Hop til indhold

Recommended Posts

Det var en kedelig regnfuld dag, og jeg havde siddet og kigget på annoncelight. Jeg faldt over en annonce fra Maria, kiggede på billeder og bestemte mig for at besøge hende. Jeg fik hurtigt kontakt med hende, hun var nem at skrive med, og vi aftalte at mødes privat i Helsingør hos hende. Jeg kørte til Helsingør og ringede på, døren blev åbnet af en smuk pige med flot langt rødt hår. Jeg kom indenfor , fik med det samme en krammer og følte mig godt til mode. Jeg betalte 1000kr for massage og efterfølgende sex. Maria er meget sød og man falder nemt i snak med hende. Hun havde en lang sort kjole på , ret pirrende faktisk. Hun begyndte massagen , med nogle fine berøringer. Jeg blev rimelig tændt af at tænke på hvad hun havde under kjolen. Pludselig tog hun kjolen af , og stod nu i en fræk rød bodystocking. Maria har ret store bryster , og er dejlig solbrun mums. Eften lidt mere massage træk hun pludselig ned i bodystockingen , så de frække store bryster kom ud. Hun begyndte at køre brysterne mod min stive pik, det var vildt frækt. Hun siger så til mig at hun vil ha min pik , og vi gik ind ved siden af. Her røg Bodystocking af, jeg fik så et fantastisk blowjob. Hun sutter virkelig fantastisk, hun kan li det er jeg ikke i tvivl om. Maria sutter mig , så spytter hun frækt på pikken mens hun smiler. Fuck det var frækt og noget ud over det , man får andre steder. Nu fik jeg sku lyst til at ordne hende , og hun var så klar. Først en missionær , da hun sagde hun var meget stram. Stram ja det tror jeg da nok , jeg troede faktisk jeg var på vej i forkert hul . Men jeg hun er fantastisk stram , og så fedt at mærke. Vi var alle stillinger igennem, og jeg følte som om det var en kæreste man lige havde mødt. Efter vi var kommet sammen , lå vi og snakkede lidt Maria har tid til en ikke noget stress. Jeg gik derfra med stort smil, 1000kr med meget værdi for pengene. Hvis du er til flot rødhåret pige Ca 40 år og nærvær og tilstedeværelse GFE på Højeste plan så besøg Maria , fed oplevelse i en svingende branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Det er nogen vilde nok bryster hun har der. Virker de ægte ? :)

Takker.

Glad

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 24 minutter siden:

Det er nogen vilde nok bryster hun har der. Virker de ægte ? :)

Takker.

Glad

 

De er helt ægte og skønne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne da godt være man skulle undersøge om de der fransk kundskaber er gode ...  nu jeg alligevel bor i byen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Maria nogle gange i Helsingør, og kan tilslutte mig de begejstrede anmeldelser. Hun er en skøn og sexet kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to gange nu, og hun har de lækreste, frækkeste, ægte store bløde bryster som jeg nogensinde har set. Og så nogle skønne brystvorter, som kan lide at blive suttet. Jeg brugte meget tid på at kysse, slikke og sutte de skønne bryster inden jeg slikkede hendes lækre fisse. Og så kan hun sutte pik så englene synger. Den ene gang sluttede vi i en 69’er. Nej hvor var det frækt at få suttet pik, mens jeg slikkede fisse til jeg kom. Den anden gang kom jeg ud over hendes skønne bryster. Det var også ret frækt at prøve. 
Hende skal jeg snart besøge igen, for jeg er bare så vild med hendes bryster og de frække ting hun gør ved mig. Hun er bare så dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...