Hop til indhold
Jernsvinet

Tumbs up for Cafe Victor

Recommended Posts

Guest Trinetease

Naaaah Det er sq en ommer. Medina kommer der - og de ville nok heller ikke takle nej til Justin Bieber ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Naaaah Det er sq en ommer. Medina kommer der - og de ville nok heller ikke takle nej til Justin Bieber ;-) 

Ej heller Tim Vladimir.. Så en KÆMPE OMMER.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes da ikke hun har så mange tatoveringer igen.

Carsten Bjerre udtaler at det er en vurdering fra gang til gang. Et eller andet siger mig, at hvis Metallica tager derind, så er de sikkert velkomne, selvom James Hetfield har en del tatoveringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige det undre mig, at bortvise pga. tatoveringer. Hvad, bliver det næste bortvise dem der, har skæg, er skaldet, har ølvom, har briller osv. Synes også ejerens kommentar i mail er tynd. Og kan ikke læse på deres hjemmeside, at tatoveringer ikke er velkommen. Og undre mig at selv Brian Sandberg, har været velkommen der. Men, han er jo heller ikke en realitystjerne :shock: ;)

God aften derude

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Som ikke ønsker at lade folk udstille deres dårlige smag på deres cafe:

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/i-chok-smidt-ud-af-kendt-restaurant-paa-grund-af-sit-udseende/7912098


 

Det vidner ikke just om intens intellektuel virksomhed at du ikke magter at stave din overskrift korrekt. Derfor er du svær at tage seriøs når du lukker din galde ud. 

God bedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JessiJade skrev, for 5 timer siden:

Det vidner ikke just om intens intellektuel virksomhed at du ikke magter at stave din overskrift korrekt. Derfor er du svær at tage seriøs når du lukker din galde ud. 

God bedring.

Og hva så et stump H - det havde da været værre om jeg havde stavet det med P, fremfor B   ;-)

Heldigvis er det da nemt at rette i modsætning til usmagelige tatoveringer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Og hva så et stump H - det havde da været værre om jeg havde stavet det med P, fremfor B   ;-)

Heldigvis er det da nemt at rette i modsætning til usmagelige tatoveringer ;-)

Nu er H'et jo ikke stumt i "thumbs up".... bare lige for at få the basics på plads...... Til gengæld har du ret i at det er nemmere at rette end en tatovering.

Jeg kommer meget på Victor, og det er da muligt de har den politik. Men helt ærligt, jeg har ikke set dem være ubehagelige eller træde nogen over tæerne, der ikke har fortjent det. Det er klart, at folk der ligner nogen der kan genere stampublikummet, nogen der rent faktisk generer stampublikummet eller bare folk der ligner nogen der ikke kan opføre sig ordenligt, bliver smidt ud. Og så er der nogen der lige bliver bedt om at dække tatoveringerne.... Og vil de ikke det, er det jo nok fordi de bare ville sidde og vise dem frem, og de er jo generende..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 12.12.2019 at 12:46:

Som ikke ønsker at lade folk udstille deres dårlige smag på deres cafe:

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/i-chok-smidt-ud-af-kendt-restaurant-paa-grund-af-sit-udseende/7912098


 

Nu kender jeg ikke pigen heller ikke fra tv, ser ikke den slags

Men hvorfor er det dårlig smag??

Jeg kan se at hun er tatoveret med lidt blomster og de ser da meget pæne ud

Kan du ikke lide tatoos?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Nu kender jeg ikke pigen heller ikke fra tv, ser ikke den slags

Men hvorfor er det dårlig smag??

Jeg kan se at hun er tatoveret med lidt blomster og de ser da meget pæne ud

Kan du ikke lide tatoos?? 

Jeg forstår slet ikke nogen kan få sig selv til at tatovere en pæn pige ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden:

Jeg forstår slet ikke nogen kan få sig selv til at tatovere en pæn pige ;-)

Ok fair nok :D

Nu er smag og behag jo forskellige

Personligt syntes jeg at tatoos kan være flotte og spændende, men der er selvfølgelig også en del der nærmest virker skæmmende :blink:

Jeg har det svært med dem der har ti piercinger i fissen 

Vil lige redigere

Jeg har det jo ikke svært med dem, jeg syntes blot ikke at det er sexet

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Hvad den enkelte vælger at udsmykke sig med må da være den enkeltes eget valg. Det burde alle da respektere. Jeg forstår ikke at man vil gøre sig til smagsdommer over andre mennesker. Der mangler en fuck-finger-emoji. :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 35 minutter siden:

Hvad den enkelte vælger at udsmykke sig med må da være den enkeltes eget valg.

Så må Cafe Victor også selv vælge hvilke kunder de ønsker og sætte visse normer for deres påklædning - det må du respektere - ligesom du må respektere at jeg ikke bryder mig om at se på mennesker med uappetitlig kropsudsmykning mens jeg spiser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden:

Så må Cafe Victor også selv vælge hvilke kunder de ønsker og sætte visse normer for deres påklædning - det må du respektere - ligesom du må respektere at jeg ikke bryder mig om at se på mennesker med uappetitlig kropsudsmykning mens jeg spiser.

Og det er lige netop det jeg gør. Alle bør så respektere andres beslutning ved at holde deres fortørnelse for sig selv.

Redigeret af Loser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 1 time siden:

Og det er lige netop det jeg gør. Alle bør så respektere andres beslutning ved at holde deres fortørnelse for sig selv.

Hvis folk vil undlade at flashe deres ulækre tatoveringer, vil jeg gerne holde min fortørnelse for mig selv  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...