes det er en meget kommenteret streng.

Håber han er en ener :shock:

Så pigerne ikke skal slås med flere af den slags tåber.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opskrift på prutning/krejling....i jylland

En herre ind af døren....

"Hvad koster 30 min?"?

":Det koster xxxx kr"!

"Najjjjjj det er for dyrt, kan du ikke gøre det til xxxxMinus 100-200kr"?

"Spørg mig lige igen om hvad koster 30 min?"

Manden kikke på en som om man er idiot.....

"Hvad koster 30 min"?

Det koster xxxx (og så lægges der 100-200kr oveni nomalprisen)

Men siden det er dig skal du få det til xxxx kr i dag, men så skal det være lige nu.

:lol::lol::lol:

godt svar, det lyder som den måde jeg selv svarer tilbage på ::lol::lol: :lol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som udgangspunkt, ser jeg ikke noget galt i det. Sådan er det i alle brancher, både materielle og ikke materielle......siger selv prompte nej til en given kunde, hvis prisen ikke kan accepteres. Så er den diskution ligesom lukket, og man slipper for tidsspildet og irritationerne ;)

ved sex.... bom bom, den er svær, for sex er jo ikke bare sex. Et knald kan være godt og praktisk talt tidsspilde. Det lyder lidt som om personen, bare får lov at låne en fisse, så han lige kan gøre sig færdig. Tja hvis man ingen penge har og ikke kan få sex på andre måder, så er det måske også fint nok??

prisen er ligesom ved alle andre ting, selvfølgelig en vigtig parameter.... men så find da en pige, der tilbyder det du ønsker til det du ønsker at betale!!! der er jo både kinesere og alt muligt. Det andet får du jo ikke alverden ud af, for hvis pigen endelig vælger at acceptere, hvad for en service får du så, når pengene er betalt??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke at det nødvendigvis er de øvrige kunder der kommer til at betale for at man får pruttet sig til rabat, der er ingen handlende, håndværker eller lign. der vil gå med til en aftale hvor de taber på det. så det er blot det overskud som de måtte hente hjem der er mindre.

Hvad angår om glædespiger skulle være særlig følsomme overfor "prutteri" så falder det altså ret dårligt i hak med det argument der bruges når debatten handler om hvorvidt prostitution skal være lovligt eller ej. Hvis vi virkelig mener at prostitution er et erhverv som alle andre, så kan man altså ikke pludselig gå rundt og forlange "særregler" og specielle hensyn ifht andre erhverv. Det er jo det samme som at sige at det er "synd" for glædespigerne og at man derfor skal behandle dem med særlige fløjlshandsker.

Det står så til gengæld de pågældende piger frit for at smide vedkommende der forsøger prutteriet ud, ligesom det er tilfældet for en håndværker/brugtvognsforhandler/møblehandler/grønthandler/slagter osv..

Når det er sagt kan jeg ikke lade være med at tænke på at det må give en underlig stemning i den efterfølgende akt hvis man umiddelbart forinden har stået og pruttet om prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når det er sagt kan jeg ikke lade være med at tænke på at det må give en underlig stemning i den efterfølgende akt hvis man umiddelbart forinden har stået og pruttet om prisen.

Det kommer an på hvordan man er, og hvad man går efter,

kan man ydmyge pigen ved at skambyde og presse hende,

kan man vel også lide at ydmyge hende efterfølgende.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jyde krejler jeg også hvor muligheden er til stede, men når det gælder købe-sex, vil jeg helst have denne lille og meget vigtige del, på plads så hurtigt som muligt. Dog har jeg et enkelt sted, først skulle betale ved afsked, selv under første besøg....En lille detalje som straks gjorde en forskel :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...