Hop til indhold
MickeyM

Grineren! - Når oprydningen finder skjulte skatte...

Recommended Posts

Kender i det: Endelig er man gået i gang med at rydde op i kælderen/på loftet/i garagen osv... - og så støder man på et eller andet, man fuldstændig havde glemt, at man havde liggende?

Jeg er gået igang med at rydde op i min alt for store stak af aflagte harddiske, men inden jeg smider dem ud, skal jeg jo lige se hvad der ligger på dem - og så faldt jeg over en lille perle:

En erotisk novelle jeg har skrevet for mange år siden, jeg tænker, at novellen er skrevet et sted mellem 2005 og 2007 - men jeg synes, at den holder meget godt, så nu deler jeg den med jer, inden harddisken bliver smidt ud :-)

 

                                                                         -- O --

 

Han var ankommet til hotellet godt en halv time før de havde aftalt, og det var helt med vilje. Han havde straks fået udleveret nøglekortet i receptionen, havde låst sig ind på rummet, var trådt ind og havde lukkede døren efter sig, men havde sikret sig, at døren var ulåst. 

 

Små tre kvarter, havde det taget ham at gøre sig i klar efter den lange rejse, fysisk - men også mentalt.

Nu stod han ud af brusebadet, tørrede sig, tog badekåben ned fra knagen og tog den på. Han bandt bæltet rundt om livet og åbnede derefter døren ud til hotelværelset. 

Hun stod ved dobbeltsengen og ledte efter noget i sin taske, da hun hørte ham. Hun kiggede på ham og smilede.

"Hej," sagde hun.

"Hej, skat," svarede han. 

Han gik roligt hen til hende og hun kom ham i møde. De mødtes i et længe ventet kram. Han holdt om hende, og pressede hende ind til sig. Så slap han hende, og placerede i stedet sine hænder på hendes skuldre. Han kiggede kærligt på hende, og hun besvarede hans blik.

"Det er dejligt at se dig," sagde han.

"I lige måde, skat." Hun smilede til ham, "jeg har savnet dig," sagde hun. Han krammede hende endnu engang.

"Og jeg har savnet dig," hviskede han. Han kyssede hende på halsen, og derefter på kinden. Hun mærkede hans varme hænder glide ned over ryggen. De fortsatte ned over lænden og ned til hendes bagdel. Han placerede en hånd på hver af hendes baller og pressede ganske forsigtigt hendes underliv imod hans. Så kyssede han hende blidt på munden. Hun besvarede kysset og åbnede munden lidt. Deres tunger mødtes. 

Sådan stod de lidt og nød at være sammen igen. Så stoppede han sit kys og kiggede hende dybt i øjnene.

"Det var godt, at du kunne komme," han flyttede sig, så han nu stod helt tæt ved hendes ene side. Den ene hånd lod han blive på hendes balle, den anden gled forsigtig hen over hendes mave, og så op til hendes ene bryst. Han greb om brystet og masserede det blidt gennem blusen. Så fortsatte han rundt om hende. 

Nu stod han bag hende, helt tæt op imod hendes ryg og greb nu fat om hendes bryster med begge hænder. Hun kunne mærke at han var opstemt. Han lod den ene hånd glide kærligt gennem hendes korte hår og kyssede hende på halsen. Men så tog hånden fat i håret, i et fast greb, og holdt hende fast. 

Hun mærkede hvordan hans åndedrag ændrede sig, hvordan det blev tungere og næsten lidt dyrisk - og hun kunne mærke hvad det gjorde ved hende - også mellem benene...

"Om lidt vil du blive taget bagfra, skat," hviskede han lavt i hendes øre og nappede hende blidt i øreflippen og stadig med et faste greb i hendes hår, så fast, at hun ikke kunne røre sig, fik hun flere blide og nænsomme kys på hals og nakke, alt imens hans anden hånd stadig havde et grådigt tag om det ene bryst. 

Han trak forsigtig hendes hoved en smule bagover. 

"Og du vil blive taget bagfra indtil jeg er tilfredsstillet...  Indtil jeg er færdig.” Han holdt en pause. 

“Er det ikke rigtigt skat, det slutter først når jeg har tømt mig i dig?" Hun forsøgte at nikke, men det var ikke muligt at bevæge hovedet.

“Jo,” hviskede hun istedet.

“Jo, hvad?”

“Jo, det er rigtigt,” hviskede hun. Hans stemme gik nu fra en hvisken til en egentlig tale.

"Og hvad er det du skal om lidt?" Spurgte han nu, med klar og nærmest triumferende stemme, i mens han endnu en gang pressede sit underlivet imod hende. Hun tøvede.

"Jeg skal tages bagfra," svarede hun så med lav stemme. Hun stod her på et hotelværelse, fastholdt af hans liderlighed og lyst til hende, helt bogstaveligt; fastholdt - Hun var endnu engang hans bytte, ikke fordi han blot søgte et bytte, men fordi han søgte hans ultimative bytte: Hende.

Hun tillod sig et smil, men kun fordi hun vidste, at han ikke kunne se det. når han stod bag hende. Hun smilede og nød at kunne mærke hans hårde rejsning mod sin ene balle.

"Ja, skat, det er rigtigt, jeg vil tage dig bagfra - og du skal bare tage imod, skat… - og hvor længe skal du tage imod?"

"Indtil du kommer i mig?" Svarede hun hurtigt og forsøgte at få stemmen til at skælvede lidt.

"Ja, det er rigtigt skat, indtil jeg kommer i dig," stønnede han.

Så slap han grebet om hendes hår og fjernede den grådige hånd fra hendes bryst. Hun kunne nu igen bevæge sig.

"Bliv stående!" Kommanderede han.

Så gik han hen til sengen, løftede sengetæppet og trak en hovedpude frem fra sengen og stillede sig foran hende.

"Tag bukser og trusser af," kommanderede han. Hun adlød. Hun knappede sine bukser op og tog dem af. Han stod og betragtede hende med sultne øjne, imens hun blottede sig for ham. Så smed han puden på gulvet foran hende.

"Ned på knæ," sagde han kort. Hun adlyd igen, og satte sig på knæ på puden. Hun placerede hænderne på sine lår og ventede. Bulen i hans badekåbe var ikke langt fra hendes ansigt. Han var voldsomt ophidset nu. Han stod lidt og betragtede hende, så satte han sig på hug foran hende og kyssede hende blidt, først på panden, så på munden. Han kiggede hende dybt i øjnene, endnu engang, imens han tog hendes ene hånd og langsomt førte den til hendes skød. Han lod hende forstå at hun skulle lege med sig selv, og det gjorde hun.

"Inden du skal tages bagfra, skal jeg først bruge din mund,” hviskede han, “er det ikke rigtigt, skat?" Hun nikkede, imens hun fastholdt hans øjne. 

"Du skal bruge min mund som du lyster," hviskede hun. Han strøg hende blidt over det ene kind, så fik hun igen et blidt kys på munden. Så rejste han sig og løsnede badekåbens bælte. Kåben gled op og afslørede at han var fuldt erigeret. Hans pikhoved var ikke mere end nogle få centimeter fra hendes ansigt.

"Åben munden, skat," sagde han med en lav, men bestemt, stemme. Hun gjorde som han bad om og åbnede munden. Langsomt bevæget han underlivet fremefter, til pikken akkurat rørte ved hendes læber. Så placerede han sin ene hånd på hendes hoved og lod den glide lidt ned imod nakken så hun ikke længere havde mulighed for at trække hovedet væk. Han pressede underlivet lidt længere frem og lod pikhoved glide ind mellem hendes læber. Han stønnede. Hun kiggede op på ham. Så lod hun sin tunge glide legende hen over hans glans, frem og tilbage, op og ned og rundt. Han lagde hovedet bagover og stønnede kraftigt. Hun fortsatte sin tungeleg i mange sekunder, imens hun nød at se ham i nydelse, en nydelse hun viste, kun hun kunne give ham. Så kiggede han på hende igen. 

"Nu stiller jeg dig et spørgsmål," sagde han, "men jeg er klar over at det er svært at tale med pik i munden, så hvis du vil svare ja, skal du blinke to gange med øjnene… - Og hvis du vil svare nej...." Han holdt en pause, "...du kan for resten slet ikke svare nej, skat." Endnu en pause. "Er det forstået?" Hun kiggede op på ham og blinkede langsomt to gange.

"Kan du godt lide at blive kneppet i munden?" Spurgte han så. Hun fastholde hans blik mens hun stadig pirrede ham med tungen. Så blinkede hun igen to gange. 

"Og, vil du gerne kneppes i munden nu?" Hun ventede nogle sekunder for at pirre ham yderligere, så endnu to langsomme blink. 

“Det var godt, skat,” sagde han og lod nu pikken langsomt glide længere ind. Cirka halvdelen af pikkken var inde. Han trak sig langsomt tilbage og begyndte nu at køre pikken ind og ud af hendes mund i et roligt tempo. Han stønnede højlydt. 

“Fuck, det er godt,” hviskede han, “du er så fantastisk, skat” Han fortsatte med at bolle hendes mund nogen tid. Han havde nu også placeret den anden hånd på hendes hoved og sikrede, med et blidt tag, at hun ikke blev presset væk når han stødte. Tempoet steg efterhånden og han stødte sig også dybere nu. Han lagde endnu engang hovedet bagover, han havde fuldstændig overgivet sig til hende og var tæt på at forsvinde i den nydelse hun gav ham. Nu mærkede han hendes ene hånd om pungen. Hun masserede blidt hans kugler. Hans orgasme lå faretruende tæt på nu. Han måtte sætte tempoet ned, ellers ville han, om blot få sekunder, komme i hendes mund og han ville så forfærdelig gerne op i hende også. Han slap det blide greb om hendes hoved, trådte et lille skridt tilbage og forlod hendes mund. Han gik lidt ned i knæ og placerede sine hænder på sine lår. Sådan stod han og pustede ud, han skulle lige have lidt tid til at komme til sig selv igen. Han smilede til hende.

“Skat, du er så dejlig,” sagde han lettere forpustet. Hun smilede og kiggede op på ham. 

“Du må godt fortsætte og tømme dig i min mund, hvis det er det du vil, skat,” hviskede hun. Nu rakte hun den anden hånd frem og greb om pikken, stadig med sine øjne fast rettet mod hans. Hun begyndte langsom at ornanere ham. Han stønnede endnu engang.

“Ikke for hurtigt, skat.” Hans vejrtrækning var tung. Han lukkede øjnene.

“Godt skat,” hviskede hun og nød at hun var så meget for ham. Hun fortsatte med at onanere ham langsomt imens hun gav ham tid til at komme lidt ned. Han åbnede øjnene igen og smilte. Så bukkede han sig ned og kyssede hende. Hun fortsatte sine langsomme kærtegn af pikken. Det tændte hende at mærke hvor hård hun have gjort ham. 

“Jeg vil så gerne op i dig, skat,” hviskede han. Nu slap hun pikken og førte sin hånd ned til kussen, og lidt efter den glinsende finger til hans mund, og lod den røre hans læber. Han suttede på fingeren.

“Mmm,” sagde han, da han smagte hendes safter.

“Jeg er så klar til dig,” hviskede hun og strakte hals for at få endnu et kys. Det fik hun med det samme. Hun smilede og så lænede hun sig forover, mellem hans ben, og lod overkroppen hvile på sine albuer og med røven strittende i vejret. Der lå denne vidunderlige kvinde for ham, på alle fire, og ventede på at få pik. Han gik om bag hende.

“Jeg ved ikke om jeg kan holde længe nok, til at få dig til at komme, skat,” sagde han. Han gik lidt ned i knæ. Han støttede sig forsigtigt med en hånd på det nederste del af hendes lænd. Med den anden hånd greb han fat om pikken og styrede den mod hendes kusse.

“Det gør ikke noget, skat,” svarede hun, “jeg vil bare mærke dig. Brug mig skat, tag mig til du kommer, jeg vil have at du kommer i mig.” Nu gled han ind i hende. Hun var våd, varm og vidunderlig. Hendes kusse strammede sig om ham. Nu var han endnu engang hjemme. Det havde været alt for lang tid siden, nu var han, hvor han følte det hele gav mening, forenet med denne dejlige kvinde. Han tænkte ikke længere, han lod bare pikken glide ind og ud af hende, igen og igen, han kneppede, han kneppede hende. Han hørte hendes klynken og stønnen, han hørte hendes ophidsende ord. 

 

Og så kom han! Han pumpede sin sæd ind i hende, et par sekunder fortsatte han sådan, et par stød mere, helt dybt, mens han tømte sig helt. Så måtte han give fortabt. Orgasmen vandt…  

Han kunne ikke støtte på benene mere. Pikken gled ud af hende og han næste væltede om på gulvet. Der lå han, på gulvet, på ryggen, forpustet, og havde helt overgivet sig. Der var stadig et par ukontrollerede ryk tilbage i pikken. Han forsøgte at række ud efter hende, men armen fungere ikke helt normalt. Han vidste ikke om han rent faktisk havde løftet armen for at trække hende til sig, eller om det blot var noget han troede han havde gjort. Han lukkede øjnene. Han skulle lige have lidt tid til at komme tilbage til virkeligheden. Så mærkede han hendes læber omkring hans stadig stive pik. Langsomme suttebevægelser. Han åbnede sine øjne. Der sad hun, kvinden, foroverbøjet, og slikkede ham ren. Så lod hun pikken glide ud af munden og kom op til ham og kyssede ham. Hun lænede sig ind over ham. Han skulle til at sige noget, men hun holdt en pegefinger for munden og signalerede at han skulle være stille. Så fandt hendes hånd den stadig stive pik og hun begyndte endnu engang langsom at onanere ham, imens hun kiggede ham dybt i øjnene.

“Rolig skat,” hviskede hun, “bare slap af, nyd det.” Han kiggede ned over sig selv og så hendes hånd bevæge sig langsomt op og ned af pikken. Han kiggede på hende igen, hendes øjne var mørke. Han skulle endnu engang til at sige noget, men nåede det ikke.

“Shyy.., skat,” hviskede hun, “jeg holder dig bare stiv” Hun holdt en lang pause og kiggede på ham med sine mørke øjne. Hun smilede: “Jeg er slet ikke færdig med dig endnu.”

 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...