Guest Wahoo Skrevet 8. December, 2019 (edited) Har fundet lille stykke af Thailand i Tranbjerg-centeret uden for Århus. Det hedder "thaioriginal-wellness" Fik rigtig god massage af en smuk thaipige, i et dejligt opvarmet rum. Jeg var lidt genert, så fik ikke lige spurgt om ekstra ydelser. Synes også der ser så pænt ud, at det nok kun er god massage de tilbyder, hvilket jo også er mega fedt Er der nogle som ved, om man kan få ekstra ydelser? www.thaioriginal-wellness.dk Redigeret 8. December, 2019 af Wahoo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2019 Var der for flere år siden. Sauna, brusebad, lækker massage i 1 1/2 time af en flot pige i traditionel thai dragt. Da jeg under massagen blev lidt opstemt, trods totalt fravær af pirring, smilede pigen sødt, og masserede blot videre, uden at følge op på mit "kompliment". Der var en mandlig housekeeper på stedet, som virkede som om han var ejeren. Jeg er helt sikker på du ikke kan få ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Var der for flere år siden. Sauna, brusebad, lækker massage i 1 1/2 time af en flot pige i traditionel thai dragt. Da jeg under massagen blev lidt opstemt, trods totalt fravær af pirring, smilede pigen sødt, og masserede blot videre, uden at følge op på mit "kompliment". Der var en mandlig housekeeper på stedet, som virkede som om han var ejeren. Jeg er helt sikker på du ikke kan få ekstra. Hun er da også utaknemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Wahoo Skrevet 8. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Var der for flere år siden. Sauna, brusebad, lækker massage i 1 1/2 time af en flot pige i traditionel thai dragt. Da jeg under massagen blev lidt opstemt, trods totalt fravær af pirring, smilede pigen sødt, og masserede blot videre, uden at følge op på mit "kompliment". Der var en mandlig housekeeper på stedet, som virkede som om han var ejeren. Jeg er helt sikker på du ikke kan få ekstra. Tak for info Aarhuselsker. Jeg var der for 14 dage siden. Så var det godt jeg ikke spurgte hende Men hun var godt nok fin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Wahoo Skrevet 8. December, 2019 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Hun er da også utaknemlig Ja ha ha.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 8. December, 2019 Har også været der et par gange, og tror ikke på man kan få ekstra, men for f... da de kan finde ud af at tage ved og massere ordentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 62 Skrevet 9. December, 2019 Jeg kommer der regelmæssigt for at få løsnet op for spændinger i musklerne og kan sige at de er yderst kompetente og dygtige massører. Der er absolut intet andet end massage at komme efter på dette sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg