Hop til indhold
Curi

Straight med fantasi om at give megafransk...

Recommended Posts

Render med en årelang Møgbeskidt fantasi om at prøve at sutte pik. 
(regner med det bliver mellem os);)

min tanke er at få det afprøvet hos en shemale. Ikke optimalt, da det jo nok er et spil i lotteriet mht kemi. Men i mangel af bedre, må det kunne gøre det. Privatannoncer har ikke gjort så meget, og lokker kun hardcore full-on gays på banen. Som en tabt slikkepind foran en myretue.. Men det er nogle brogede andmeldelser der popper op mht shemales. Er der nogle anbefalinger til en nysgerrig ny dreng i klassen? Og er der måske nogle som mig der har taget springet og vil fortælle om det? 
god jul mvh..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, 1 time siden:

Var det ikke bedre at finde en straight fyr, der har en fantasi om at modtage blow af en fyr.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke svare på andres vegne, men jeg tror at det, for de aller fleste mænd, der definerer sig som hetero mænd, er totalt no go, at slikke pik på en anden mand, hvis de drømmer om at prøve det.

Det er nok derfor, at så mange mænd fascineres af super smukke feminine shemales, og ladyboys, det at de set med deres øjne, og kan jeg sige for eget vedkommende, opfattes som en kvinde med en flot pik.

En kvinde med en pik, hvor jeg ikke motiveres af et ønske om at sutte den, men i høj grad af at få min egen suttet af hende.

Men det gør så andre, og hvis det er at være biseksuel, så findes der mange flere af slagsen, end der fremgår af diverse statistikker :)

Mange koner og kærester til mænd, har også en svaghed for eget køn, men ser ikke sig selv som lesbiske.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Curi skrev, for 3 timer siden:

Render med en årelang Møgbeskidt fantasi om at prøve at sutte pik. 
(regner med det bliver mellem os);)

min tanke er at få det afprøvet hos en shemale. Ikke optimalt, da det jo nok er et spil i lotteriet mht kemi. Men i mangel af bedre, må det kunne gøre det. Privatannoncer har ikke gjort så meget, og lokker kun hardcore full-on gays på banen. Som en tabt slikkepind foran en myretue.. Men det er nogle brogede andmeldelser der popper op mht shemales. Er der nogle anbefalinger til en nysgerrig ny dreng i klassen? Og er der måske nogle som mig der har taget springet og vil fortælle om det? 
god jul mvh..

Natalie på Sallingvej er fin at starte ud med - sød, feminin og glad for at blive suttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...