Hop til indhold
Mr_T

Amazing thai Massage.. Frederikssund

Recommended Posts

Hey.. Jeg vil godt anbefale http://amazingthaimassage.dk

I Frederikssund.. Jeg blev mødt af Kat, som er en skøn dame omkring.. Tjaaa slut 30....gætter jeg på:P

Et lille nips I en stram nederdel.. Gav en HELT fantastisk hård massage.. Godt med pirring.. Og med et godt finish med hånden.. :wub:

En virkelig god massage.. Fuld tid.. Sød.. Taler ok dansk.. Og meget pæne lokaler.. What's not to like? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

De har været på de sidste 2 år.   Intet nyt der.    Meget fokus på mersalg og ikke massage.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, 1 time siden:

De har været på de sidste 2 år.   Intet nyt der.    Meget fokus på mersalg og ikke massage.   

Mr T påpeger jo, at han fik en udmærket massage - så jeg forstår egentlig ikke din kommentar.

Desuden: min påstand er, at 99% af dem, som deltager herinde, er nogle liderbukse (mig selv inklusive). Hvorfor den resterende ene procent deltager, er mig en gåde. Det hedder ‘eroguide’, det her. Så jeg tror at de fleste ville være skuffede, hvis ikke de fik tilbudt ‘ekstra’ (mig selv inklusive). Faktisk har jeg mere fokus på ‘ekstra’ end massage. En god massage er selvfølgelig et plus og hjælper på den samlede oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 1 time siden:

De har været på de sidste 2 år.   Intet nyt der.    Meget fokus på mersalg og ikke massage.   

Er bestemt Ikke enig ang. Kat... Hun giver en så god massage.. Er helt klart een af de bedste til at massere inden for thai massage.. :o

Mht mersalg.. Tjaaaa.. Men ikke meget anderledes end så mange andre thai steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
GamleGris skrev, for 49 minutter siden:

Mr T påpeger jo, at han fik en udmærket massage - så jeg forstår egentlig ikke din kommentar.

Desuden: min påstand er, at 99% af dem, som deltager herinde, er nogle liderbukse (mig selv inklusive). Hvorfor den resterende ene procent deltager, er mig en gåde. Det hedder ‘eroguide’, det her. Så jeg tror at de fleste ville være skuffede, hvis ikke de fik tilbudt ‘ekstra’ (mig selv inklusive). Faktisk har jeg mere fokus på ‘ekstra’ end massage. En god massage er selvfølgelig et plus og hjælper på den samlede oplevelse.

Tja.  Det er jo helt fint.    Nogle går til Dem der kun laver sex.   Du går til dem der lave sløj massage og så sex.  Og jeg får til dem der laver god massage og så lidt sex    Vi har alle vores præferencer   Eroguide er vel ikke kun til ren sex    

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 17 minutter siden:

Tja.  Det er jo helt fint.    Nogle går til Dem der kun laver sex.   Du går til dem der lave sløj massage og så sex.  Og jeg får til dem der laver god massage og så lidt sex    Vi har alle vores præferencer   Eroguide er vel ikke kun til ren sex    

 

 

 

Jeg skrev vist ikke noget om, at jeg foretrækker sløj massage - derimod at god massage var et plus. Og da nu Mr T skriver, at omtalte kvinde, foruden ekstra, også giver en god massage, lyder det attraktivt for mig. Det er jo netop det, man kan bruge eroguide til. Ellers ved man det jo kun af egen erfaring,  så er det hit /miss.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
GamleGris skrev, for 35 minutter siden:

Jeg skrev vist ikke noget om, at jeg foretrækker sløj massage - derimod at god massage var et plus. Og da nu Mr T skriver, at omtalte kvinde, foruden ekstra, også giver en god massage, lyder det attraktivt for mig. Det er jo netop det, man kan bruge eroguide til. Ellers ved man det jo kun af egen erfaring,  så er det hit /miss.

Det er netop derfor jeg bringer mit indspark ind med at masssge delen ikke er. Hendes kompetance.    Det er jo også det forummet er til.   Det er oplevelses deling.    Både de gode og de mindre gode 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 19 minutter siden:

Det er netop derfor jeg bringer mit indspark ind med at masssge delen ikke er. Hendes kompetance.    Det er jo også det forummet er til.   Det er oplevelses deling.    Både de gode og de mindre gode 

Nu begynder det sgu at blive lidt sejt det her. Mr T skriver, at hun gav en god massage. Du påstår så noget andet . Dit valg af punktummer er uoverskueligt, men jeg forstår at 'massagedelen ikke er hende kompetance'. Jeg tror ikke, det er muligt at opnå en fornuftig diskussion med dig. Slut herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lynet2019 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror ikke de officielt gør det.  

Men har du selv personligt erfaring med Kat, har du besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Kat nogle gange den sidste måneds tid, og har modtaget god thai massage, lidt B2B, blow med, HJ uden, og de sidste gange FP med...

Tror ikke der bliver tilbudt hverken super eller mega og normalt heller ikke FP! Men kun min antagelse ;-)

Jeg kan også kun give Kat de bedste anbefalinger, og kommer helt sikker tilbage, næste gang jeg er i området

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Enokk skrev, for 4 timer siden:

Amazingthaimassage.dk -  er ikke samme sted som omtales .  Bare for at undgå misforståelser.

Der vil jeg mene du tager fejl.

Jeg besøgte Kat i lørdags og jeg kontaktede dem via det telefonnummer der står angivet på amazing hjemmesiden. Billederne af butikken stemmer også overens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 10 timer siden:

Der vil jeg mene du tager fejl.

Jeg besøgte Kat i lørdags og jeg kontaktede dem via det telefonnummer der står angivet på amazing hjemmesiden. Billederne af butikken stemmer også overens.

Jeg er helt enig.. Amazingthai er samme sted. Tror de kører med 2 setups... Den pæne facade med deres hjemmeside, og så et andet kliniknavn til det sjove:D

Og ja.. Tror der er kommet ny ejer. Der var en rimelig lækker mutter før, og hende har jeg ikke set i et stykke tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 6 timer siden:

Jeg er helt enig.. Amazingthai er samme sted. Tror de kører med 2 setups... Den pæne facade med deres hjemmeside, og så et andet kliniknavn til det sjove:D

Og ja.. Tror der er kommet ny ejer. Der var en rimelig lækker mutter før, og hende har jeg ikke set i et stykke tid

Helt enig, det er hos Amazingthai Kat holder til

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, den 13.12.2019 at 15:17:

nogen der ved om hun giver super eller mega fransk ?

Ja hun tilbød mig blow, men måtte ikke komme i munden, hvilket er ok med mig jeg var der i februar 2020 og det var en på ca 35 - 40 år sød og ganske god b2b med blow 1500.-

Redigeret af Toftmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...