Hop til indhold
puttgarden

Falske anmeldelser, hvordan anmeldes disse?

Recommended Posts

Jeg er en long time lurker.

Har netop oprettet denne profil, for at spørge om hvordan man anmelder falske profiler.

Årsagen er at jeg kan se en anden bruger har fået en advarsel for at kommentere i stedet for at anmelde.

Dette gjorde mig nysgerrig for at finde ud af hvordan.

Men jeg må give fortabt, i vejledningen står der at jeg skal trykke på anmeld knappen. Men den kan jeg ikke finde.

Er det bare mig der ikke kan finde denne knap?

Hvis dette indlæg er i den forkerte gruppe, så flyt den gerne hen hvor den hører til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er på din smartphone ligner den et lille flag i højre hjørne af et indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du er på din smartphone ligner den et lille flag i højre hjørne af et indlæg.

Men hvor den når man bruger en computer browser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, Lige nu:

Men hvor den når man bruger en computer browser?

Prøv at bevæge curseren til øverste højre hjørne af et indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt den.

Men på min skærm er den ikke synlig med min normale lysstyrke. Selv med fuld lysstyrke er den meget svag.

Ikonet der bruges betyder jo normalt heller ikke anmeld, men del med andre.

Når jeg ikke kan se den på min skærm, så må der være andre der heller ikke kan. Synd den ikke er mere synlig, da vi sikkert mister anmeldelser af falske profiler. 

Egentligt burde admin da vel også have fortalt hvordan man anmelder i stedet for bare at skrive at der er givet en advarsel. Men det er bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
puttgarden skrev, for 7 minutter siden:

Fandt den.

Men på min skærm er den ikke synlig med min normale lysstyrke. Selv med fuld lysstyrke er den meget svag.

Ikonet der bruges betyder jo normalt heller ikke anmeld, men del med andre.

Når jeg ikke kan se den på min skærm, så må der være andre der heller ikke kan. Synd den ikke er mere synlig, da vi sikkert mister anmeldelser af falske profiler. 

Egentligt burde admin da vel også have fortalt hvordan man anmelder i stedet for bare at skrive at der er givet en advarsel. Men det er bare min mening.

Der står rapporter indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Der står rapporter indlæg.

Meget svagt på min skærm og kun ved fuld lysstyrke.

Hvis du ikke ved det står der, finder du det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Altså du skal finde et FLAG. Ikke DEL-tegnet

Et flag er valgt fordi det på engelsk hedder ‘to flag’ 

Venligst

French

Der er ikke noget flag i Microsoft Edge.

Der er en ikon til at dele med og en meget svag tekst, der kun vises ved fuld lysstyrke, hvor der står Rapporter Indlæg.

Hvis der bare skrues et hak ned for lysstyrken er teksten der ikke. Så os der ikke behøver fuld lysstyrke kan ikke se hvordan der skal rapporteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 13 minutter siden:

Der er ikke noget flag i Microsoft Edge.

Der er en ikon til at dele med og en meget svag tekst, der kun vises ved fuld lysstyrke, hvor der står Rapporter Indlæg.

Hvis der bare skrues et hak ned for lysstyrken er teksten der ikke. Så os der ikke behøver fuld lysstyrke kan ikke se hvordan der skal rapporteres.

Prøv at holde musen henover indlægget bliver rapport indlæg ikke tydeligt da?

Eller hvis du klikker på indlægget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Prøv at holde musen henover indlægget bliver rapport indlæg ikke tydeligt da?

Eller hvis du klikker på indlægget ?

Kun hvis jeg har fyld lysstyrke på.

Men da jeg sidder i  et mørkt rum har jeg aldrig fuld lysstyrke på skærmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

Altså du skal finde et FLAG.

Der er ikke noget flag i en browser på PC.

puttgarden skrev, for 44 minutter siden:

Kun hvis jeg har fyld lysstyrke på.

Der er noget galt med dine indstillinger så. Den grå tekst har samme styrke som baggrunden i et citat (overskriftbåndet).

Bemærk teksten kun vises, når du har musecursor over indlægget. Når cursoren ikke er der, så er der ingen tekst.

 

puttgarden skrev, 1 time siden:

Ikonet der bruges betyder jo normalt heller ikke anmeld, men del med andre.

Det har sin egen funktion, som er at dele ...

 

image.png.ac1004d24e65d217ac553445b334ae48.png

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Der er noget galt med dine indstillinger så. Den grå tekst har samme styrke som baggrunden i et citat (overskriftbåndet).

Mine skærm indstillinger er justeret til at vise så naturlige farver som muligt af professionelle. Da skærmen også bruges til arbejde er dette nødvendigt. Jeg har ikke prøvet med standard indstillinger, da det vil ødelægge den kalibrering der er foretaget.

Men generelt set burde anmeld funktionen være tydelig hele tiden og ikke kun når musen er inden for et bestemt område. I min branche ville dette webdesign blive kasseret øjeblikkeligt, da det ikke er bruger venligt nok.

Håber at admin kan få rettet det, hos dem de køber skabelonen af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 2 timer siden:

skal

 

puttgarden skrev, for 2 timer siden:

Der er ikke noget flag i Microsoft Edge.

Der er en ikon til at dele med og en meget svag tekst, der kun vises ved fuld lysstyrke, hvor der står Rapporter Indlæg.

Hvis der bare skrues et hak ned for lysstyrken er teksten der ikke. Så os der ikke behøver fuld lysstyrke kan ikke se hvordan der skal rapporteres.

Det, du beskriver, er præcis det samme jeg ser på min pc.

En USÆDVANLIG SVAG tekst, der nærmest er umulig at se, og derfor overses.

Min skærm er indstillet med pænt normalt lysstyrke. Alligevel er teksten umuligt at se.

Kun ved mouse-over ses den.

De må kunne gøres meget bedre :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 25 minutter siden:

 

Det, du beskriver, er præcis det samme jeg ser på min pc.

En USÆDVANLIG SVAG tekst, der nærmest er umulig at se, og derfor overses.

Min skærm er indstillet med pænt normalt lysstyrke. Alligevel er teksten umuligt at se.

Kun ved mouse-over ses den.

De må kunne gøres meget bedre :-)

Venligst

French

 

Tak, det er rart at det ikke kun er mig.

Spekulere på hvor mange andre der har samme problem og derfor ikke indberetter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 2 timer siden:

Håber at admin kan få rettet det, hos dem de køber skabelonen af.

Kan du se teksten på det billede jeg har klippet ind? I sagens natur er billedet uafhængigt af min skærms indstillinger.

Du svarer ikke klart: Mener du at teksten er usynlig, når cursoren ikke er over indlægget, eller at den også er det, når cursoren er over indlægget?

puttgarden skrev, for 2 timer siden:

Mine skærm indstillinger er justeret til at vise så naturlige farver som muligt af professionelle

Og du benytter selvfølgelig skærmens medfødte opløsning og har ikke indstillet zoom-funktioner i styresystemet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Kan du se teksten på det billede jeg har klippet ind? I sagens natur er billedet uafhængigt af min skærms indstillinger.

Du svarer ikke klart: Mener du at teksten er usynlig, når cursoren ikke er over indlægget, eller at den også er det, når cursoren er over indlægget?

Og du benytter selvfølgelig skærmens medfødte opløsning og har ikke indstillet zoom-funktioner i styresystemet?

Windows zoom er 100% det samme er browseren.

Teksten er stort set usynlig selv med cursoren på den teksten der kan rapporteres.

Teksten bliver en anelse mere tydelig hvis cursoren sættes oven på teksten "Rapporter Indlæg". 

Men skal jeg kunne læse teksten, så skal der fuld lysstyrke på skærmen.

PC'en jeg bruger er en Lenovo X1 Extreme Gen 2 med 4K skærm, ca 1 måned gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 6 minutter siden:

 Lenovo X1 Extreme Gen 2

Ah, dumme mig. Jeg har også en bærbar med alt for lille skærm til den høje opløsning og min gamle øjne. På min eksterne 27" står det klart, på den indbyggede 14" med 1920/1080 er det svagt. Det må være forklaringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Ah, dumme mig. Jeg har også en bærbar med alt for lille skærm til den høje opløsning og min gamle øjne. På min eksterne 27" står det klart, på den indbyggede 14" med 1920/1080 er det svagt. Det må være forklaringen.

Det tror jeg også det.

Men dårligt design, når det er så svært at finde.

Havde der været en ordentlig beskrivelse fra admins side, så havde det været meget lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
puttgarden skrev, for 23 timer siden:

Meget svagt på min skærm og kun ved fuld lysstyrke.

Hvis du ikke ved det står der, finder du det ikke.

Det har du ret i, derfor vi fortæller det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...