Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Wahoo

Har fundet lille stykke af Thailand i Tranbjerg-centeret uden for Århus. Det hedder "thaioriginal-wellness"

Fik rigtig god massage af en smuk thaipige, i et dejligt opvarmet rum. Jeg var lidt genert, så fik ikke lige spurgt om ekstra ydelser.

Synes også der ser så pænt ud, at det nok kun er god massage de tilbyder, hvilket jo også er mega fedt :-)

Er der nogle som ved, om man kan få ekstra ydelser?

www.thaioriginal-wellness.dk

 

Redigeret af Wahoo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Var der for flere år siden. 

Sauna, brusebad, lækker massage i 1 1/2 time af en flot pige i traditionel thai dragt. 

Da jeg under massagen blev lidt opstemt, trods totalt fravær af pirring, smilede pigen sødt, og masserede blot videre, uden at følge op på mit "kompliment". Der var en mandlig housekeeper på stedet, som virkede som om han var ejeren. 

Jeg er helt sikker på du ikke kan få ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Var der for flere år siden. 

Sauna, brusebad, lækker massage i 1 1/2 time af en flot pige i traditionel thai dragt. 

Da jeg under massagen blev lidt opstemt, trods totalt fravær af pirring, smilede pigen sødt, og masserede blot videre, uden at følge op på mit "kompliment". Der var en mandlig housekeeper på stedet, som virkede som om han var ejeren. 

Jeg er helt sikker på du ikke kan få ekstra. 

Hun er da også utaknemlig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Wahoo
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Var der for flere år siden. 

Sauna, brusebad, lækker massage i 1 1/2 time af en flot pige i traditionel thai dragt. 

Da jeg under massagen blev lidt opstemt, trods totalt fravær af pirring, smilede pigen sødt, og masserede blot videre, uden at følge op på mit "kompliment". Der var en mandlig housekeeper på stedet, som virkede som om han var ejeren. 

Jeg er helt sikker på du ikke kan få ekstra. 

Tak for info Aarhuselsker. Jeg var der for 14 dage siden. Så var det godt jeg ikke spurgte hende :-)  Men hun var godt nok fin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer der regelmæssigt for at få løsnet op for spændinger i musklerne og kan sige at de er yderst kompetente og dygtige massører.

Der er absolut intet andet end massage at komme efter på dette sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...