Jernsvinet 13832 Skrevet 12. December, 2019 Som ikke ønsker at lade folk udstille deres dårlige smag på deres cafe: https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/i-chok-smidt-ud-af-kendt-restaurant-paa-grund-af-sit-udseende/7912098 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. December, 2019 Naaaah Det er sq en ommer. Medina kommer der - og de ville nok heller ikke takle nej til Justin Bieber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. December, 2019 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Naaaah Det er sq en ommer. Medina kommer der - og de ville nok heller ikke takle nej til Justin Bieber Ej heller Tim Vladimir.. Så en KÆMPE OMMER.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 12. December, 2019 Synes da ikke hun har så mange tatoveringer igen. Carsten Bjerre udtaler at det er en vurdering fra gang til gang. Et eller andet siger mig, at hvis Metallica tager derind, så er de sikkert velkomne, selvom James Hetfield har en del tatoveringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 12. December, 2019 mine øjne er hun bare klam, men det beretter ikke til at bortvise hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. December, 2019 Må sige det undre mig, at bortvise pga. tatoveringer. Hvad, bliver det næste bortvise dem der, har skæg, er skaldet, har ølvom, har briller osv. Synes også ejerens kommentar i mail er tynd. Og kan ikke læse på deres hjemmeside, at tatoveringer ikke er velkommen. Og undre mig at selv Brian Sandberg, har været velkommen der. Men, han er jo heller ikke en realitystjerne God aften derude KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JessiJade 128 Skrevet 12. December, 2019 Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Som ikke ønsker at lade folk udstille deres dårlige smag på deres cafe: https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/i-chok-smidt-ud-af-kendt-restaurant-paa-grund-af-sit-udseende/7912098 Det vidner ikke just om intens intellektuel virksomhed at du ikke magter at stave din overskrift korrekt. Derfor er du svær at tage seriøs når du lukker din galde ud. God bedring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 12. December, 2019 Jernsvinet skrev, for 7 timer siden: Som ikke ønsker at lade folk udstille deres dårlige smag på deres cafe: https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/i-chok-smidt-ud-af-kendt-restaurant-paa-grund-af-sit-udseende/7912098 @Jernsvinet Du lyder til at være træt. Gå i seng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13832 Skrevet 12. December, 2019 JessiJade skrev, for 5 timer siden: Det vidner ikke just om intens intellektuel virksomhed at du ikke magter at stave din overskrift korrekt. Derfor er du svær at tage seriøs når du lukker din galde ud. God bedring. Og hva så et stump H - det havde da været værre om jeg havde stavet det med P, fremfor B Heldigvis er det da nemt at rette i modsætning til usmagelige tatoveringer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 13. December, 2019 Jernsvinet skrev, for 7 timer siden: Og hva så et stump H - det havde da været værre om jeg havde stavet det med P, fremfor B Heldigvis er det da nemt at rette i modsætning til usmagelige tatoveringer Nu er H'et jo ikke stumt i "thumbs up".... bare lige for at få the basics på plads...... Til gengæld har du ret i at det er nemmere at rette end en tatovering. Jeg kommer meget på Victor, og det er da muligt de har den politik. Men helt ærligt, jeg har ikke set dem være ubehagelige eller træde nogen over tæerne, der ikke har fortjent det. Det er klart, at folk der ligner nogen der kan genere stampublikummet, nogen der rent faktisk generer stampublikummet eller bare folk der ligner nogen der ikke kan opføre sig ordenligt, bliver smidt ud. Og så er der nogen der lige bliver bedt om at dække tatoveringerne.... Og vil de ikke det, er det jo nok fordi de bare ville sidde og vise dem frem, og de er jo generende..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 Jernsvinet skrev, den 12.12.2019 at 12:46: Som ikke ønsker at lade folk udstille deres dårlige smag på deres cafe: https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/i-chok-smidt-ud-af-kendt-restaurant-paa-grund-af-sit-udseende/7912098 Nu kender jeg ikke pigen heller ikke fra tv, ser ikke den slags Men hvorfor er det dårlig smag?? Jeg kan se at hun er tatoveret med lidt blomster og de ser da meget pæne ud Kan du ikke lide tatoos?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 13. December, 2019 En ligegyldig kvinde i en ligegyldig episode på en ligegyldig restaurant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13832 Skrevet 13. December, 2019 Toddy skrev, for 2 timer siden: Nu kender jeg ikke pigen heller ikke fra tv, ser ikke den slags Men hvorfor er det dårlig smag?? Jeg kan se at hun er tatoveret med lidt blomster og de ser da meget pæne ud Kan du ikke lide tatoos?? Jeg forstår slet ikke nogen kan få sig selv til at tatovere en pæn pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden: Jeg forstår slet ikke nogen kan få sig selv til at tatovere en pæn pige Ok fair nok Nu er smag og behag jo forskellige Personligt syntes jeg at tatoos kan være flotte og spændende, men der er selvfølgelig også en del der nærmest virker skæmmende Jeg har det svært med dem der har ti piercinger i fissen Vil lige redigere Jeg har det jo ikke svært med dem, jeg syntes blot ikke at det er sexet Redigeret 13. December, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 13. December, 2019 Hvad den enkelte vælger at udsmykke sig med må da være den enkeltes eget valg. Det burde alle da respektere. Jeg forstår ikke at man vil gøre sig til smagsdommer over andre mennesker. Der mangler en fuck-finger-emoji. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13832 Skrevet 13. December, 2019 Loser skrev, for 35 minutter siden: Hvad den enkelte vælger at udsmykke sig med må da være den enkeltes eget valg. Så må Cafe Victor også selv vælge hvilke kunder de ønsker og sætte visse normer for deres påklædning - det må du respektere - ligesom du må respektere at jeg ikke bryder mig om at se på mennesker med uappetitlig kropsudsmykning mens jeg spiser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 13. December, 2019 (edited) Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden: Så må Cafe Victor også selv vælge hvilke kunder de ønsker og sætte visse normer for deres påklædning - det må du respektere - ligesom du må respektere at jeg ikke bryder mig om at se på mennesker med uappetitlig kropsudsmykning mens jeg spiser. Og det er lige netop det jeg gør. Alle bør så respektere andres beslutning ved at holde deres fortørnelse for sig selv. Redigeret 13. December, 2019 af Loser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13832 Skrevet 13. December, 2019 Loser skrev, for 1 time siden: Og det er lige netop det jeg gør. Alle bør så respektere andres beslutning ved at holde deres fortørnelse for sig selv. Hvis folk vil undlade at flashe deres ulækre tatoveringer, vil jeg gerne holde min fortørnelse for mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg